Permalänk
Medlem

Skulle vara väldigt intressant att se 6800U köra samma demo fast med VS 3.0 "instancing". Måste vara ett ypperligt demo att visa det på med bara en massa object av samma 3d modell.

Permalänk
Medlem

inge bra... ATI har gjort några bra demos, en jag gillar är de där rören som skjuter bollar på massa instrument, den är lätt häftigast. tror den var avsedd till 9700pro

Visa signatur

Vill du äta här eller vill du äta på påsen?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av juhanon
inge bra... ATI har gjort några bra demos, en jag gillar är de där rören som skjuter bollar på massa instrument, den är lätt häftigast. tror den var avsedd till 9700pro

Ja det stämmer, den är tuff

Permalänk
Medlem

Behöver man ett x800 för att se exe-filen?

Visa signatur

Studerande på Fucking U.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hero
Behöver man ett x800 för att se exe-filen?

Ja, tillsvidare...

Permalänk
Medlem

Hehe fick testa min maxuppkoppling 1200 ... Undrar vad sweclockers har för lina. ?
Sen var ju demot en av dom tråkigaste jag sett..
Mike Gbg

Permalänk
Medlem

ja tycker dom tar med denna demo på 3dmark 2005 eller nått för att mäta vertex shade presstanda på olika grafikkort...eller vad tycker ni?

Permalänk
Medlem

Skoj med så många figurer som springer, men i övrigt inte speciellt imponerande...

Visa signatur

Min andra dator är en IBM 709
If there was hope, it must lie in the proles, because only there, in those swarming disregarded masses, eighty-five percent of the population of Oceania, could the force to destroy the Party ever be generated.

Permalänk
Medlem

Myrstack!!

Visa signatur

Intel Core i7 965 EE @ 4 GHz
Foxconn BloodRage X58
ATI HD 4870 + Accelero S1 Rev2 + 2st Zalman 120mm