[XBOX] Har fått Richard Burns Rally

Permalänk
Inaktiv

[XBOX] Har fått Richard Burns Rally

Idag så dök Richard Burns Rally ner i brevlådan, jippie

Nu ska här kraschas rally bilar

Permalänk
Avstängd

Det var ett av de sämste bilspel jag spelat på länge.

Permalänk
Medlem

Lyxigt.. Berätta hur det verkar.

TCO1992, har du fan nånsin skrivit något seriöst? Dra här ifrån så gör du oss alla glada.

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower

Permalänk
Avstängd

Jomen, det var inte bra alls. Har Collin 4 och Rallisport Challenge 2 oxo.
De är hästlängder mycket bättre.

Permalänk
Inaktiv

Jag bryde mig inte om rally skolan, och gick direkt ut och körde, skulle inte ha gjort det Bilen for rätt ut i skogen i första kurvan.

Ajajaj, mitten av sträckan så rullade jag och mitt rally var över, bilen gick inte igång.

Det är svårt, märks att det är simulatorspel och inte ett arcadspel.
Ratt är att rekomendera, så det ska jag köpa sen.

Citat:

Jomen, det var inte bra alls. Har Collin 4 och Rallisport Challenge 2 oxo.
De är hästlängder mycket bättre.

På vilket sätt är CMR 4 och RSC 2 bättre än Richard Burns Rally?
Går ju liksom inte att jämföra arcadspel med Simulatorspel tycker jag.

Permalänk
Avstängd

Tyckte mest att det var usel grafik o inte så speciellt mjukt heller. Men man får ge det en chans till kanske.

Permalänk
Medlem

Hoppas verkligen det släpps till PC snart! Har väntat i evigheter :]

Permalänk
Inaktiv

Efter att ha suttit ett tag nu utan att klara av att köra i mål på dom sträckor jag har kört i Quick Race, så måste jag säga att det är nog bra om man kör igenom hela rally skolan först, om man inte är rallyförare.
Det är inte bara att stå på gasen som i RSC 2 och Colin 04.

EDIT: Bilen började just brinna efter en rullning rakt ut i skogen

Permalänk
Medlem

Ojoj låter kul. har väntat länge på ngt bra rallyspel, hoppas detta är det =)'

Visa signatur

oo=II=oo

"Kom arbetslust och träng dig på, här skall du motstånd finna"

Permalänk
Medlem

Nästan alla synpunkter jag läst om detta spel är dåliga..
blir då inget köp för min del

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av blaze101
Nästan alla synpunkter jag läst om detta spel är dåliga..
blir då inget köp för min del

Var har du läst det någonstans? Har du någon källa som du kan referera till.

Permalänk
Medlem

Jag gillar verkligen de recensioner jag läst som sågar RBR, efter att läst dom så vet man det är ett höjdarlir.

Edit här är ett exempel på en recension som får mej att verkligen ha höga förväntningar på RBR.
http://gamesradar.msn.co.uk/reviews/default.asp?pagetypeid=2&...

Citat:

Basically, it's hard. So hard that even putting in a mediocre performance requires hours of practice and focused concentration. But the flipside of Richard Burns Rally's brain-mashing difficulty curve is that it can be a quite masterful game - if you're a serious petrol-head, then the time and effort it takes to be even partway good at this makes for an involving simulation. And even the maddening tutorials - which you have to complete before you head to the single player game - go some way to shaving down the razor-sharp difficulty level. But even so, the forced-learning and punishment you endure at Mr Burns' place makes a day at Colin McRae's feel like you've just done Alton Towers with Jim Carey.

Permalänk
Inaktiv

Hahaha.

Kan intyga att det är svårt, Du måste klara av rallyskolan för att ens få köra championshipläget.

Har fortfarande inte klarat att slutföra en enda sträcka i spelet.
Sitter och sliter mig i håret av frustration

EDIT: Äntligen klarade jag av första delen av rallyskolan.

Permalänk
Medlem

Ja får mitt nu på måndag!!!! can't wait!!!!

Visa signatur

Amd athlon64 X2 3600+ | Abit NF-M2S | Albatron 7600Gt 256Mb | Corsair valueram 2048mb |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fogel70
Jag gillar verkligen de recensioner jag läst som sågar RBR, efter att läst dom så vet man det är ett höjdarlir.

Edit här är ett exempel på en recension som får mej att verkligen ha höga förväntningar på RBR.
http://gamesradar.msn.co.uk/reviews/default.asp?pagetypeid=2&...

Citat:

Basically, it's hard. So hard that even putting in a mediocre performance requires hours of practice and focused concentration. But the flipside of Richard Burns Rally's brain-mashing difficulty curve is that it can be a quite masterful game - if you're a serious petrol-head, then the time and effort it takes to be even partway good at this makes for an involving simulation. And even the maddening tutorials - which you have to complete before you head to the single player game - go some way to shaving down the razor-sharp difficulty level. But even so, the forced-learning and punishment you endure at Mr Burns' place makes a day at Colin McRae's feel like you've just done Alton Towers with Jim Carey.

Det där låter ju hur bra som helst :D.
Har inte kört rallyspel på många år, kanske man skulle börja snart igen..
Inte kört bilspel överhuvudtaget på många år faktikst.

Permalänk
Avstängd

Väntar med stor spänning på pc verren

Visa signatur

-=XP-M 2400+=- -=Abit AN7=- -=9700PRO=- -=TW/WB 2x256[BH5]=- -=Antec True Power 550W=- -=Audigy2=- -=Maze 4@CPU=- -=Samsung 959NF[BNC]=-
-=Clock=250x10.5 | 11-2-2-2 [Sync][CPU Interface enable]=-

Permalänk
Medlem

ni som nu spelat ett tag.. är det nått bra lr?... hur är körkänslan å så?

Permalänk
Medlem

Hur kul kan det vara då?
ne jag håller mig till arkadrally jag Rallisport 2 )

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av blaze101
Hur kul kan det vara då?
ne jag håller mig till arkadrally jag Rallisport 2 )

haha.. ja om man inte kan så hehe

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av thefishy
ni som nu spelat ett tag.. är det nått bra lr?... hur är körkänslan å så?

Det är svårt, näst intill omöjligt att inte skada bilen så pass allvarligt att det inte går att slutföra sträckan. Har inte lyckats komma i mål på någon sträcka i säsongslägget.
Har slutat med att jag har fått brutit varje gång, hehe. Det är det mest realistiska rallyspel jag har spelat. Körkänslan är hur suverän som helst.

Jag rekomenderar att man kör rallyskolan först, den var riktig skoj. Men inte alls lätt att klara.

men som sagt en bra ratt är vad som krävs om man vill ha riktigt bra körkänsla och realism.

EDIT: Man kan göra en hel del inställningar på bilen också.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Override
Efter att ha suttit ett tag nu utan att klara av att köra i mål på dom sträckor jag har kört i Quick Race, så måste jag säga att det är nog bra om man kör igenom hela rally skolan först, om man inte är rallyförare.
Det är inte bara att stå på gasen som i RSC 2 och Colin 04.

EDIT: Bilen började just brinna efter en rullning rakt ut i skogen

I Colin 4 med expert läge så är det inte bara och gasa om man vill komma i mål.
Sen har jag ingen aning hur RBR är men kanske man måste köpa detta till PS2 om det finns och kommer? Iannatfall till PC men gillar inte att spela bilspel på Pc.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av blaze101
Nästan alla synpunkter jag läst om detta spel är dåliga..
blir då inget köp för min del

Dom sågade gpl och EA's F1 serie också... detta endast för att dom inte kan köra simulatorer! En kille hade fått provköra GTR o han sågade det riktigt rejält.. Då tände en viss herre till (*host harkel MR.A host*:rolleyes: ) o frågade honom om han va riktigt klok.. Han tyckte även att Toca race driver (ettan) var jättebra o de bästa bilspelet han kört typ.. så.. så mycke vet spelresencenter om simulatorer...

Visa signatur

Serru...

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Override
Det är svårt, näst intill omöjligt att inte skada bilen så pass allvarligt att det inte går att slutföra sträckan. Har inte lyckats komma i mål på någon sträcka i säsongslägget.
Har slutat med att jag har fått brutit varje gång, hehe. Det är det mest realistiska rallyspel jag har spelat. Körkänslan är hur suverän som helst.

Det där låter ju hur underbart som helst! Brinnande bilar, motorstopp osv osv! Guld! Äntligen ett rallyspel som är realistikt ju, detta har jagväntat på lääänge!

(När) kommer PC/PS2 verre?

Visa signatur

...Many soldiers eighteen years, drown in mud no more tears. Surely a war no-one can win, killing time about to begin...

Permalänk
Medlem

Egentligen borde man skaffa det till ps2an men eftersom man har ratt till pc så blir det pc

Permalänk
Medlem

Jag vill ha NU!!!!!
Efter att ha läst en hel del om det och sett den här filmen så kan jag inte tänka på så mycket annat
långsam server :/ http://www.gamezone.tv/videos/richardburnsrally_gztv.wmv

Permalänk
Medlem

ja det verkar helt fantastikst... precis ett sånt rally-spel ja alltid velat ha
tyvärr får ja de inte föränn på måndag nu

Permalänk
Medlem

Klart ett PC köp!!!!

Permalänk
Medlem

ja det låter ju otroligt roligt att man inte kan köra en sträcka utan att bilen exploderar

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av blaze101
ja det låter ju otroligt roligt att man inte kan köra en sträcka utan att bilen exploderar

HAhaha! Exploderar.. Ja, det beror ju på HUR försiktigt man kör. Är det kört så ÄR det kört. Bara att försöka igen.

Permalänk
Medlem

det här kommer att bli kul, det ska vara svårt

Visa signatur

http://wurmonline.com - Live your life like you want it.