Permalänk
Medlem

Psi Ops! (Xbox, PS2)

Ska fara och hämta min kopia av detta spel idag
Vad jag hört så ska det vara riktigt riktigt bra.

Nån som redan provat det? vad tyckte ni?
Är så jävla spelsugen på det nu.

www.psiopsgame.com

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk
Medlem

det är väl bra.. chronicles of riddick är lite roligare ändå..

Visa signatur

DFI Lanparty Ultra-D :: x2 4400+ :: x1800XT 512MB :: Corsair TWINX2048-3200C2 ::

Permalänk
Medlem

riddick är redan avklarat så det här var pricis vad jag behövde *ler*
har dock kört fast redan.. ska ta mig upp till nån landing pad i en missil silo där jag ska möta nån tjej tror jag.

Edit:
Oj oj oj! topklass på det här spelet. Kasta gubbar hit och dit, framkalla självmord.. härligt spel!

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk

underbart spel MEN jag har fastnat,
på ett ställe ska man ta sig in till "mainframe" när man väl kommer dit så är dörren givetvis låst och den enda som har koden till dörren är bad guy vad nu han heter, han sitter i sitt rum lite längre bort på andra sidan om en annan dörr, när man går dit så blir det en fin liten cut scene med lite elakingar som sitter och snackar, när den är slut så är ju givetvis även den dörren låst, jag har sprungit runt i säkert 2 och en halv timma nu för att försöka hitta en annan väg in i rummet utan att lyckas. Jag har flyttat på varenda låda, petat på allt som går att peta på utan att lyckas, frustrerande så det förslår, frågan är ju bara går det att komma in dit, är jag helt bakom flötet eller har tillverkarna av spelet bestämt sig för att jävlas med mig.

Skulle vara tacksam om någon vänlig människa har någon som helst förklaring på hur jag ska ta mig vidare

Visa signatur

i5 3570k _ 16GB _ Fractal Design Define R4 _ GTX 680 och två skärmar.

Permalänk
Medlem

tryck vänster på styrkorset och flyg in i rummet genom dörren, koden till dörren står på skärmen.

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk

rackarns va det så lätt

tackar så mycket för hjälpen

Visa signatur

i5 3570k _ 16GB _ Fractal Design Define R4 _ GTX 680 och två skärmar.