Vilket av de här "topp-spelen" längtar DU MEST efter?

Permalänk
Avstängd

Jag vet att WoW kommer vara bra... men jag tror ändå att Lineage2 kommer vara bättre. Speciellt grafik mässigt...

Om ni vill veta hur grymt gjort det är så ger jag er ett råd, ladda ner dom 2 senaste trailer... Dom är så grymt bra.

Visa signatur

[coIor="blue"]some text[/color] produces some text (colored blue)

Permalänk

jag tror mest på vampire - bloodlines www.vampirebloodlines.com som bygger på hl2 motorn, fps/rpg spel som lär bli riktigt tufft story mässigt..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Anubis
Är det bara jag som inte bryr mig?

Man kan undra vilka krav du har av ett bra spel..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Snaze
Jag vet att WoW kommer vara bra... men jag tror ändå att Lineage2 kommer vara bättre. Speciellt grafik mässigt...

Om ni vill veta hur grymt gjort det är så ger jag er ett råd, ladda ner dom 2 senaste trailer... Dom är så grymt bra.

Blizzard vill att många ska kunna spela det också. Men jag tycker inte det är fult direkt, det är alla små detaljer som gör den stora vackra helheten.
Man ska inte falla för trailers för mycket.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av deli
jag tror mest på vampire - bloodlines www.vampirebloodlines.com som bygger på hl2 motorn, fps/rpg spel som lär bli riktigt tufft story mässigt..

Det kan nog blir riktigt bra. Kul med vampyrspel Dessutom kan jag lite om det tidigare spelet, klanerna i det osv. Har en kompis som är riktigt haj på det.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Anubis
Blizzard vill att många ska kunna spela det också. Men jag tycker inte det är fult direkt, det är alla små detaljer som gör den stora vackra helheten.
Man ska inte falla för trailers för mycket.

Det kan nog blir riktigt bra. Kul med vampyrspel Dessutom kan jag lite om det tidigare spelet, klanerna i det osv. Har en kompis som är riktigt haj på det.

Men man kan i princip göra vilka mods som helst med hl2 motorn...

Permalänk
Medlem

Tänk att det fortfarande finns spelfanatiker kvar som bara köper spel från ett speciellt företag. Jag menar såna som gillar allt från id Software och vägrar köpa HL2 eller tvärtom.

Vad skönt det är att inte bry sig och kunna köpa de spel man gillar oavsett om andra inte gillar det och oberoende vilket spelföretag det kommer från. Det gör ju att man kan köpa både HL2 och Doom 3 mfl.

Permalänk
Medlem

I fallande ordning..

Word Of Warcraft
S.T.A.L.K.E.R
Söldner

Söldner screenshoot:

Visa signatur

tack o bock

Permalänk
Medlem

Söldner !

Detta har jag missat helt. Man blir sugen på ett demo.
Det sägs komma i Mars.

http://soldner.jowood.com/

Screenshots på en snabbare sajt : http://www.nvidia.com/object/nzone_soldner_screenshots.html

Permalänk
Medlem

lade rösten på D3, men jag är grymt intresserad av hur uppföljningen i HL2 blir, och även "mod-vänligheten" i det.
Stalker kan bli hursomhelst, inga höga förväntningar bara för att dom lägger ut några snygga screens på det.

Visa signatur

Men... vad är det bra för? - Kommentar från en ingenjör på IBM angående mikrochipet, 1968
Jag tror att det finns en världsmarknad för ungefär 5 datorer. - Thomas Watson Sr, IBMs styrelseordförande år 1947
"Bamse på ÖÄ i mitt hjärta"

Permalänk
Medlem

ang Farcry tycker detär lite synd som i demot att även fast man kryper i gräset helt gömt så märker fienderna att nån är på lur å efter ett litet tag ser dom en å börjar skuta fast man inte visats sig.

Visa signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server - Svensk VR Community
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Permalänk

Nu blir man väll kritiserand en massa men vadå vänta jätte mycket på HL2 och Doom3, vill bara lira är det bara att starta upp och kolla. Jag är heltklart mest intresserad av HL2 då jag sett vad det kan göra live, om man jämnför med t ex doom3.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av [Molotov]
ang Farcry tycker detär lite synd som i demot att även fast man kryper i gräset helt gömt så märker fienderna att nån är på lur å efter ett litet tag ser dom en å börjar skuta fast man inte visats sig.

Skulle vilja säga motsattsen. Jag hade fan kunnat sitta med en krukväxt för ansiktet och de hade inte sett mig ändå
En gång (på stranden där buggyn står) så lurade jag till mig en vakt genom att kasta sten (ja det går, om ni inte redan märkt det, har man inga granater har man stenar). Jag låg gömd bland några buskar och kastade lite sten för att lura honom till mig. Inte förstår jag att någon kan vara så dum att låta sig luras av stenar som kommer flygande ur en buske, men aja, det funkade på honom
Sen när han gått förbi mig så hoppar jag fram med kniven och hugger utan några ljud ner honom.

Andra gånger har jag bara låtit mig synas och sen gömt mig, det har slutat med att de stått o kollat på buskarna jag gömt mig i eller kanske går in i dem o då hoppar jag fram med kniven
Har haft mycket roligt med den tekniken.

I SP demot så finns det ju ett fort man kommer till mot slutet. En bit innan det så finns den en rostig kanon, där låg jag och hade en eldstrid med folket i fortet. När sen en sprang lite för långt fram knäppte jag honom, och sakta men säkert började han glida mot bergskanten för att tillslut falla en bra bit längs den nästintill lodrätta väggen. Såg rätt kul ut.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Timpa
I fallande ordning..

Word Of Warcraft
S.T.A.L.K.E.R
Söldner

Söldner screenshoot:

http://soldner.jowood.com/images/screenshots/72.jpg

Söldner hade jag glömt av totalt, det är nog det man kommer sitta med medans man väntar på flashpoint2....

Visa signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb DDR5 6000MHz CL36 | GeForce RTX 4080 | Custom Loop Cooling]
Det heter DATOR, inte DATA!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MatzoN

Stalker kan bli hursomhelst, inga höga förväntningar bara för att dom lägger ut några snygga screens på det.

Läs lite om spelet så ska du se att det lätt är det mest genomtänkta spelet idag. Dom har släppt en hel del imponerande och nyskapande information om spelet och inte bara läckra screens.

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Krasse
Synd att det inte var PS2 då hade det blivit GT4 för min del

kommer inte det till pc?

Visa signatur

"How much wood would a woodchuck chuck if a woodchuck would chuck wood?"

Permalänk
Medlem

World of Warcraft längtar jag inte till, för då får man ju inte spela det gratis något mer.

Doom3 och (främst) HL2 kommer bli riktigt intressant.

Men ok, jag säger väl WoW då.

Permalänk
Medlem

Alleycat 2 vill jag ha

men annars
Enemy Territory till DOOM III skulle bli en riktigt höjdare. Realistiskt på ett rolig sätt inte med blystövlar som i CS med mera, lite akrobatik är alltid kul även om CSlobbyn inte gillar det. Det kanske är mer verkligt om man måste vänta vid varje hörn men det är fan inte roligt. Men att man måste samarbeta och ha sin egen roll är den typen av realism jag gillar, inte om vem som ska campa var. Om jag skulle göra ett antiterroristspel så skulle jag göra det så att man fick vänta utanför i ett halvår och inte bara springa in och skjuta allt som rör sig, som man gör i verkliga livet. Och ofta att man får vapen efter hur många man mördat, bättre att man får välja själv efter ens egna färdigheter och skills. Men om alla vill vara krypskyttar och lalla runt utan att känna att dom tillhör ett lag och fungerar tillsammans så är väl det deras eget problem. Därför man gillat Q3 och company för man vet aldrig när man kan få en telefrag i röven.

Braskilapp: Om man vill vara lol så får man vara det inte för att jag bryr mig. Om man vill spela Seäss så får man väl göra det.

Visa signatur

Keine Gnade

Permalänk
Avstängd

Annan:
Thief 3: Deadly Shadows.

Närmast:
Painkiller

Visa signatur

7800x3d, 64GB 6000cl30, Gigabyte X670 Gaming X AX (F9d) 12TB m.2/nvme, 8TB SSD, WD 2x12TB 5400rpm, XFX 7900xt, SoundBlasterX AE-5+, HP X34", Fractal Design Define 7, Corsair HX750, Topping MX3s, Ino Audio piMx, Dan Clark Audio Aeon 2 closed..
LG B1 65", Topping e70, Topping pa5 II plus, Guru Audio Junior+ (primärt) / Canton GLE 90, Nintendo Switch OLED, Pico 4 VR

Permalänk
Medlem

I fallande ordning nu:
* Operation Flashpoint 2
* Stalker
* Red Orchestra beta 2

Dock så är det otroligt hårt mellan dom, tror att det här spelåret kommer bli något specielt

Permalänk
Avstängd

vad är S.T.A.L.K.E.R.??

Visa signatur

Abit NF7-S 2.0 |AMD Athlon 2500+ | TwinMos PC3200 2x256mb Dual Channel | Maxtor 120gb + IBM 20 gb sys.disk | GeForce 2 MX 32 mb <-- haha

[color="green"]MSN: Per_87@hotmail.com[/color]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av [NvR]PuH
I fallande ordning nu:
* Operation Flashpoint 2
* Stalker
* Red Orchestra beta 2

Dock så är det otroligt hårt mellan dom, tror att det här spelåret kommer bli något specielt

Håller med.. Btw, såg dig på RO forumet. Vi får ta och lira RO 2.0 när det kommer. Blir nog lite skrämmande när MGs kommer in i spelet. Gäller att ta rejält skydd.

Permalänk

Doom III föjt av stalker för min del.

Permalänk
Medlem

har inte hört mycket om stalker så det ligger sist på min lista...
Vet nån en bra länk där man kan se stalker info/filmer/bilder?

Visa signatur

Gigabyte GA-MA790X-DS4 | AMD Phenom X4 9850 BE @ 3Ghz | Noctua NH-C12P | 4x1024mb PC8500 @ 1066Mhz | ASUS EAH3870X2 @ 876/ 1910Mhz | Seagate 250 GB SATAII x 2 |
Logitech Z-5400 | Crosair 750W ATX | 3DMark: 03: 59068 | 05: 20082 | 06: 15250 | Vantage: 8363

Permalänk
Medlem

1) Nhl2005
2) Halflife 2
3) Fifa 2005

Visa signatur

Acer Swift 1 Intel Celeron N4100 8GB Ram Intel HD 600 256GB SSD Asus VP278H
MSi CR720 Intel i3 370M 2,4Ghz 8GB ram GMA HD 500GB

Permalänk
Medlem

vampires 2: bloodlines ser prima ut

Visa signatur

"How much wood would a woodchuck chuck if a woodchuck would chuck wood?"

Permalänk
Medlem

1. DooM3 III - För att det var så länge sen och att grafiken kommer knäcka HL2:s och alla andra.

2. Half Life 2 - För att fysiken är så skön grafiken e också bra och sist men inte minst friheten.

Visa signatur

P4 3.0 HT | 200 GB | 1Gb DDR 400MHz | Radeon 9800 Pro
RIP Heather O'Rourke 1975-1988

Permalänk
Medlem

Quake4

Medal of Honor - Pacific Assault

Call of Duty - United Offensive

Edit: Röstade på Doom 3

Visa signatur

| AMD Ryzen 9 3900XT | Sapphire Pro Duo | Asus Prime X370-Pro | Asus BW-16D1HT | Corsair Vengeance LPX 3600MHz 2x8gb | Intel 600P 256GB | Intel 540 240GB | 2 x WD Blue SSD 500GB | EVGA Supernova G3 1000W | Noctua NH-DH14 | Dell Ultrasharp U3415w 34" | Corsair Obsidian 750D Airflow | Logitech Z-680 | Logitech G19 | Logitech MX518 | QPAD CT Medium Black | Win 10 Home |
*Det är synd om människorna* Strindberg

Permalänk
Medlem

Dungeon Siege 2 (även om jag är lite besviken på att grafiken på gubbarna ser nästan likadan ut som i 1:an, de kunde lagt mer kraft på karaktärerna tycker jag. Men grafiken är sekundärt om spelet äger)

Permalänk
Medlem

Battlefield 2!

Visa signatur

"Mr Andersson, suprised to see me?" Smith

Permalänk
Medlem

WoW PLZZZZ