Kopiera lösenord från ADSL-inloggning

Permalänk
Medlem

Kopiera lösenord från ADSL-inloggning

Hej!

Jag skall nu till att fomatera om min kära dator. Men, jag skulle vilja behålla mitt ADSL-inloggnings-lösenord. Problemer är bara att jag inte kan hitta mina dokument där denna information står.

Så jag undrar hur man bär sig åt för att kopiera ett lösenord från en sk. "lösenordsruta"?

Programmet lösenordet är lagrat i är ADSLEasy.

ISPn är Telia.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

jag har ett program som heter Password Recovery Pro, när man har startat det så behöver man bara hålla muspekaren över en lösenordsruta så visar den vad där står.
det går att hitta demo på download.com, men det måste vara registrerat för att visa hela lösenordet.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zhamur
jag har ett program som heter Password Recovery Pro, när man har startat det så behöver man bara hålla muspekaren över en lösenordsruta så visar den vad där står.
det går att hitta demo på download.com, men det måste vara registrerat för att visa hela lösenordet.

Asterisk Key fungerar på samma sätt och är gratis. http://www.lostpassword.com/asterisk.htm

Permalänk

Ja, eller gå in på "Mina Sidor" på Telia.se och generera ett nytt lösenord, det går på några sekunder...

/Anders

Visa signatur

**************************
Om det fungerar för bra, installera om det...