Permalänk
Medlem

amd 64 +moderkort

Har sett kompletts veckoerbjudande med a64+mobo = 3k är detta värt pengarna eller ska man vänta ett tag till 939 kommer,

btw har ett 9800pro på väg.
Powercolor fd veckans erbjudande
har en 160 gb hdd som skräpar hemma så snart är datorn hel (inget ramminne tyvärr)

Visa signatur

-EP45-DS3 -C2D 8500 -8GB OCZ DDR2 PC6400 -PowerColor 7990 -Corsair 850W -LG W2600HP BF

Permalänk
Medlem

om du inte har nån dator nu som e nått .. go for it.. men kan du vänta (vilket inte jag kunde ) så vänta ett par månader o se vad som händer

Visa signatur

Watercooling is like unprotected sex, one leak and your screwed

Permalänk
Medlem

humm, vart på komplett hittar du erbjudandet?
är förmodligen totalt blind, en 64prolle med mobo är nämligen exakt precis vad jag ska beställa strax.
En fråga lite offtopic: vad är skillnaden mellan ASUS K8V deluxe-variant och ej.

[edit]: ja, jag var helt blind och hittade nu
av vad jag har sett dock så ska väl det mobot inte vara nå vidare?, jag tror jag kör på nån variant av K8V iaf

Permalänk
Medlem

Var hittade du det? Hittar det nämligen inte själv.

Permalänk
Medlem

haha, på förstasidan finns en fet banner med texten "veckans erbjudanden"

Permalänk
Medlem

hehe . ibland kan de vara svårt o se det mäst uppenbara...... som tex att det verkligen ÄR fel på mitt moderkort Soviac

Visa signatur

Watercooling is like unprotected sex, one leak and your screwed

Permalänk
Medlem

haha, jaja sluta klaga. ^^
Trodde det var fel på mitt moderkort åxå, så jag ringde till DB då dom sa att det VAR det! Så jag skickade in och dom hittade inge fel. :@
Och jag fix betala 400kr extra, så mitt Asus a7v8x-x kostade ca. 1100kr, kunde jag lika gärna köpt ett Abit NF7-S, dammit!
Så, därför ska man alltid vara säker.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Soviac
haha, jaja sluta klaga. ^^
Trodde det var fel på mitt moderkort åxå, så jag ringde till DB då dom sa att det VAR det! Så jag skickade in och dom hittade inge fel. :@
Och jag fix betala 400kr extra, så mitt Asus a7v8x-x kostade ca. 1100kr, kunde jag lika gärna köpt ett Abit NF7-S, dammit!
Så, därför ska man alltid vara säker.

hahahahahaha förlåt att jag skrattar... men nu fattar jag varför du strider om att de kan va alla möjliga fel.. schysst av dej kan man ju säga nu när man vet varför....

Visa signatur

Watercooling is like unprotected sex, one leak and your screwed

Permalänk
Medlem

Jag vill ju helst tro att det inte är fel, då ryker ju drömmen om ett Abit kort. *fast nu gjorde den ju det iaf.*
Så då får det väl bli ett MSI eller ASUS då. :/ (Nån skillnad på MSI korten som finns på komplett?)
Jag som ville ha 6 sata platser.