Far Cry Mp kommer det ??har det kommit??

Permalänk
Medlem

Far Cry Mp kommer det ??har det kommit??

Hej alla Far Cry spelare jag undara ifall MP demon till far cry har kommit än eller kommer den???

Visa signatur

//JenS
|| Thermaltake Xaser II || Thermaltake Butterfly 480w Svart || 3200+ AMD Athlon 64 || Shuttle An50R || Powercolor 9800pro 128mb || Kingstone HyperX 2x256 433Mhz || Maxtron S-ATA 160gb ||

Permalänk
Medlem

Har fullversionen, och det finns multiplayer. Dock vet jag inte om det kommer ett mp-demo

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av klibbe
Har fullversionen, och det finns multiplayer. Dock vet jag inte om det kommer ett mp-demo

Var detta verkligen nödvändigt? Han frågade när MP-demo kommer och inte om spelet har MP.

Skryta om att du har en warez-wersion av spelet kan du göra nån annanstans.

MP-demo ska komma kort efter att fullversionen hittat ut till affärer.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ArtMan
Var detta verkligen nödvändigt? Han frågade när MP-demo kommer och inte om spelet har MP.

Skryta om att du har en warez-wersion av spelet kan du göra nån annanstans.

MP-demo ska komma kort efter att fullversionen hittat ut till affärer.

Han skrev "Far Cry Mp kommer det ??har det kommit?? " som rubrik. Jag svarade med att det finns MP. Och det är icke warez, beställt från utlandet, kan fixa kvitto om du vill.

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk
Medlem

vilket land har det kommit ut i?

Visa signatur

[b]Non illigitamus carborundum [/b]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av klibbe
Han skrev "Far Cry Mp kommer det ??har det kommit?? " som rubrik. Jag svarade med att det finns MP. Och det är icke warez, beställt från utlandet, kan fixa kvitto om du vill.

Problemet är att spelet inte är ute nånstans! Inte ens i USA! Så du behöver knappast fejka kvittot

Far Cry, UbiSoft, Release -> 03/25/04

Permalänk
Medlem

Spelet har väl inte släppts utomlands än? eller har jag fel?
www.ebgames.com - 23 mars
Austrailien 25 mars
webhallen 26 mars
http://store.ubi.com/item.jsp?item=008888681618 - preorder

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Persa
Spelet har väl inte släppts utomlands än? eller har jag fel?
www.ebgames.com - 23 mars
Austrailien 25 mars
webhallen 26 mars
http://store.ubi.com/item.jsp?item=008888681618 - preorder

Du har rätt! Det kan nu hända att killen fick spelet i fredags om han nu bokade ett ex. på ebgames men det tror jag inte. Då hade fler redan ha fått spelet.

Permalänk
Hedersmedlem

Håll er gärna till topic i tråden. Strunta i klibbe's spel.

Visa signatur

Är du lycklig nu?

Frågor och funderingar angående modereringen tas med mail, inte genom forumet. dennizpop@sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ArtMan
Problemet är att spelet inte är ute nånstans! Inte ens i USA! Så du behöver knappast fejka kvittot

Far Cry, UbiSoft, Release -> 03/25/04

samma sak med battlefield vietnam, skulle inte släppas förrän 18:e mars, men ack så många som redan fått det från tex webhallen redan den 15:e

Visa signatur

Core i7-8700K - Noctua NH-U14S - ASUS PRIME Z370-A - Corsair Vengeance 32GB DDR4 - RTX3070 - MASSA SSD - Define R4 - Corsair RM750X V2 - Asus Swift PG278QR
Mer CO-OP åt folket!

Permalänk
Medlem

MP kommer väl iallafall. Annars är det väl en hel del mods under utveckling på MP sidan.

Visa signatur

[b]Non illigitamus carborundum [/b]

Permalänk
Medlem

Vissa av de som anmält sig till betatestningen har fått fullversionen. Känner en som fick det i Torsdags.

Visa signatur