Permalänk
Medlem

Vad är fel?

En polare till mig bad mig skriva detta här:

Tja..

Det är så här: Jag kan inte göra ett skit på datan.. Om jag ska öppna nått så ser man bara bakgrunden på datan sen inget mer.. Inga ikoner eller aktivitetsfältet. Sen kommer allt tillbaka och skiten som jag ville skulle öppna, öppnas inte… Varken Internet eller den här datorn kan öppnas.. Vafan kan det vara för fel?? Nån som vet?

Tack på förhand //Grazz*

Alltså... han kommer inte in på internet, därför jag skrev... han skrev det på msn till mig... det är Win XP på burken, bara så ni vet...

Visa signatur

Jag har växlat hälften av alla mina femtioöringar, jag har inga kvar!

Permalänk
Medlem

Jag har precis samma fel och jag sitter och kämpar med att hitta på en lösning för fullt. Det är explorer.exe som crashar hela tiden.

Det går att upp ett dos fönster och bläddra där i mappar och så i alla fall och så kan du fixa en annan web läsare. Bara tillfälligt förstås tills vi löst det här

Att vi är två om att få det där felet just nu kan ju kanske betyda att det är virus eller nåt sånt.

Jag skulle också vara väldigt tacksam om nån kunde svara på vad som är fel. Om jag kommer på nåt så säger jag till här i alla fall.

Permalänk
Medlem

"kan det vara kazaa som är felet?" undrar min polare...
själv tvekar jag på det... men vem vet? jag har inte haft kazaa sen... ja... länge sedan iaf...

Visa signatur

Jag har växlat hälften av alla mina femtioöringar, jag har inga kvar!

Permalänk
Medlem

det ÄR virus till 99% säker... fixade en polares dator med samma problem och när jag sökte med ett gratisvirusprogram så hittade den en sisådär 200 virus. (Han hade Kazaa ) Ladda ner nytt gratis virusprogram å sök är mitt tips