Chassin/tillbehör som ni saknar på Komplett.se/ i Sverige?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jaegis
Plåten som e till modekorts kontakterna , gör om man ska bygga ett chassi och inte vill förstöra sin gamla burk så skull de va bra om de fanns att köpa.

Antar att du menar en sån här: http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?rd=LLMBT&toc=3095

Det är fler som vill ha en sån Bara att läsa några sidor bak i tråden så...

Visa signatur

|Modermodem: Asus A8N32-SLI Deluxe|AMD Athlon™ 64 X2 4400+|Corsair TWINX2048-3200C2 DDR-DIMM 2048MB|Albatron Geforse 9600 GT 512mb

Permalänk

Coolermaster Stacker, som många nämnt. Det finns inte någon större mängd återförsäljare i Sverige för tillfället, och många har den inte inne.

Annars efterlyser jag lite tysta kvalitétsnätaggregat, som Tagan TG480-U01 och Zalman ZM400B-APS.

Permalänk
Medlem

Vad ni än gör, pucka inte till er som DB har gjort genom att inte sälja chassin utan de där vidriga rutorna i.. Visst, ha det gärna som tillval, men för hel-te ta inte bort alternativet med riktiga sidor.

Oavsett vad vissa högljudda folk säger så finns det en hel del som tycker att sladdar och kretskort är grisfult.

Visa signatur

gör det bäst, gör det själv.
Mata inte Trollen.

Permalänk
Medlem

vantec cable sleeving kit och molex connector kit

Visa signatur

__________________
|| Abit AN7 || XP-M 2400+@2.4Ghz || OCZ EL DDR PC-3200 Platinum Limited Edition 2x512MB || Leadtek 5900xt @ 595/790 R.I.P. || Leadtek 6800NU @ 432/830|| ||Antec PLUSVIEW1000AMG || Antec Trueblue 480W || Hyundai L90D+ || Asus DRW-1608P ||

Permalänk
Medlem

sebbe kommer ni göra nånting åt det här? eller är det bara en rolig grej för att se vad folk vill ha? om det nu kommer bli nått av det kommer det typ hända nästa år då eller?

Permalänk
Medlem

Solid soldier lådan

Visa signatur

PSN: Lexcose
0100
0010

Permalänk
Medlem

"Legobitar" för byggare.

tex slimline cd/dvd/floppy adaptrar till dessa, raisercard, mera racklådor

Visa signatur

Arbetsdator: HFX Mini. Ryzen 3600, GTX1650. Skärmar: Dell 2415

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av OSkar000
Kvalitetschassin i klass med Addtronics och Image&Shapetech
Helst då riktiga fulltowermodeller och inga små leksakslådor
www.addtronics.com
www.imashape.com

instämmer till 110%

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bamsen
sebbe kommer ni göra nånting åt det här? eller är det bara en rolig grej för att se vad folk vill ha? om det nu kommer bli nått av det kommer det typ hända nästa år då eller?

Lugn, du har ju redan frågat en gång?

Kom ihåg varför du blev varnad.

Visa signatur

- If you don't change direction, you may end up where you're heading

Permalänk

Antec, Vantec och Silverstone har trevliga produkter ni bör kika på.
I övrigt som någon skrev: Gärna mer fakta om produkterna på hemsidan. Ska jag köpa en chassifläkt är det viktigt att jag enkelt kan se luftflöde/varvtal etc utan att behöva surfa in via massa tillverkarsidor. Detta gör det enklare för oss kunder.
Att ni har små bilder brevid produkten är suveränt, ändra inte på det för gud skull.
En annan sak ni bör kika på är minnes-flänsar till RAM-minnet. Ni har något Thermaltake grejs, men det finns bättre alternativ så som Vantec och Cooler Master. Snygga och billiga!

Visa signatur

(._.(._.)._.)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dr Avalanche
Antar att du menar en sån här: http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?rd=LLMBT&toc=3095

Det är fler som vill ha en sån Bara att läsa några sidor bak i tråden så...

Aaa jag menar en sån. Synd att de inte går att beställa från norge pga att dom inte fraktar nått utanför landet..

Visa signatur

AK47 - forever

Permalänk
Inaktiv

Jag skulle vela se lite mer prisvärda nätagg. tex Aspire som datorbutiken har. Och sen större fläktsortiment. Tyckte det var bra initiativ att ta hem Thermalright kylare faktiskt!
Sen borde ni fixa något system så att frakten inte är så dyr om man enbart beställer någon mindre sak, tex Ramminne, en processor eller liknande.. tror det är mer personer än jag som någon gång tänkt beställa något sådant, men slutat ut det pga den dyra frakten. 79:- är vad jag tycker man max kan ta för smågrejjer i frakt.

Permalänk
Medlem

Jag skulle vilja se ett inlägg som berättar om Komplett kommer att utföra några av våra förslag.

Visa signatur

Debug! rough place. I'm out, leaving no trace...
: MSI K8N Neo2 Platinum 54G nForce3 Ultra : AMD 64 "winchester" 2Ghz : 2x512MB DDR400 Corsair : 2x120GB Maxtor : Dangerden MAZE4 blocks

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jonasy
Lugn, du har ju redan frågat en gång?

Kom ihåg varför du blev varnad.

Okej förlåt .... men vill bara veta om dom kommer få in nåra av domhär coola sakerna vi vill ha

Permalänk
Medlem

En sak förutom nya chassin o sånt är att de är alltid väldigt bra om man får se någon bild på de flesta saker för ibland vill man se hur saker o ting ser ut o ibland saknas de bilder. klart kan ni ju inte ha bilder på allt men ändå ^^

Permalänk
Medlem

Orkar inte läsa igenom hela tråden så blir ni upprörda får ni väl ringa till bris.

Gärna chassin från Lian-Li (V serien) och större utbud av nätagg från Antec.

Permalänk
Medlem

Asetek Waterchill GPU och Chipset vattenblock skulle jag vilja ha. Såg att det bara fanns en svensk butik som hade dom, dock kommer jag inte ihåg namnet.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

såg att komplett ska få in Arctic Cooling ATI/NV Silencer, det gillar jag

Visa signatur

Antec SLK3000B | Tagan 480W | AMD A64 3000+ Winchester | Zalman CNPS7000B-CU | MSI RS480M2 | 1x512 A-data Vitesta PC4000 | Sapphire X700Pro 128mb | Seagate 120+200GB
var snäll och CITERA när du skriver till mig :)

Permalänk
Medlem

Fler nätagg tex "Aspire", fler moddprudukter tex fläktgaller, fläktar, neonrör från "Sunbeam". Mer Thermaltake chassin. Arctic Cooling kylning till grafikkort.

Permalänk
Medlem

lång önskelista detta, räkna inte med att ni får allt av tomten ! jag skulle vilja ha Plug n Play LCD's

Visa signatur

ASUS Z170 PRO GAMING | Intel Core i5 6600K 4.2 GHz | ASUS GeForce GTX 1080 Strix Gaming Advanced 8GB | Corsair Vengeance LPX 16GB 2133MHz | Corsair CX650M | Samsung 960 EVO 250GB | Kingston V300 120GB | Seagate Barracuda 64MB 1TB | Seagate Barracuda 64MB 2TB | ASUS PCE-AC68 |
Fractal Design Define R4 Titanium Windowed | AOC G2778V 27" 75Hz

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av PowerPuffMicke
lång önskelista detta, räkna inte med att ni får allt av tomten ! jag skulle vilja ha Plug n Play LCD's

Får hoppas att alla har varit snälla i år då?

Visa signatur

AMD 8320, Radeon 7950 etc... | Trächassi :) |

Permalänk
Medlem

Mer chassin från lian-li med tilbehör och http://www.ultraproducts.com/index.php agget är ju ett måste!

Permalänk

Jag skulle vilja se lite mer lösa fläktar samt lådor från Antec..
Kanske även andra produkter från antec, dom gör fina lådor och bra nätagg..
För när jag köpte min dator hos er, så var jag "tvungen" att köpa chassi och fläkt från db.se..
Hade sparat både tid och pengar på att köpa allt på samma ställe.
Lösa fläktar skulle typ vara några av märket Titan.. dom gör hyffsat tysta och bra fläktar..

Btw: såg att nån skrev plug and play lcds.. skulle vara mycket intressant om dom nu inte skulle bli allt för dyra..

Permalänk
Medlem

vilka grejor kommer? och när?

Visa signatur

[[Asus Commando - - C2D E6320 @ E6700 - - 4GB TWIN2X - - PC HD 2900XT - - Antec Solo - - X-Fi Xtream Music - - NX-8060]]

Permalänk
Medlem

Trevligt Initiativ. Önskelista:

1. Plug n' play lcd's.
2. Lösa "bakplåtar" dvs delen med pci hålen, i/o brädan osv..
3. Ev Aluminiumplåt, men det kanske är för mycket begärt
4. Smidigare datorbyggare

Permalänk

Snälla ta in en massa vattenkylningsprodukter för system med 1/2" slangar... Vad jag vet finns det i princip bara overclockers.se som säljer sådant i större utsträckning.

Visa signatur

i7 930 @ 3.8 | P6X58D-E | 6GB Corsair XMS3 | 2x R9280X | Intel SSD|
Dell UltraSharp 2707WFP | Logitech Z5500 | Logitech Illuminated | MIONIX Saiph 1800 |

Permalänk
Medlem

Plexi?

Visa signatur

AMD Athlon64 Venice 3000+ LBBLE 0520CPAW | MSI K8N Neo4 PLatinium | A-data cl2.5 512mb | 250GB 7200.8 Seagate S-ata | Sapphire X800XL 256mb PCI-E | Antec SLK3700BQE 350W
[color="red"]www.ac-at.com breaking <3[/color]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tantanx
Coolermaster Stacker med tillbehör är det jag mest skulle önska mig, som någon ovan också sa; kylare för flera hd's i 5,3" format, tex dom från ACRyan.

Även riktiga fläktgaller som oskar00 skrev.

over and out

Deltaco har denna, vilken borde vara möjlig för de flesta datorfirmor att ta hem http://www.deltaco.se/showarticle.asp?ITEMID=SNT-2131S&Level=...
Den kostar strax över tusenlappen. Dom har även en 4 disksvariant, vet dock inte hur mycket den kostar.

Visa signatur

/havoc

Permalänk

Mindre cpu-fläktar som inte låter så fruktansvärt mycket som en 1U vanligtvis gör.

Många htpc-lådor har begränsat med utrymme, så större fläktar passar tyvärr ej. Letar själv efter någon som är max 5cm inkl fläkt till socket A

Visa signatur

Out on the streets and ragin tonight
full blast adrenaline and ready to fight
everywhere we go the record fuckin skip
low life bastards and we don't give a shit

Permalänk
Komplett.se

Hej!

Ville visa mig här igen så att ni vet att vi verkligen tittar på allt som föreslås och att vi överväger varje önskemål. Nu är det ju så att om en specifik förfrågan återkommer flera gånger så tittar vi extra noga på det.

Det är också väldigt svårt att ge en tidsram för "exakt" när den och den produkten kommer in(eller om de kommer in alls), men vad jag KAN lova är att vi skall göra så mycket vi kan för att få in populära produkter som vid upprepade tillfällen nämnts i tråden. Vi kommer även att titta närmare på enskilda önskemål som verkar intressanta.

Återigen, tack för de förslag som kommit in - vi skall nu utvärdera det som kommit in hittills och kommer under hösten att jobba för att få ett bredare sortiment inom chassi/nätagg, kylning och övriga moddningsprodukter.

Mvh
Sebastian
Komplett.se

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram