Permalänk

Hörlur i 500kr klassen till mp3-spelare

Efter att tittat igenom de flesta trådar angånde detta ämne så kan jag inte tycka att jag fått svar på min fråga.
Jag behöver ett par nya hörlurar till min Zen NX sen mina Philips SBC-HS900 pajat. Jag vill helst inte lägga mer än 500 spänn.
Jag har helt enkelt råd att vara kräsnare än så. Just funderar jag på KOSS UR40

Tipsa gärna om billiga butiker i sverige eller europa. Om ni har en butik i USA som är lätta att ha att göra med så säg gärna till.

Permalänk
Medlem

Jag kan rekomendera ett par Sony fontopia MDR-EX70, om du gillar pluggliknande. Dessa har en mycket smal pinne som en stor gummisvamp sitter på. Det för med sig att man kan ha dom länge i örat utan att dom gör ont. Aningen skum kännsla i början men väldigt bra bas och härligt ljud tycker jag.

Kan köpas över nätet på bland annat cyberphoto.se för priset 456kronor, jag minns att jag köpte mina för runt 2 år sedan, då för 700 på en expertbutik.

En sökning på pricerunner.com listar fler butiker.

Visa signatur

(\_/)
(='.') • warpdrive - svenska citatdatabasen
(")-(")

Permalänk
Medlem

lurar med svampar!

Jag håller med sphr!!! Sony fontopia MDR-EX70 är verkligen bra! Jag har haft många plugglurar men ingen av dem kommer i närheten av denna underverk! Nu har jag haft min i minst 3år........ja!dem har funnits ett tag.......kommer inte att byta ut dem! Otrolig bekväma, grymt bastryck och snygga! Jag jobbar i i en fabrik med mycket oljud o där krävs det hörselskydd om mna vill behålla hörseln................gissa vad jag anväder som hörselskydd?hehe! Så bra täpper dem från ljuden utanför! kostar 450(kort sladd) samt 550(lång sladd) för på ljud@bild

Permalänk

Tack för svaren men jag är mest intresserad av lurar och inte pluggar.

Permalänk

Koss Porta Pro
mycket bra hörluraroch kostar runt 500:- beroende var man kollar

Visa signatur

I'm a living, thinking entity who was created in the sea of information

Permalänk
Medlem

Koss Porta Pro

Visa signatur

:]

Permalänk
Medlem

Porta Pro, helt klart, finns för ~350 och då är de mycket prisvärd!

Visa signatur

Varför är aut
omatisk radb
rytning så bra?

Permalänk
Medlem

vilket skämt att rekommendera nåt annat än Porta Pro. Som klippt och skuren för dig (och mig )