Permalänk
Medlem

snart kommer det (=

Visa signatur

Dator: Ryzen 3900x - 16Gb - EVGA 3060 - Acer Predator X34A
Server: Synology DS415+ 3st WD red 6Tb 1st Toshiba N300 8Tb
Anslutning: Fiber 500Mbit
Bilar: Tesla model 3 LR 2023, MG EV ZS 2021
Solceller: 12,1kwh Batteri på gång.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mr. E
Jag längtar iaf grymt mycket efter spelet, ser hur grymt ut som helst

Och ni som klagar på att det tagit dom 4 år att göra spelet, har ni gjort något spel som ens är i närheten av Fable?

Ultima 7 the Black Gate kommer nog närmast, iaf när det gäller friheten.

Visa signatur

ASUS ROG Crosshair X670E Gene| AMD Ryzen 9 7800X3D Delidded | Custom EK Watercooling| WD Black SN850X 1TB + WD Black SN850X 2TB| Corsair Vengeance, DDR5-6600 64GB (2 x 32GB) @6400MHz CL 30-38-38-76| AMD Radeon RX 7900 XTX| LG UltraGear 45GR95QE OLED| MSI MPG A1000G PCIE5 1000W| Lian Li O-11 EVO|

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Henk
imdb är en film sajt vad har det med gamespots spelbetyg att göra?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av blaze101
pricis.. o imdbs betyg är medelbetyg av vad användarna av siten har röstat.

Jo, det jag menar är att 8.6 är ett högt beyg om det är mellan 1 och 10 som gäller, även om det finns spel/filmer som har högre så är 8.6 högt.

Visa signatur

I just love the fact that there is a global integer variable named 'i'. Just think, you will never need to declare your loop variable again!
To avoid collisions where a loop that uses 'i' calls another function that loops with 'i', be sure to stack 'i' and restore it when your function exits.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gambit_2K
Ultima 7 the Black Gate kommer nog närmast, iaf när det gäller friheten.

Öhh va?

Har DU gjort det spelet?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mr. E
Öhh va?

Har DU gjort det spelet?

Antagligen har han inte det, nej. Men det är å andra sidan helt ointressant. Man kan inte komma och säga att alla spel är helt otroligt bra bara för att man själv inte kan göra ett bättre, eller hur?

Visa signatur

I just love the fact that there is a global integer variable named 'i'. Just think, you will never need to declare your loop variable again!
To avoid collisions where a loop that uses 'i' calls another function that loops with 'i', be sure to stack 'i' and restore it when your function exits.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Myris
Antagligen har han inte det, nej. Men det är å andra sidan helt ointressant. Man kan inte komma och säga att alla spel är helt otroligt bra bara för att man själv inte kan göra ett bättre, eller hur?

Vad jag syftade på var den negativa attityden för att det tagit tillverkarna lång tid att tillverka spelet...

Permalänk
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av blaze101
pricis.. o imdbs betyg är medelbetyg av vad användarna av siten har röstat.

Gamespot hade klarat sig med en skala från 8 till 10, eftersom allt under 9 är "dåliga spel"...

Visa signatur

Lille Hard Gay får gärna PM:a mig i vilken tråd jag ljugit, puzz
www.scififorum.se | www.ageofconan.se

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mr. E
Vad jag syftade på var den negativa attityden för att det tagit tillverkarna lång tid att tillverka spelet...

Aha, okej..
4 år är inte ens så spektakulärt lång tid.

Visa signatur

I just love the fact that there is a global integer variable named 'i'. Just think, you will never need to declare your loop variable again!
To avoid collisions where a loop that uses 'i' calls another function that loops with 'i', be sure to stack 'i' and restore it when your function exits.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Chaos
Lite nya filmer :

http://media.xbox.gamespy.com/media/016/016526/vids_1.html?fr...

Man längtar ju så man vill spricka. X)

Visa signatur

101010
"In Soviet Russia, spam posts you!"
Yxx, 60 undead priest <Oops> Azjol-Nerub EU-PvE. Men bara tills Oblivion. :)

Permalänk
Medlem

Så vitt jag vet ska det väl släppas imorgon?

Kanke dock inte i Sverige, men det spelar inte mig någon roll, för jag har inte råd att köpa det nu ändå.. Blir vid löning, har suttit och lusläst IGN´s recension av spelet, och i det stora hela verkar det vara en grymt kul spel måste jag erkänna...

Nu när vi ändå snackar Xbox spel, nybliven Xbox ägare som jag är, så undrar jag en liten grej

Finns det några spel som faller i samma genre som Zelda fast till Xbox, vill inte ha mera RPG grejer i spelet, utan helt och hållet äventyr, fast det ska påminna om Zelda stilen (då jag älskar Zelda serien...)

Permalänk
Medlem

Alltså, ett Zelda på xbox finns inte, det finns bara ett Zelda =), jag tror till och med att du har svårt att hitta någonting som liknar Zelda, det ska väl vara KOTOR fast det är ganska mycket RPG. Det låter som att Fable kommer bli det bästa substitutet.

Visa signatur

nForce4 SLI, AMD64 939.3700+@4000+,2Gb Cosair Value,Sapphire X800GT, Tagan 580W

Permalänk
Medlem

jag vill ha PAL fable NU (=

Visa signatur

Dator: Ryzen 3900x - 16Gb - EVGA 3060 - Acer Predator X34A
Server: Synology DS415+ 3st WD red 6Tb 1st Toshiba N300 8Tb
Anslutning: Fiber 500Mbit
Bilar: Tesla model 3 LR 2023, MG EV ZS 2021
Solceller: 12,1kwh Batteri på gång.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kapten
Alltså, ett Zelda på xbox finns inte, det finns bara ett Zelda =), jag tror till och med att du har svårt att hitta någonting som liknar Zelda

Eh, det är ju ett vanlig plattformsaction..

Visa signatur

I just love the fact that there is a global integer variable named 'i'. Just think, you will never need to declare your loop variable again!
To avoid collisions where a loop that uses 'i' calls another function that loops with 'i', be sure to stack 'i' and restore it when your function exits.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kapten
Alltså, ett Zelda på xbox finns inte, det finns bara ett Zelda =), jag tror till och med att du har svårt att hitta någonting som liknar Zelda, det ska väl vara KOTOR fast det är ganska mycket RPG. Det låter som att Fable kommer bli det bästa substitutet.

Jag undrar lite vilka likheter du finner mellan Zelda och Knights of the Old Republic? Eller tog du en rom för mycket?

Visa signatur

101010
"In Soviet Russia, spam posts you!"
Yxx, 60 undead priest <Oops> Azjol-Nerub EU-PvE. Men bara tills Oblivion. :)

Permalänk
Medlem

Han syftade nog på att det inte finns så mycket i närheten av zelda. Dvs att det närmsta som finns är KOTOR.

Finns inte "beyond good and evil" till krysslådan? Nåt annat än det kan jag inte komma på just nu...

Fan det där fick mig att tänka lite (ovanligt ). X-box har fanimej bara bil, sport och såna däringa "ghost recon" -spel

Spelet släpps den 14-15 september i nordamerika. Planerad relesé i Europa är 10-15 oktober. Så det blir till att vänta en månad till om man ska köpa det i sverige...Tur att man kan importera.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mr. E

Finns det några spel som faller i samma genre som Zelda fast till Xbox, vill inte ha mera RPG grejer i spelet, utan helt och hållet äventyr, fast det ska påminna om Zelda stilen (då jag älskar Zelda serien...)

Jag kan rekommendera Sudeki.
http://www.webhallen.com/prod.php?id=17870

Permalänk
Medlem

Sudeki är ett helt ok Action RPG.
Morrowind, men då är det en hel del RPG element i det, dessutom är det fult som fan på krysslådan.
Beyond Good & Evil är ett bra äventyrslir.
Sedan så kommer väl Jade empire, Conker´s Bad fur day: Live and Reloaded och lite annat trams som kan vara värt att ha ögonen öppna

Visa signatur

<cidec> anybody here that can translate a swedish sentence for me pls ?
<Zaq> shot
<cidec> må din pung bli överkörd av femhundra siamesiska elefantbögar samtidigt som du får en ananas uppkörd långt upp i rektum

Permalänk
Medlem

Ah just det, baldurs gate måste väl räknas, och Hunter

Permalänk
Medlem

Folk är spända nu...

Visa signatur

<cidec> anybody here that can translate a swedish sentence for me pls ?
<Zaq> shot
<cidec> må din pung bli överkörd av femhundra siamesiska elefantbögar samtidigt som du får en ananas uppkörd långt upp i rektum

Permalänk
Medlem

Jag skulle mörda för att få lägga ramarna på en kopia av PAL-versionen nu! >:(

Visa signatur

101010
"In Soviet Russia, spam posts you!"
Yxx, 60 undead priest <Oops> Azjol-Nerub EU-PvE. Men bara tills Oblivion. :)

Permalänk

Hrm.. Varför har han inte kopplat in någon handkontroll till sitt Xbox?
Blir det inte lite lättare att spela då?

Visa signatur

[color="red"]om du INTE citerar mig, hittar jag INTE tebax hit...[/color]
[color="red"]om du INTE citerar mig, hittar jag INTE tebax hit...[/color]
[color="red"]om du INTE citerar mig, hittar jag INTE tebax hit...[/color]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Transportören
Hrm.. Varför har han inte kopplat in någon handkontroll till sitt Xbox?
Blir det inte lite lättare att spela då?

tråd lös ?

Visa signatur

Dator: Ryzen 3900x - 16Gb - EVGA 3060 - Acer Predator X34A
Server: Synology DS415+ 3st WD red 6Tb 1st Toshiba N300 8Tb
Anslutning: Fiber 500Mbit
Bilar: Tesla model 3 LR 2023, MG EV ZS 2021
Solceller: 12,1kwh Batteri på gång.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KIHL
tråd lös ?

Men till dom trådlösa kontrollerna så måste man väl sätta en adapter i handkontrolls ingången, som tar emot signalerna? Eller klarar DVD kittet av det också?

Permalänk
Medlem

meh jag vill lira fable nu (=

hur fick han det ntsc lr ?

Visa signatur

Dator: Ryzen 3900x - 16Gb - EVGA 3060 - Acer Predator X34A
Server: Synology DS415+ 3st WD red 6Tb 1st Toshiba N300 8Tb
Anslutning: Fiber 500Mbit
Bilar: Tesla model 3 LR 2023, MG EV ZS 2021
Solceller: 12,1kwh Batteri på gång.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mr. E
Men till dom trådlösa kontrollerna så måste man väl sätta en adapter i handkontrolls ingången, som tar emot signalerna? Eller klarar DVD kittet av det också?

Men är det inte några ingångar som täcks av skivan + släden?

Visa signatur

I just love the fact that there is a global integer variable named 'i'. Just think, you will never need to declare your loop variable again!
To avoid collisions where a loop that uses 'i' calls another function that loops with 'i', be sure to stack 'i' and restore it when your function exits.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Myris
Men är det inte några ingångar som täcks av skivan + släden?

Om du tittat lite närmare på Bild#1 och Bild#2 så ser du klart och tydligt att han inte har något sådant ikopplat...

Och KIHL... titta på bilden på fodralet, så har du ditt svar...

Permalänk
Medlem

var bor han (=

Visa signatur

Dator: Ryzen 3900x - 16Gb - EVGA 3060 - Acer Predator X34A
Server: Synology DS415+ 3st WD red 6Tb 1st Toshiba N300 8Tb
Anslutning: Fiber 500Mbit
Bilar: Tesla model 3 LR 2023, MG EV ZS 2021
Solceller: 12,1kwh Batteri på gång.

Permalänk
Medlem

Han kanske inte spelar värst mycket så han kopplar bara in kontrollen vid dom få tillfällena.

Hade gjort samma sak men ja fixa en trådlös handkontroll så kan man gömma dosan bakom xboxen.

Visa signatur

//Gelantious
I heard life sucks, that''s why I''m glad I don''t have one.

Permalänk
Medlem

jag tror han har bränt ned det från internet

Visa signatur