Permalänk
Medlem

Chassibygge : aluxisM

hejsan nu äre väll dags att göra nått kul inom dator-branschen .. ska ner och köpa aluminium, ett chassi med nästan bara aluminium (dels för kylning, dels för tyngd) .. och när jag har fixat lite andra småsaker så kommer det upp bilder på detta magnifika chassi blir väll en 10cm större än Chieftec Miditower Dragon eller vad de heter .. så .. ha tålamod

Visa signatur

jag dansar inte, och om jag mot all förmodan nu skulle ta ett par danssteg är det enbart för att jag vinglar mot baren! - Muff

Permalänk
Medlem

Najs. väntar på updatering

Permalänk
Medlem

Meningsfullt inlägg...

Visa signatur

MacBook Pro 14" | M1 Pro 10/16-Core | 32GB | 1TB
Legion Pro 16" | Ryzen 7 5800H | 16 GB | 1TB | GeForce RTX 3060

Permalänk

Låter som ett trevligt projekt faktiskt. Men(!), varför inte vänta tills du iaf köpt aluminiumet iaf. Trådar som handlar om framtida projekt tycker jag iaf är väldigt meningslösa. Vänta istället tills du börjat med projektet och posta ett par trevliga bilder

Tack för mig, arrevaderci!

Visa signatur

"Anna, Anna, släpp in mig Anna. Jag har förfrusit drabant-osten Anna, från Riksost du. Annars blir den smullig när den tinar du."

Permalänk
Medlem

Trevligt trevligt.

Visa signatur

pilla aldrig med något som fungerar, det kostar bara en massa pengar i slutändan.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ballongskallen
Låter som ett trevligt projekt faktiskt. Men(!), varför inte vänta tills du iaf köpt aluminiumet iaf. Trådar som handlar om framtida projekt tycker jag iaf är väldigt meningslösa. Vänta istället tills du börjat med projektet och posta ett par trevliga bilder

Tack för mig, arrevaderci!

haha jo, men så långt fram i tiden kommer de inte bli max en vecka menade ju jag. ska bara få cash först jue de var det som jag menade på ett ungefär problemet kommer nog bli att min far hade inte aluminium svets. så jag får väll ha nått annat som "bas"..

Visa signatur

jag dansar inte, och om jag mot all förmodan nu skulle ta ett par danssteg är det enbart för att jag vinglar mot baren! - Muff

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Snus
http://www.home.no/pulk44/arkiv/worthless.gif

hahahaha, det är Helg och metallaffärerna har stängt vänta tills imorgon, då ska jag börja

Visa signatur

jag dansar inte, och om jag mot all förmodan nu skulle ta ett par danssteg är det enbart för att jag vinglar mot baren! - Muff

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JuNkiiiz
hahahaha, det är Helg och metallaffärerna har stängt vänta tills imorgon, då ska jag börja

Då hade du ju kunnat skapat tråden imorgon istället om du hade varit lite smart

Visa signatur

HP 255 | Nexus7 16Gb | Sony Xperia Z 16GB White Edition | Jays a-Jays Two | Arbetslös sedan 2012 | [url="https://www.inet.se/produkt/9990887/fraktfritt-sweclockers]Inet frakt fritt[/url]

Permalänk
Medlem

Förlåt så hemskt mkt ers Majestät ;D .. tänkte inte på det ....

Visa signatur

jag dansar inte, och om jag mot all förmodan nu skulle ta ett par danssteg är det enbart för att jag vinglar mot baren! - Muff

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JuNkiiiz
Förlåt så hemskt mkt ers Majestät ;D .. tänkte inte på det ....

Du är benådad

Visa signatur

HP 255 | Nexus7 16Gb | Sony Xperia Z 16GB White Edition | Jays a-Jays Two | Arbetslös sedan 2012 | [url="https://www.inet.se/produkt/9990887/fraktfritt-sweclockers]Inet frakt fritt[/url]

Permalänk

hur går det?

Permalänk

jaaa nu borde vi få bilder

Permalänk
Medlem

bilder?

Visa signatur

4770k @ 4.8Ghz | MSI Sea Hawk 1080ti | 600w SFX | Fractal Design Nano | Kraken X31 | 1024Gb SSD Raid0 | 16Gb Corsair Vengeance LP | MSI Z87i AC | Sennheiser HD650 | Acer Predator Z35 35" 21:9 144hz | Schiit Modi | Schiit Vali | Blue Snowball Mic

Permalänk
Medlem

Ursäkta förseningen, det verkar som om min "finansiering" har försvunnit .. dvs pank .. så det lär nog ta ett tag. min svets försvann ibland dom sakerna, så det tar nog x antal veckor =/ ..

Visa signatur

jag dansar inte, och om jag mot all förmodan nu skulle ta ett par danssteg är det enbart för att jag vinglar mot baren! - Muff

Permalänk

Kronofogden ?

Visa signatur

Asus M5 A97 R2.0| Corsair Vengance DDR3 16GB| AMD FX 8350| Gigabyte HD 7950 3072Mb *2| Nätagg Corsair AX1200| Logitech Z4 samt QPAD QH-90 vid spelande eller lyssnade på film/musik| Det styrs av Windows 10.
Jösses vad gamla prylar man har :)

Permalänk
Medlem

haha, nej. Sparken kallas det..

Visa signatur

jag dansar inte, och om jag mot all förmodan nu skulle ta ett par danssteg är det enbart för att jag vinglar mot baren! - Muff

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JuNkiiiz
haha, nej. Sparken kallas det..

laal varför vart du sparkad?

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Medlem

det vill du inte veta

Visa signatur

jag dansar inte, och om jag mot all förmodan nu skulle ta ett par danssteg är det enbart för att jag vinglar mot baren! - Muff

Permalänk
Medlem

jo kom igen nu :> .. satt du på chefens dotter lr nåt? .. eller försov du dig helt enkelt? ;P

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Medlem

hahahaha, det senare passar nog, ja ..

Visa signatur

jag dansar inte, och om jag mot all förmodan nu skulle ta ett par danssteg är det enbart för att jag vinglar mot baren! - Muff

Permalänk

hehe najjs

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av maaaats
Najs. väntar på updatering

Permalänk
Medlem

lol, klant.

Visa signatur

All glory to the Hypno-toad.

Permalänk
Medlem

orginalet själv som pratar eller ?

Visa signatur

jag dansar inte, och om jag mot all förmodan nu skulle ta ett par danssteg är det enbart för att jag vinglar mot baren! - Muff

Permalänk
Medlem

nej men kom igen berätta vad som hände. Gjorde du alternativ 1 kan du även posta bilder i sann swec anda :D:D:D:D

Visa signatur

4770k @ 4.8Ghz | MSI Sea Hawk 1080ti | 600w SFX | Fractal Design Nano | Kraken X31 | 1024Gb SSD Raid0 | 16Gb Corsair Vengeance LP | MSI Z87i AC | Sennheiser HD650 | Acer Predator Z35 35" 21:9 144hz | Schiit Modi | Schiit Vali | Blue Snowball Mic

Permalänk
Medlem

Hahahaha

Visa signatur

Religion = War.
Religion = Based on fairytales.
Wars based on fairytales? Ban religion, welcome to the truth.