YY-cube+Vattenkylning+Moddat nätagg [Bilder]

Permalänk
Medlem

Re: YY-cube+Vattenkylning+Moddat nätagg [Bilder]

Citat:

Ursprungligen inskrivet av wizard1337
...Yeong yang servercube....

Är det där ändå inte den vanliga cuben? Servercuben är den som itne har några interna 3.5 platser om jag fattat det rätt?

Får iaf hem en likadan låda när jag får paket från listan.de jag med Skall i med vattenkylning jag med, kul att se att radiatorn fick plats på den sidan jag trodde den skulle.

Permalänk
Medlem

Varför köpa den "lilla" lådan när man kan lägga till någon hundring och köpa storebror istället? Se denna länk: http://www.listan.de/index.php?siteid=36 I den rymms det lättare vattenkylning och annat man kan behöva. Det är väl ett bättre val? Den finns i begie färg hos tillverkaren för den som inte gillar svart färg.

/Saint25

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av wizard1337

Sicken tur du hade då Hur hänger din radiator? Lust att ta en bild (om du nu har tillgång till en kamera), men en beskrivning fungerar också

Har tyvärr ingen kamera för tillfället
Men det är inte så mycket att beskriva egentligen, en blåtbit som är tillbockad, svartmålad och ditskruvad som håller fast radiatorn bara.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Saint25
Varför köpa den "lilla" lådan när man kan lägga till någon hundring och köpa storebror istället? Se denna länk: http://www.listan.de/index.php?siteid=36 I den rymms det lättare vattenkylning och annat man kan behöva. Det är väl ett bättre val? Den finns i begie färg hos tillverkaren för den som inte gillar svart färg.

/Saint25

För att om du kollar på vikten så ser du en helt klar skillnad och lillebror är smartare byggd tycker jag.

Permalänk
Medlem

snyggt.

Visa signatur

AMD XP1700+(JIUHB MPMW 0308) @ 2.3ghz > Zalman CNPS7000A-CU> 2*256 Twinmos-Winbond DDR400 > EpoX 8RDA+ > 360W Chieftec > 40GB Seagate > Gf4 Ti4200 64Mb > Sb Live 5.1 > Logitech Mx 510 |

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av 412
För att om du kollar på vikten så ser du en helt klar skillnad och lillebror är smartare byggd tycker jag.

håller med
och den lilla är snyggare

Visa signatur

PSN: SoL-WiK (PS3 250gb + 1000gb My Book + 500gb My Book @ Sony BRAVIA + Logitech Z-5500 + PS Vita)
Eigenbrötler - I dont give a FööK, cant fail if i dont try.

Permalänk
Medlem

bra luftflöde har jag hört...

Permalänk
Medlem

Visst är lillebror liiiiiiite snyggare än storebror, men ska man bygga vattenkylning till sin dator med den mindre lådan, blir det trångt och man får välja kylningskomponenter mer omsorgsfullt och tänka till ordentligt sedan vid plancering av sakerna för att få ett bra resultat. Men är man tillräckligt envis och ger sig den på att få in sakerna i lådan brukar det förr eller senare att lösa sig med alla saker man vill få in i lådan.

Som ordspråket brukar säga, som man bäddar får man ligga... .

/Saint25

Permalänk

det chassiet va inte så dyr som jag trodde, om man jämför med chieftecs jumboserver, ska någ beställa hem en

Visa signatur

bygger, reparerar och modifierar kompressoraggregat.
http://phasechange.se/