Rallisport Challenge 2

Permalänk
Inaktiv

Rallisport Challenge 2

Funderar på att köpa detta spel, men undrar om det är värt att
köpa det. Är det någon som har testat det och i så fall vad tycker du/ni om spelet.

Permalänk
Medlem

Har spelet hemma. Enligt mig det bästa rallyspelet någonsin, du kommer inte bli besviken! Dock var det nästan för lätt att klara. Men väldigt roligt, multi också.

Läs en recension här. 10/10 säger väl allt. KÖP!

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk
Inaktiv

Fick ju riktigt fina kommentarer ju, ska nog ner och köpa det på än gång

Permalänk
Vila i frid

Köpte det så fort dom fick in det på Game.
Ruggigt bra spel.

Permalänk
Inaktiv

Rallispoer Challenge 2 är det bästa spel jag har lirat på Xbox, vilken grafik och vilken körkänsla.

Permalänk
Avstängd

hmm, eftersom det verkar vara så bra, tror jag sticker ner och köper det i helgen

Permalänk
Medlem

Jag tycker det är riktigt kul faktiskt. Dock lite irriterande att man måste spendera ett bra antal timmar med singleplayer för att få fler bilar till multiplayern.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kanzetsu
Jag tycker det är riktigt kul faktiskt. Dock lite irriterande att man måste spendera ett bra antal timmar med singleplayer för att få fler bilar till multiplayern.

Det gör inte så mycket tycker jag. Då hinner man ju tjuvträna medas låser upp allt
Men som sagt; det är det bäst rally spel jag spelat

Visa signatur

Galleriet: Dynamic Black Chassi: Lian-Li O11 Dynamic & custom loop CPU: AMD Ryzen 5600X RAM: GSkill Trident Z 32GB Moderkort: Gigabyte X570S Auros Master GPU: EVGA RTX 3080 XC3 SSD: Samsung 970 EVO 500GB PSU: Seasonic PX850

Permalänk
Medlem

Jävlgit ballt i link kan jag säga. Dock skulle vi lira 4 st på med split på 2 TV apparater, men inte fan funkar det som i Gotham 2.
Varför tänker inte spelutvecklare på det? Tror de man ska sitta med 16st. xbox och 16 st. TV? Är ju rent korkat.

Permalänk
Medlem

Kan någon som spelat det och Colin McRae rally 4 väga för och nackdelar mellan spelen.

Jag har spelat Colin och tycker att det är väldigt bra.

Visa signatur

Moderhjärnan : Antec Threehundred | Gigabyte GA-EP45-UD3P |Intel E8500 3.16Ghz @ 4.4Ghz |Thermalright 120 Extreme med 120mm fläkt| 4Gb Corsair DDR2 1066 | Velociraptor 150Gb + WDC 500Gb | Powercolor ATI 4870x2 2Gb @ 800/950 Mhz | PSU: Corsair 650W | LG Flatron W2452T 24" | 3dMark06 : 20643 p |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mikeman
Kan någon som spelat det och Colin McRae rally 4 väga för och nackdelar mellan spelen.

Jag har spelat Colin och tycker att det är väldigt bra.

RSC2 är lugnt bättre...

Permalänk
Medlem

Vet någon när det kommer ut på PC? Eller har det gjort det redan?

Visa signatur

Onödigt att du läste detta när det inte alls stod något vettigt...

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Freeeman
Vet någon när det kommer ut på PC? Eller har det gjort det redan?

Det kommer inte till PC.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Override
Det kommer inte till PC.

vah.. läste nånstans att det kommer till PC oxå kommer inte ihåg vart jag läste det. har du nån sida som man kan läsa mer om det.

jag som har väntat på det här spelet länge nu.

Visa signatur

Phenom II X4 955 BE @ 4.0GHz - Corsair Vengeance 16GB - Gigabyte GA-990FXA-UD3 - Gigabyte HD6850 OC - Intel SSD 120GB - BenQ 24" Full HD - Fractal Design Define r2 Black