Permalänk
Medlem

Nice!!
Inga mer freebies från anndra företag?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LCL
Nice!!
Inga mer freebies från anndra företag?

Nope jah har inte frågat några fler, har ni några förslag på företag?

Visa signatur

Medlem i signaturgruppen Appleanvändare för ett fritt SweClockers.
Erik Petterssons blogg om webbutveckling

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Underbart detta är något som jag själv väldigt gärna skulle vilja göra har 3st boomslangs som bara ligger och skräpar. Du känner inte sugen på att, när du färdig samanställa en tutorial med en lista över delar, bilder osv som behövs?

Lycka till!

Visa signatur

I was at another crime scene at that time officer.

Permalänk
Medlem

härligt jobbat! väntar med spänning på upplösningen!

Permalänk
Medlem

verkligen bra jobbat, det ser så fett ut :p...ah ibland önskar man att man kunde, om bara lite iaf

Visa signatur

AMD XP 1700+@2288mhz (217*10.5)/ Epox 8RDA+/ Corsair PC3200 256mb DDR/ Geforce 3 64mb DDR @ 200/240 / Quantum Fireball 40gb 7200rpm / Qtec 550W

Permalänk
Medlem

hur går det nu då?

Visa signatur

"Vi kämpar, det är på allvar."

Permalänk
Medlem

Jag har tyvär vart tvungan att lägga projektet lite på hyllan p.g.a. tidsbrist men snart är det dags at fortsätta *lova*

Visa signatur

Medlem i signaturgruppen Appleanvändare för ett fritt SweClockers.
Erik Petterssons blogg om webbutveckling

Permalänk
Medlem

[offtopic] Finns det något annat sätt att bevaka trådar utan att skriva ett svar?

[ontopic] Ser lovande ut.. fast gillar inte designen på razen... plus scrollen kommer inte funka, hur kommer du klara dig? allvarligt, scrollen är ett måste..

Visa signatur

Dator 1: ROG STRIX B560-F | Intel i7-11700K | GeForce RTX 3080 FE | 32GB DDR4-3200 | 2+1TB
Dator 2: Asus P7H55D-M Pro | Intel i5 650 | Onboard GPU | 16GB DDR3-1333 | 32TB
Dator 3: ASRock E350M1 | AMD E-35 | Onboard GPU | 4GB DDR3-1333 | 32TB
Dator 4: Asus E45M1-I Deluxe | AMD E-450 | Onboard GPU | 8 GB DDR3-1333 | 16TB
Dator 5: Gigabyte H55N-USB3 | Intel i3 530 | Onboard GPU | 4GB DDR3-1066 | 1TB

Permalänk
Avstängd

Hur går det med den där razern igentligen?
Vill ju veta hur det blir när det är färdigt

Visa signatur

[NF7-S 2.0]-[XP2400+ @ 200x10]-[2x Twinmos Winbond 256Mb @ 400Mhz]-[PoV Gf4 4200 8x 128Mb @ 290/610]-[Seagate Barracuda 7200.7 120Gb 8Mb Sata]-[Atx Fulltower]-[ICQ:62744082]-[Http://sYph.ath.cx]

Permalänk
Medlem

var har du lärt dej sånt =p var jobbar du

Visa signatur

Propan är en flytande "gas" med en kokpunkt på -41c.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av k e s
var har du lärt dej sånt =p var jobbar du

Menar du vart jag har lärt mej modda dator möss? (Går gymnasiet)

Visa signatur

Medlem i signaturgruppen Appleanvändare för ett fritt SweClockers.
Erik Petterssons blogg om webbutveckling

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Några framsteg?

Visa signatur

P4 xtreme 3.4 ghz @ 4.01 , 2gb ram , radeon x800XT PE ,

Permalänk

http://razer.tigga.org/ är ett bra tips för oss Razerdiggare, Skön mod, även om jag inte förstår varför man skall operera in underlägsen mekanik/elektronik i ett razerskal, det är ju inte för skalet man använder en razer, Det är bara en skön och vacker bonus. Har själv haft en Razer Boomslang 2000 sen länge (Trots prisets på tunga 1000 kronor, det är mycket när man studerar), och ganska nyligen införskaffade jag en 2100 den kostade dock bara 800 kr.

Edit: Glömde skriva: The Razer era is here to stay

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Klar snart ? och du, du har pm!

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Tråden är nästan ett år gammal. Vet inte om han slutförde projekten men det finns musen finns nu som optisk, eller en nyare variant.

Oftopic: Magma bla. Har den själv är nöjd med den. Gillar inte sidoknapparna på den dock för de är lite småa samt svår att komma åt.

Visa signatur

[Dator]: Asus-N56VM-S4034V ¤ [SSD] Intel-520-Series-240GB ¤ [Youtube - Fys]: ¤ Rygg & Bröst ¤ Mage & Triceps
[Graveringar]: ¤ Angel ¤ Devil + Tribal ¤ Dragon ¤
[Recensioner]: ¤ 3R System R201 ¤ Acousticase ¤ Colorsit ATX8010-A43 ¤ Lian Li PC7 SE ¤ Ultra X-Connect 500W ¤

Permalänk
Medlem

Vet att den är gammal, men jag vill veta om det gick funderar på samma sak själv.

Den nya är inte samma mus, den har en helt annan form m.m. Det är en speciel känsla med en boomslang

Visa signatur
Permalänk
Medlem

projektet är nedlaggt pga mer arbete än beräknat.

Visa signatur

:: xp 3000+, Asus a7n8x Deluxe, 2*256mb Samsung pc-3200, Hercules Radeon 9500 pro, IBM 180gxp totalt 300gb ::