UT2004 server! (Ej dedikerad)

Permalänk
Medlem

Man stiger med knappen man hoppar på och åker ner med knappen man duckar med. (Tex upp med space och ner med shift)

Permalänk
Medlem

Det är bara å joina som vanligt.

17:30-20:00

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk
Medlem

Blir UT2004 på master9:s finfina server hela kvällen!
Vi hörs !

Måste ha nytt grafikkort kör med 800x600 alla effekter och kantutjämning av

Hjulen på bilen är bruna runda klumpar

Permalänk

Laddade precis ner det så jag kommer nog också in ikväll En sak jag inte kan förstå är varför vill inte fordonen röra sig ibland!? Men annars verkar det bli ett redigt skojjsigt spel i alla fall.

Visa signatur

"Har du glömt bort att Splinter Cell är tråkigt och att Metal Gear Solid piskar det som en läderintresserad tysk från Bayern?"

Permalänk
Medlem

Jag är med ikväll

Visa signatur

"På internet är alla höger."

CITERA! Om du vill ha svar!

Permalänk
Avstängd

me2 !
heter [SweC]Ran .
fast jag vill heta [SweC]ran_the_suxor (går ej att göra mellanslag.) .

tack DWAM ... nu vet jag det iaf ^^

uh... 5 min kvar...

Visa signatur

P4 1,7 ghz - 512sdram - geforce 3 ti 500 - 17 tum - 60
*bort* Referallänkar ej tillåtna! /Najk

Permalänk
Medlem

Kommer in nu

(edit)

Var roligt! Men börjar tröttna på den banan nu.

Permalänk
Medlem

Alla drog ju
var ju bara jag tunnan och zerox kvar

Permalänk
Medlem

Det var roligt, men synd att det va så få som spelade.

3riko var riktigt seg att ta kål på när det var 2vs1.

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk

Det var ju lite synd att nästan alla drog så snabbt. Annars tycker jag det var mycket trevligt. Är gärna med o lirar nån mer gång.

Visa signatur

"Har du glömt bort att Splinter Cell är tråkigt och att Metal Gear Solid piskar det som en läderintresserad tysk från Bayern?"

Permalänk
Medlem

Jo, du var inte heller så pjåkig.
Jag hatar fullkomligt sådan här spel som är snabba typ UT2003 det tyckte jag var sämst. Men det här är helt annorlunda finns ju flyg!:D

Permalänk
Medlem

Antar att vi kör en runda till imorn?

Visa signatur

Nemo me impune lacessit

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nidhogg
Antar att vi kör en runda till imorn?

Lite senare typ kl 19:00-21:00.

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk

Jag är gärna på imorn. Kan leka freefrag

Permalänk
Medlem

Jo, är också på. Inte en mästare på det direkt, men det är roligt

Permalänk
Medlem

för att joina via ip:

open <ip>

i console

Edit: såg att nån redan upplyst om det.

Visa signatur

"Trying is the first step to faliure" - Homer J. Simpson

Permalänk
Avstängd

För att ansluta utan vare sig masterserver eller lanflik i ut2k3/2k4:

Tryck på Ö (knappen brevid Ä) för att få ner konsollen, skriv OPEN ip.

Visa signatur

Ork...

Permalänk
Medlem

Kör igång kl 19:00-21:00. Vi kan ju börja med onslaught och sedan byta till någonting annat?

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk
Medlem

Nja, jag gillar onslaught mest
Ska ta en bastu och ladda lite

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av 3riko
Nja, jag gillar onslaught mest
Ska ta en bastu och ladda lite

Bra, då är du mjuk i lederna när du spelar!

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk
Medlem

Okej har bastat fördig och sitter och ska börja värma upp, hoppas det kommer mycket folk!
snacka med alla ni känner!

Permalänk
Medlem

Snart smäller det!

Visa signatur

Nemo me impune lacessit

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av 3riko
Blir UT2004 på master9:s finfina server hela kvällen!
Vi hörs !

Måste ha nytt grafikkort kör med 800x600 alla effekter och kantutjämning av

Hjulen på bilen är bruna runda klumpar

Vad är du för vekling? Vi har ju likadant grafikkort och jag kör allt på 1152x864 och typ iaf över medium i detaljer babbelbabbelbabbel. Flyter hur bra som helst.

Visa signatur

Forumregler | Feedbackforumet | Något som behöver modereras? Tryck på Anmäl inlägget och ge en anledning, någon moderator kommer granska inlägget och göra (egen) bedömning
"Fate. Protects fools, little children and ships named Enterprise." - Riker - ST:TNG

Permalänk
Medlem

Snacka om att det Blåa teamet blev krossade i TDM

Visa signatur

"På internet är alla höger."

CITERA! Om du vill ha svar!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aqualize
Vad är du för vekling? Vi har ju likadant grafikkort och jag kör allt på 1152x864 och typ iaf över medium i detaljer babbelbabbelbabbel. Flyter hur bra som helst.

flyter inte alls provade att sätta på det, blev hackigt som bara den.

Permalänk
Avstängd

säg till när ni ska köra Bombing Run , lätt bästa spelsättet... nästan iaf.
onslaugh SUGER , sålänge inte buggarna fixas.
kör Bombing Run, och kanske lite assault.
kommer in när ni gör det, lovar ^^

Visa signatur

P4 1,7 ghz - 512sdram - geforce 3 ti 500 - 17 tum - 60
*bort* Referallänkar ej tillåtna! /Najk

Permalänk

Kul tills DM kom.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av n00bJONTE
Kul tills DM kom.

Jag gillar inte snabba spel typ Quake, UT mm men just onslaught är det lite strategi och fordon med givetvis

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av 3riko
Jag gillar inte snabba spel typ Quake, UT mm men just onslaught är det lite strategi och fordon med givetvis

Onslaught är skitkul, synd att det buggade bara hände bara 1gång den senaste rundan vi lirade onslaught för mig.

Angående Quake så är det skoj men jag är så jävla kass på det. ;p

Att spela UT DM är inge vidare faktiskt, men kan fungera ibland när man är lite flera och det är jämna lag.

Permalänk
Medlem

Onslaught och Assault tycker i.a.f jag är det roligaste att spela, tyvärr så buggar onslaught lite väl mycket för att det ska vara roligt förtillfället. Det skadar ju inte att köra lite bombing run tills det att buggarna fixas, eller?

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|