Permalänk
Medlem

Tycker det är fint ! 120mm fläktplaster också...

Permalänk

det var faktist det snyggaste chassit jag har sett av Thermaltake dom skulle tagit bort displayen, rattarna där uppe och plexiglaset så skulle någon nog köpa det oxå

Permalänk
Medlem

Transformers-chassi?
Mycket snyggare än Xaser-serien är det iaf.

Visa signatur

Dumdedum.

Permalänk
Medlem

Såg inte alltför farligt ut, nödvändigt att starta tråd om detta?

Permalänk
Medlem

från 1 till 10 får den en 4:a den är inte dirket as ful men inte snygg heller... skulle inte köpa den, men om ja fick den skulle ja inte vara besviken

Visa signatur

|| AMD64 Winchester 3200+ @ 2040mhz || Minne 2x512mb|| Radeon 9800pro 128mb || Abit AV8 3RD EYE || HDD 1TB ||

Permalänk
Medlem

fin front, men jag HATAR window-mods...

Visa signatur

Men... vad är det bra för? - Kommentar från en ingenjör på IBM angående mikrochipet, 1968
Jag tror att det finns en världsmarknad för ungefär 5 datorer. - Thomas Watson Sr, IBMs styrelseordförande år 1947
"Bamse på ÖÄ i mitt hjärta"

Permalänk
Medlem

vem gör inte det...

Visa signatur

Ryzen 5600X|Asus TUF Gaming X570-Plus Wi-Fi|Zotac RTX 3080 AMP HOLO|32gb Corsair vengeance 3200mhz|Corsair RM750X|Corsair MP510 480gb+960gb|Phanteks Eclipse P400

Permalänk
Medlem

"WTF Mate ^^"

Visa signatur

Du vet att det är måndag när du upptäcker en landmina i din frukost. - Garfield

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Exerco
vem gör inte det...

Jag bla, MÅNGA fler skulle jag tippa på. Personligen skulle jag aldrig vilja ha en halvtaskig egen windowmod med tjock ful svart gummilist. Men det är bara min åsikt.

Permalänk
Medlem

Annars så tycker jag att Chieftecs nya serie ser ut som fan. Faktum är att alla Thermaltakes chassin är snyggare...dags för ett nytt mobbingoffer eller?

(inte för att det har med tråden att göra, men ändå...)

Visa signatur

Jag drar.

Permalänk

synd att alla tt chassin är fula för dom är jävligt praktiska och bra

Visa signatur

You die a little each day.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=[prinze]=-
synd att alla tt chassin är fula för dom är jävligt praktiska och bra

Men då moddar man det? Personligen köper jag hellre ett fult chassi och moddar det fint om det har en bra konstruktion än att köpa ett "fint" men som har dåligt konstruktion.

Permalänk

Wentor-:
absolut sant.. men å andra sidan.. då skulle man aldrig köpa det själv.. utan då väljer man ett annat chassi.. TT gör bra chassin, men lite onödigt mycket fläktar, lyse, och för mycket form och fönster för min smak.. jag vill personligen ha ett tyst chassi med 120mm fläktar.. då köpte jag mig en sonata och tycker inte den är särskillt vacker den heller med sin "bula" mitt på som skall bort i vinter då jag har lite tid.

Visa signatur

bygger, reparerar och modifierar kompressoraggregat.
http://phasechange.se/

Permalänk
Medlem

jag skulle säga såhär.. snyggare än xasern eller vafan den nu heter.. men inte fin..

Visa signatur

flest prylar när man dör vinner!

Permalänk

snyggate fönstret jag sett på TT iaf

Permalänk

Iiihhhh, som vanligt "överstylade" och fula ;p

Visa signatur

Citera.mig.för.svar.][resaomkring.blogspot.com][ Intel I5 2.66GHz.4GB DDR3.ATI HD4670][ @Twitter
'We would like to see most of the human race killed off because it is unworthy, it is unworthy of the gift of life' - Behemoth - Antichristian Phenomenon.

Permalänk
Medlem

Vart sitter 5,25"-enheterna på skiten förresten?

Edit: var inget, upptäckte det själv

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ske
Annars så tycker jag att Chieftecs nya serie ser ut som fan. Faktum är att alla Thermaltakes chassin är snyggare...dags för ett nytt mobbingoffer eller?
http://www.chieftec.com/images/BX/CX/CX-06/1-LCX-06L.jpg

(inte för att det har med tråden att göra, men ändå...)

Jag tror chieftec utmanar TT där, oavsett vilka färgkombinationer man målar deras chassin i så är dom snyggare än TT's

Permalänk

spaic:
hellre TT's wavemaster kopia än ett chieftec om jag får säga mitt.. ifall jag inte får en jumbofileserver förståss.. den är vacker o go

Visa signatur

bygger, reparerar och modifierar kompressoraggregat.
http://phasechange.se/

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av reinart
TT kan inte bygga chassin så är det bara

Visa signatur

:]

Permalänk
Medlem

TT har för mkt färg o extra grejjer som dom tror folk ska tycka är grymmt o därför köpa det....

Visa signatur

|| AMD64 Winchester 3200+ @ 2040mhz || Minne 2x512mb|| Radeon 9800pro 128mb || Abit AV8 3RD EYE || HDD 1TB ||

Permalänk
Medlem

jag fattar inte hur folk kan tycka chassit e snyggt, men smaken e som baken

Visa signatur

Ryzen 5600X|Asus TUF Gaming X570-Plus Wi-Fi|Zotac RTX 3080 AMP HOLO|32gb Corsair vengeance 3200mhz|Corsair RM750X|Corsair MP510 480gb+960gb|Phanteks Eclipse P400

Permalänk
Medlem

Det hade "attityd"

Permalänk
Medlem

Jag tycker det är ett väldigt fint chassi.
Jag betalade det idag, får det någon gång nästa vecka.
Har hört folk säga att det ser ut som en julgran, wtf? Den lyser ju inget, mer än panelen.
Det verkar även vara bra kylning, 2st 120mm 21dB, och även lagom ljudnivå.
Så, jag får se om jag har gjort bort mig med detta köp, men jag tror det ska vara ett bra chassi!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Wentor-
Undrar hur många här som egentligen kollar på chassit..

"iiih, TT, måste whina för att vara med i gänget!"

Med det inte sagt att chassit är snyggt.
Skulle vara roligt att se Antec eller likn. komma med ett färdigmoddat, de skulle inte alls få lika många klagomål på skiten.

hahahha håller med som fan! eller många som egentligen tycker att det ser bra ut, eller hyfsat bra men som inte vågar uttala sej för att då får man inte va med i klubben

för övrigt va det inga fel på chassit

Visa signatur

I R teh s0eT

Permalänk
Medlem

Ser bra konstruerat ut, bra byggmöjligheter.
Designen på luckan är väl lite tveksam men det är inte skitfult som många säger. Ser i helhet helt okey ut.

Bra kylning har det också, två 120 fläktar...mums

Visa signatur

"Get your facts first, and then you can distort them as much as you please." - Mark Twain
På internet kommunicerar vi huvudsakligen i textform, så skriver du som en idiot kommer du således att uppfattas som en idiot.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NaRcotize
Transformers-tema bland chassitillverkarna?

Om de ändå kunde göra ordentliga Transformers-chassin iaf.

Permalänk
Medlem

Jag har det där chassit, bytte fläktarna som lät lite väl mycket men annars är jag nöjd.

Visa signatur

Athlon64 3000+@250x10=2500mhz (ska högre) C7000B-CU| 2x512 Vitesta pc4000 | m-atx MSI K8NM FISRB | Powercolor x800pro VIVO @545/540 | 2x120gb | DVD-RW | Antec Sonata 2 | Superpi 36s

Permalänk
Medlem

Transformerchassi!

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Tycker att Thermaltake överlag har fula chassin, de har några som är najs. Detta hamnar dock på övre halvan av deras chassin, men det är inte snyggt för det.

Visa signatur

[Dator]: Asus-N56VM-S4034V ¤ [SSD] Intel-520-Series-240GB ¤ [Youtube - Fys]: ¤ Rygg & Bröst ¤ Mage & Triceps
[Graveringar]: ¤ Angel ¤ Devil + Tribal ¤ Dragon ¤
[Recensioner]: ¤ 3R System R201 ¤ Acousticase ¤ Colorsit ATX8010-A43 ¤ Lian Li PC7 SE ¤ Ultra X-Connect 500W ¤