Permalänk

Dator service.

Någon som har erfarenheter av http://www.tiptopdator.com ? Jag har tänkt att få min vattenkylning installerad av snubben från http://www.tiptopdator.com. Lurendrägeri ? 350:- tycker jag låter som ett bra pris.. några synpunkter på han? Någon som använt "han"

Visa signatur

08:14 <haffe_> Jag kan inte göra kullerbytor, eller stå på händer. Dock kan jag få upp hälen i pannan. Jag undrar hur det har gått till.
08:15 <OSkar000> testa att slicka på utsidan av armbågen.. det är svårt

Permalänk
Medlem

Varför inte montera själv?

Permalänk
Medlem

Montera själv, så lär du dig kanske lite. Om inte annat så är det lite kul iaf :).

Visa signatur

tomt

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pandrone
Montera själv, så lär du dig kanske lite. Om inte annat så är det lite kul iaf :).

Helst inte, skulle inte vilja "förstöra" något :S

Visa signatur

08:14 <haffe_> Jag kan inte göra kullerbytor, eller stå på händer. Dock kan jag få upp hälen i pannan. Jag undrar hur det har gått till.
08:15 <OSkar000> testa att slicka på utsidan av armbågen.. det är svårt

Permalänk
Medlem

Låt bli vattenkylning om du inte ens vågar röra din dator.

Permalänk

Jag får annan att installera den, faktum är att jag just eldat upp mitt graffe (2 dar sedan). Och vill inte att något liknande ska hända igen. Tack för kommentaren, känns som jag vet mer nu

Visa signatur

08:14 <haffe_> Jag kan inte göra kullerbytor, eller stå på händer. Dock kan jag få upp hälen i pannan. Jag undrar hur det har gått till.
08:15 <OSkar000> testa att slicka på utsidan av armbågen.. det är svårt

Permalänk
Medlem

Men om ditt grafikkort brann upp kan du fixa nytt på garantin.
Dessutom är luftkylning säkrare är vatten.

Permalänk
Medlem

Men snälla du. Det var inte det som var frågan.

Om det är ett företag så ska det väl inte vara några problem?

Permalänk
Medlem

Varför satsa på vattenkylning om du inte vågar göra nånting i burken??

Visa signatur

Lian Li PC7SE | Athlon 2800+ | 2x 512MB | Leadtek 6800LE 16/1,6 @ 1,3v 400/870 | 250 + 160 + 2x 200 + 40 = 850GB
Pergo-kuben | Pergomodd2 | PSX-modd | HTPC i CD-spelare | Pergo-tower

Permalänk
Medlem

skaffa vattenkylning om du inte lannar mycke , annars räcker väl en thermalright slk4u97?

Permalänk
Medlem

Min farmor har faktiskt hyrt honom för ett problem med sin dator! Har för mig att hårddisken hade pajat eller något sånt. Jag var utomlands, så jag kunde inte hjälpa henne själv. Givetvis så inspekterade jag jobbet när jag kom hem, man kan ju inte lita på att alla gör allt bra ;). Allt såg i alla fall helt bra ut och farmor sa att han var trevlig och så, så jag skulle lita på honom!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dain
Min farmor har faktiskt hyrt honom för ett problem med sin dator! Har för mig att hårddisken hade pajat eller något sånt. Jag var utomlands, så jag kunde inte hjälpa henne själv. Givetvis så inspekterade jag jobbet när jag kom hem, man kan ju inte lita på att alla gör allt bra ;). Allt såg i alla fall helt bra ut och farmor sa att han var trevlig och så, så jag skulle lita på honom!

hehe, det låter lite som du driver med mig men det låter ju jätte bra.

ultima: har fått lite fobier sen jag försökte installera en vga kylare och satte en sladd åt fel håll.. och den brann !!

Visa signatur

08:14 <haffe_> Jag kan inte göra kullerbytor, eller stå på händer. Dock kan jag få upp hälen i pannan. Jag undrar hur det har gått till.
08:15 <OSkar000> testa att slicka på utsidan av armbågen.. det är svårt