Permalänk

Hörlurar, inte stora!

Jag skulle behöva ett par nya hörlurar, av modell mindre, som man stoppar in direkt i öronen. Priset är inte så värst viktigt, utan jag letar efter en prisvärd och bra lur, som dock inte kostar multum. Jag har kollat på Philips SBCHE580, http://se.pricerunner.com/sound-and-vision/sound/headphones/1... men jag vet inte så mycket om dem, så om det är någon som kan tipsa om lite olika lurar, eller berätta om dessa, skulle jag vara mycket tacksam.

Permalänk
Medlem

Jag har hört att Koss Porta Pro ska vara en bra liten/portabel lur. Har dessvärre ej provat den så jag kan inte säga om ljudet.

Permalänk
Medlem

köp ett par Shure Ec2, Ec3 eller Ec4 om du har cash. Annars kan jag rekomendera Sony MDR-ex71.. mycket bra in ear lurar

Visa signatur

p910i, iPod 4G 20Gb,

Permalänk

Koss Porta Pro är riktigt bra lurar, fin bas o allt, är ju iofs inte sådana man stoppar i.

Visa signatur

I'm a living, thinking entity who was created in the sea of information

Permalänk
Medlem

yepp, håller med.....Koss Porta Pro e riktigt bra, inte så värst stora heller...
http://www.gtek.se/index.php?mode=item&id=325&session=95167f0...

Visa signatur

Äkta O Väl!

Permalänk
Hedersmedlem

Kontrar med Sennheiser PX100 som också är väldigt smidiga. Jag har personligen aldrig gillat lurar som man stoppar i öronen och jag är rätt säker på att ett par "riktiga" lurar både är bekvämare och ger bättre ljud i längden.

Jag har haft mina i snart ett år och de ligger rätt högt på min lista över bästa-köp. Stryktåliga verkar de dessutom vara eftersom mina har fått tillbringa mycket tid i väskan utan att de fått några synbara eller hörbara skador. De fungerar lika bra hemma framför datorn som på cykeln eller bussen.

Kostar cirka 400-500kr beroende på var man köper dem. Finns även några dyrare och bättre modeller i samma serie.

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM || oskar@sweclockers.com || OSkar000.se || Fototråden ||
|| Gundeman || Bartonofix || GundemanX2 || Obelinux || Nexofix || Filofix || Ircofix ||
|| Tillse att hjärnan är inkopplad innan fingrarna vidrör tangentbordet ||
|| D300 | D700 | 24/2,8 | 28/2,8 | 35/2 | 50/1,8 | 55/2,8 | 85/1,8 | 105/2,5 | 200/4 | 300/4,5 | 10-20 | 24-70/2,8 | 75-150/3,5 | 80-200/2,8 ||