Permalänk
Medlem

Min Vattenkylda Shuttle klar (Bilder)

Den är i funktionellt skick men ska juh snyggas till en hel del... Lite info å mer text finns under projektloggar på NH:s forum, valde att publiera hela projektet där (trots att jag egentligen är en swecare) då deras forum är bättre strukturerat för långtidsprojekt.

Men men, till bilderna: (Tack appe!)

Bilder borttagna då nån fått tag på mitt gamla konto och ändrat...

Permalänk
Medlem

Inponerande! gullig fläkt

Visa signatur

"man skall inte kasta pil i gummibåt"

Permalänk
Medlem

Dethär va bland det tuffaste jag har sett på mycket länge! VILLHA faktor är MYCKET stor!! Bra jobbat!

Visa signatur

System #1 - Intel 6700K@4.8GHz + Corsair H110i PnP ~ ASUS ROG MAXIMUS VIII RANGER ~ 32GB Corsair Vengeance LPX DDR4 2400MHz ~ 2x Gainward GeForce GTX 980 Ti 6GB 'GS' ~ 2x 512GB Samsung EVO 850 ~ Corsair RM1000W ~ Acer 27" Predator G-Sync XB271HU
System #2 - Intel 2500K@5.0GHz + Corsair H60+PnP ~ ASRock P67 Extreme4 ~ 16GB DDR3 ~ Gainward 980Ti 'GS' ~ BenQ 24" XL2430T ~ 2x512GB Samsung EVO 840 ~ 750W Corsair TX

Permalänk

helt klart det bästa efter Wolverin *tumme upp*

Permalänk
Medlem

Vad tror ni om att skippa den lilla BlackIceMicron och köra en Stor volvo 240 värmepaket monterat på ovansidan istället?

Permalänk
Medlem

nej för i h-vete. inget skrot utanpå.

Visa signatur

System #1 - Intel 6700K@4.8GHz + Corsair H110i PnP ~ ASUS ROG MAXIMUS VIII RANGER ~ 32GB Corsair Vengeance LPX DDR4 2400MHz ~ 2x Gainward GeForce GTX 980 Ti 6GB 'GS' ~ 2x 512GB Samsung EVO 850 ~ Corsair RM1000W ~ Acer 27" Predator G-Sync XB271HU
System #2 - Intel 2500K@5.0GHz + Corsair H60+PnP ~ ASRock P67 Extreme4 ~ 16GB DDR3 ~ Gainward 980Ti 'GS' ~ BenQ 24" XL2430T ~ 2x512GB Samsung EVO 840 ~ 750W Corsair TX

Permalänk

Varför all glasfiberplasticpadding?

Visa signatur

"I've got a plan so cunning, you could put a tail on it and call it a weasel!" - Edmund Blackadder
"Det man inte har, och inte får, det TAR man!" - Vargen
The Mad Modders - bygger och moddar :: Sysinfo - info om mina datorer :: Res till Poros

Permalänk
Medlem

Låter coolt, du kan väll testa, 240 värmepaket kan inte va så dyra.

Permalänk

Ohhh NICE!
När du tog markeringsfärgen i vatten kylningen...hur mycket tog du i? och ger det det några "inte så roliga" efter effekter?"

Visa signatur

♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣
Bionicstyles©2003
♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣

Permalänk
Medlem

Glasfiberspacklet var tvunget då radiatorn börja läcka efter jag böjt lite på nipplarna... (ska snyggas till rejällt!)

Funderar faan på att köra på det där med värmepaketet endå, bara för att testa lite temps å så... Funkar det så går det väll alltid å snygga till ganska rejällt med lite färg å så?

Färgen kom från en markeringspenna och är vattenlöslig... Tvivlar på att det blir några tråkiga "eftereffekter" då jag bara hällde i färgen från en penna... Antagligen bara å skölja ur efter?

Permalänk

Snyggt

Edit: Hittade projektet på NH:
http://www.nordichardware.se/forum/viewtopic.php?t=83181

Permalänk
Medlem

jävla fint dö, men inge skit utanför lådan tack

Visa signatur

Min datamaskin: amd 2400+ @ 2005mhz. 2x 120gb disk.

Permalänk

HAr du nått namn på pennan hehe. Har letat som en galning efter UVdye nu och detta verkar ju funka precis lika bra!
Du fick säkert tag på den i nån lokal affär men man kanske kan få tag på samma penna här så det vore schysst med ett namn på pennan=)

och ännu en gång väldigt snyggt bygge

Visa signatur

♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣
Bionicstyles©2003
♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣

Permalänk
Medlem

De flesta markeringspennorna fungerar.

Har själv en av märket Faber-Castell, finns även refil till dem.

Visa signatur

Om ni skriver till mig, var god citera

Permalänk
Medlem

Satan i gatan! Man får ju ståpäls av att se ditt arbete. Well done!

Permalänk

kan ej se bilderna varför?

Visa signatur

Hej

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Black Raven
kan ej se bilderna varför?

Samma här, men så låg de på tripod också...

Permalänk
Medlem

Bilderna dyker upp igen om 24 timmar... dom blocka mitt konto för att för många var inne å kollade... sorry! Ska hitta annan webhost snarast...

Permalänk
Medlem

såg riktigt snyggt ut fortsätt så!

Permalänk
Medlem

http://upl.mine.nu/
user: appe_sama
pass: siemens

Visa signatur
Permalänk
Medlem

jag törstar efter.... bl..... bilder!

Visa signatur

Hyvää Joulua!

Permalänk
Medlem

inga bilder

VILL SE BILDER

Permalänk
Medlem

GE OSS BILDER IDAG!

Visa signatur

Värre än så här kan det inte bli, sa pessimisten.
Jorå, sa optimisten.

Permalänk
Musikälskare

Bilder... give me !!!

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem

mmm bilder ge oss!

Visa signatur

IBM Thinkpad x60s - Gentoo Linux

Permalänk
Medlem

Bilder.........nu?

Permalänk
Medlem

nu är det änna dött

Visa signatur

flest prylar när man dör vinner!

Permalänk
Graded.se

adda mig på msn (scalare2k3@hotmail.com) så kan jag lägga upp bilderna på min sürver

Permalänk
Medlem

Nu ska bildena funka igen, tack appe!!!

Permalänk
Medlem

GRYYYYMMMMT! Men borde inte de där fläktarna väsnas lite väl mycket:D