Permalänk

[W2K]Windows update

Finns det något ställe där man kan hämta hem updates och lagra dom på datorn, helst som en stor fil, så man har dom lagrade vid ominstallation?

Visa signatur

In a rose tattoo
Signed and sealed in blood I would die for you

Permalänk
Medlem

gå in på www.windowsupdate.com och uppdatera istället

Visa signatur

R7 5800X3D | MSI X470 GAMING PLUS | 32GB 3200MHz CL16 | Powercolor Radeon RX 5700XT 8GB Red Dragon | Samsung 850 EVO 500GB | Samsung 860 EVO 1TB | Kingston A2000 1TB | 2x 3TB HDD | Seasonic FOCUS Plus 650W Gold

Permalänk
Medlem

Det bästa tycker jag är att köra windows update och ladda ner uppdateringarna via länkarna för varje uppdatering som kommer upp. Så har jag gjort för att kunna spara alla uppdateringar efter sp1 till xp. Annars är det svårt att hitta alla uppdateringar.

Permalänk
Medlem

Annars kan man använda sig av Windows Update Catalog under matte56s länk ovan.

Då kan man spara hem alla uppdateringar man vill på hårddisken så slipper man gå via alla länkar, som i ditt fall davib.

Permalänk
Medlem

Eller så installerar du en SuS server....

Permalänk
Hedersmedlem

Här kan du välja vilket OS (med SP) du har och tanka hem alla nyare saker
http://v4.windowsupdate.microsoft.com/sv/default.asp?corporat...

Visa signatur

Forumregler | Feedbackforumet | Något som behöver modereras? Tryck på Anmäl inlägget och ge en anledning, någon moderator kommer granska inlägget och göra (egen) bedömning
"Fate. Protects fools, little children and ships named Enterprise." - Riker - ST:TNG

Permalänk
Medlem

som aqualize skrev

Visa signatur

Kör väl en klassisk signatur:
9900K @ 5GHz/128GB 3200MHz DDR4/3x1TB NVME/6800XT på Aorus Z390 Elite
Samsung C34F791, Svive 34C801, Xiaomi 34", Logitech MX Master 3 + G512...
Behöver för jobb, ej gamer.

Permalänk
Hedersmedlem

Bogg, du skrämde mig. Jag postade den där länken i skolan och hade testat. Nu hemma så som du skrev tänkte jag "måste nog kolla länken, han kanske antyder att något är fel".

Jag kom till den här sidan:
http://v4.windowsupdate.microsoft.com/sv/thanks.asp
Och läste bara de två första raderna... Vaf*n?
Sen kom jag på att jag surfade ju i firefoxen

Visa signatur

Forumregler | Feedbackforumet | Något som behöver modereras? Tryck på Anmäl inlägget och ge en anledning, någon moderator kommer granska inlägget och göra (egen) bedömning
"Fate. Protects fools, little children and ships named Enterprise." - Riker - ST:TNG