Permalänk
Medlem

aaw

inga bilder

Visa signatur

Intel E8400 @ 3.9ghz | Asus P5E | 4x2gb Corsair Dominator TWIN2X | Gigabyte GeForce GTX 460 OC 1GB | Western Digital Velociraptor 320gb | 4x1.5TB blandad lagring | Corsair VX 550w | Lian Li A71FB

Permalänk
Medlem

Kul med folk som lägger ner lite själ i sina moddar, och inte bara
häver ur sig en massa bilder på en sammansatt vattenkylning....
Tur att det fortfarande finns kreativa människor kvar....

Tack GoTaLL för ett bättre swec!

Visa signatur

En crap HP!

Permalänk
Medlem

oki ... sitter på "gurklan" ...klockrent ett 30tal folk ... priser för 10tusentalskronor som ska ut i diverse turneringar .... "lättare å vinna ;)"... har med mig "skönheten".... men de e ju "insidan" som räknas :\ .. å den e ju inte riktigt gjord ännu .. ska återgå te .. o spel.. så blir nog bra med tankar mot slutet på helgen

... (har fått ett par beställningar på chassin så det lär komma fler grejjer från min sida som det verkar .. )

Permalänk
Medlem

hehe... du har pm..

Visa signatur

Intel E8400 @ 3.9ghz | Asus P5E | 4x2gb Corsair Dominator TWIN2X | Gigabyte GeForce GTX 460 OC 1GB | Western Digital Velociraptor 320gb | 4x1.5TB blandad lagring | Corsair VX 550w | Lian Li A71FB

Permalänk
Medlem

verkar inte ha kommi fram

Permalänk
Medlem

de kommer snart

Visa signatur

Intel E8400 @ 3.9ghz | Asus P5E | 4x2gb Corsair Dominator TWIN2X | Gigabyte GeForce GTX 460 OC 1GB | Western Digital Velociraptor 320gb | 4x1.5TB blandad lagring | Corsair VX 550w | Lian Li A71FB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GoTaLL
de va inte så dumt..

hade tänkt (nu avslöjar man secrets) att göra som många andra som använder kabelstrumpor, göra latex strumpor, som ådror där man kan köpa från microkit pulserande neon slingor.. med tanke på hjärtat som ska komma ... men iden va inte dum om min ide går i kras

låt "ådrorna" vara "hängda" hehe

Visa signatur

Citera mig! ananrs hittar jag inte tillbaka!

Permalänk
Medlem

hmm.. jo.. häng upp dom i snaror!

Visa signatur

Intel E8400 @ 3.9ghz | Asus P5E | 4x2gb Corsair Dominator TWIN2X | Gigabyte GeForce GTX 460 OC 1GB | Western Digital Velociraptor 320gb | 4x1.5TB blandad lagring | Corsair VX 550w | Lian Li A71FB

Permalänk

säger bara en sak du är en sjuk människa

Permalänk

Men iiii.... ja blir lika ledsen varena gång det tar slut

Visa signatur

viNyL^ / cMon @ IRC

Permalänk

WoW

tar du imot bestelnigar ?? bara undra du skrev det nonsta
aja alafal vad tar du för en sån modd typp ??
mycket snygg diggar ditt arbet hort altså

PS: jag är dyslektiker det kanke du har markt

Visa signatur

PS: jag är dyslektiker märks kanske

Permalänk
Medlem

måste vara det häftigaste bygge jag sätt här på sweclockers. hoppas på nya uppdateringar snart.

Visa signatur

Obs: Ny burk sedan länge. Orkar säkert uppdatera signaturen en vacker dag.

AMD Athlon 64 3200+ @ 2,35GHz | Sparkle Geforce 6800GT @ 427/1160Mhz | 2x512Mb pc3200 400MHz
3dMark 01: 25566p | 3dMark 03: 13653p | 3dMark 05: 6036p | AquaMark3: 73,048p | SuperPI: 36s

Permalänk
Medlem

*dräggel*.....vill också se mer.nu

Visa signatur

WS: Asus ROG Strix B550-I Gaming | R5 5600x | NH-L12 Ghost S1 | 32GB | RTX 3060 OC 12GB | Ghost S1 MKIII
NAS: QNAP TS-431 - 3x4TB WD Red
Phone: Xiaomi Redmi Note 11 Pro 5G

Permalänk

Omg.. Har varit borta i en vecka, här hade det hänt en hel del.
Vill ha mer nu!
Det är som att läsa en spännande bok som inte är färdigskriven.... man vill ha mer!

Visa signatur

i7 930 @ 3.8 | P6X58D-E | 6GB Corsair XMS3 | 2x R9280X | Intel SSD|
Dell UltraSharp 2707WFP | Logitech Z5500 | Logitech Illuminated | MIONIX Saiph 1800 |

Permalänk

har följt detta bygget sen början typ. Har bara "observerat" eftersom allt redan har blivit sagt så kan jag inte säga något mer. Det finns inte tillräckligt med ord för att beskriva den lådan och ditt jobb.

GALET snyggt!!!!!!!!!

Permalänk
Medlem

ska du inte sätta dit kroppsdelar istället..?

riktigt fult och osmakligt om jag får säga min mening, hur kan man ha dock fötter och huvuden på chassit..??
snälla, ta bort bilderna?

Fantasin flödar....:rolleyes:

Visa signatur

Träningslära - En mycket vettig träningsblogg!
Styrketräningstråden
Träningsjournal

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Danne2k
ska du inte sätta dit kroppsdelar istället..?

riktigt fult och osmakligt om jag får säga min mening, hur kan man ha dock fötter och huvuden på chassit..??
snälla, ta bort bilderna?

Fantasin flödar....:rolleyes:

Mkt onödigt inlägg!!

Visa signatur

Phenom II 955BE 3,2@4,5GHz| 3 x XFX HD4890 "xXx" 1GB| MSI 790FX-GD70 | SS Phase Switch -40C | Corsair Dominator W/Fan 6GB | Samsung F1 1TB | Corsair HX1000W | Samsung 32" LCD | Logitech G7 Carbon Edition |Galleri

Permalänk

Vadå onödigt ? man får la skriva om man tycker att det inte är snyggt? bara för att den stora massan inte tycker det.

Själv tycker jag at det hade blivit snyggt med bara sälva blowholet i fronten på ett helt vanligt cheiftec.
Fast detta är grymt snyggt med.. med airbrushat chassi..
Gillar allt utom plexiglaset i fronten där luckan var.. skulle haft kvar luckan. men men.. kan inte få allt

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Danne2k
ska du inte sätta dit kroppsdelar istället..?

riktigt fult och osmakligt om jag får säga min mening, hur kan man ha dock fötter och huvuden på chassit..??
snälla, ta bort bilderna?

Fantasin flödar....:rolleyes:

Sover du dåligt efter ha sett bilderna? Varför ska han ta bort bilderna? Du behöver ju inte titta.

Visa signatur

"Say what you mean, Mean what you say"

Permalänk
Medlem

Hum, GoTall, varför är delen med huvet med stora feta munnen blankt istälelt för resten av chassit liksom "bergit"... ytan är ju jätteplant och fint, resten är "kulligt" och "bergit". Sak det vara så? jag tycker det blir fult, det ser ut som om inte den delen passar in med resten av lådan.

Annars grymt bra jobb, dock gillar jag inte den väsntra sidan, den man öppnar för att byta pci kort m.m.. delarna står ut för mycket, hade du gjort på samma sätt som med masken på andra sidan, hade det passat in mycket bättre!

Måste påpeka att detta chassit skulle jag aldrig vilja ha själv, utom en del saker, som t ex hdd på taket, en ball effekt, och huvet på framsidan, den med lufthålet som munn menar jag då...

Visa signatur

Dator 1: ROG STRIX B560-F | Intel i7-11700K | GeForce RTX 3080 FE | 32GB DDR4-3200 | 2+1TB
Dator 2: Asus P7H55D-M Pro | Intel i5 650 | Onboard GPU | 16GB DDR3-1333 | 32TB
Dator 3: ASRock E350M1 | AMD E-35 | Onboard GPU | 4GB DDR3-1333 | 32TB
Dator 4: Asus E45M1-I Deluxe | AMD E-450 | Onboard GPU | 8 GB DDR3-1333 | 16TB
Dator 5: Gigabyte H55N-USB3 | Intel i3 530 | Onboard GPU | 4GB DDR3-1066 | 1TB

Permalänk
Medlem

GoTaLL, du är sjuk, och det gillar jag :).

Alla komplimanger är redan sagda så jag säger bara, wow!

Visa signatur

www.Cleric.nu - Min sida.
www.geupp.com - Det blir lättast så.

Permalänk
Medlem

Jag är imponerad över hur snabbt du har arbetat. Riktigt bra arbete! Men ingenting jag skulle vilja ha i mitt rum.

Visa signatur

Dator 1. Intel i5 4690K, 8 GB ram, Gigabyte GTX 770, FD Integra R2 650 W, Fractal Design R4, CM Hyper 212 EVO
Dator 2: Intel core 2 duo e8400 @ 3.0 Ghz, 4 GB ram, Gainward 8800Gt 512 mb. 11697 p @ 3dmark 06

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av epiic
Sover du dåligt efter ha sett bilderna? Varför ska han ta bort bilderna? Du behöver ju inte titta.

Håller med dig :). Han kan rent ut sagt skita i att kolla på bilderna!

Jävligt fint :):D (behöver mer smiles för att visa hur snyggt det är )

Myyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyycket bra jobbat , snyggt målat också!

Visa signatur

Fractal Design Define S
ASUS ROG STRIX B450-F GAMING
Corsair (4x8GB) DDR4 3200Mhz CL16 Vengeance LP
Ryzen 7 2700X 3.7 GHz 20MB (NZXT Kraken X73 360mm)
RTX 3090 24GB ROG STRIX GAMING OC

Permalänk

Att "skrämma upp" en dator har nu fått en ny betydelse för mig

trodde ju först att det handlade om överklockning men men...

Visa signatur

| ASUS P5W DH Deluxe | Intel C2D E6600 | 4GB Corsair DDR2 6400 | Gainward 7950GX2 1GB | Raptor 74GB (system) + 1.7TB (lagring) |
| Samsung 20" Wide TFT | Hyundai L90D+ | Plextor 708A | Nec 3520A | Logitech MX518 | Enermax 550W |
| Laptop: 2.0GHz | 1GB | 6800go | 17" Wide 1920x1200 | DVD-RW | 4618 3DMark05 | (Dell Ins 9300) Dell 9300-Tråd

Permalänk
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av car2n
Hum, GoTall, varför är delen med huvet med stora feta munnen blankt istälelt för resten av chassit liksom "bergit"... ytan är ju jätteplant och fint, resten är "kulligt" och "bergit". Sak det vara så? jag tycker det blir fult, det ser ut som om inte den delen passar in med resten av lådan.

Annars grymt bra jobb, dock gillar jag inte den väsntra sidan, den man öppnar för att byta pci kort m.m.. delarna står ut för mycket, hade du gjort på samma sätt som med masken på andra sidan, hade det passat in mycket bättre!

Måste påpeka att detta chassit skulle jag aldrig vilja ha själv, utom en del saker, som t ex hdd på taket, en ball effekt, och huvet på framsidan, den med lufthålet som munn menar jag då...

jag vet inte hur mycket ni kan om "digital kamerans värld" men den har en tendens om man inte har det bästa att få fram färger som inte syns så bra "IRL" och även blankhet som inte är så överdriven "IRL" ... chassit kan "JAG" som brukar vara ganska självkritisk säga är ganska klokrent ...viss saker kunde jag gjort bättr.. ... men kommer att förbättra ytterligare .. men det glänser inte om chassit ..det är inga apframbringade färger utan det flyter ihop "snyggt" ... men vissa bitar behöver läggas lite mer tid på ... är på lan och har enbart fått "BIG WOOOW!!!" i respons .. vissa skulle inte vilja ha det men ändock beundrar skapelsen då den ser ganska bra ut .. sen är det ju så att man kan inte falla alla i smaken .. men responsen om "måste du använda dockdelar" var bra. ... betyder ju att man berört nån ..jag menar de e ju "evil!"... fortfarande på lan .. . ,, tebax te spel å ö***

" sen kan jag säga så här ..hade inte responsen vart så bra så hade det nog inte blivit så mycke bilder ... men med den respons man fått så kommer det bli "mycke mycke mer "

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GoTaLL
jag vet inte hur mycket ni kan om "digital kamerans värld" men den har en tendens om man inte har det bästa att få fram färger som inte syns så bra "IRL" och även blankhet som inte är så överdriven "IRL" ... chassit kan "JAG" som brukar vara ganska självkritisk säga är ganska klokrent ...viss saker kunde jag gjort bättr.. ... men kommer att förbättra ytterligare .. men det glänser inte om chassit ..det är inga apframbringade färger utan det flyter ihop "snyggt" ... men vissa bitar behöver läggas lite mer tid på ... är på lan och har enbart fått "BIG WOOOW!!!" i respons .. vissa skulle inte vilja ha det men ändock beundrar skapelsen då den ser ganska bra ut .. sen är det ju så att man kan inte falla alla i smaken .. men responsen om "måste du använda dockdelar" var bra. ... betyder ju att man berört nån ..jag menar de e ju "evil!"... fortfarande på lan .. . ,, tebax te spel å ö***

" sen kan jag säga så här ..hade inte responsen vart så bra så hade det nog inte blivit så mycke bilder ... men med den respons man fått så kommer det bli "mycke mycke mer "

Underbart, bilder vill vi alla ha, eller hur!!

Det jag menade var att ja, inte blankheten utan ytan, den är plan, medans resten har en nopprig yta, en massa med småsten typ,... Skitsamma...

Visa signatur

Dator 1: ROG STRIX B560-F | Intel i7-11700K | GeForce RTX 3080 FE | 32GB DDR4-3200 | 2+1TB
Dator 2: Asus P7H55D-M Pro | Intel i5 650 | Onboard GPU | 16GB DDR3-1333 | 32TB
Dator 3: ASRock E350M1 | AMD E-35 | Onboard GPU | 4GB DDR3-1333 | 32TB
Dator 4: Asus E45M1-I Deluxe | AMD E-450 | Onboard GPU | 8 GB DDR3-1333 | 16TB
Dator 5: Gigabyte H55N-USB3 | Intel i3 530 | Onboard GPU | 4GB DDR3-1066 | 1TB

Permalänk
Medlem

de e ok ...kul med åsikter ,,, ... men den "ska" ses IRL

Permalänk
Medlem

allt som du gort alltså utbukter mm är det spakel, hur spaklade du då?
som på http://w1.217.comhem.se/~u21703855/server/102.jpg tex? är jävligt nyfiken. skulle inte du kunna lägga upp en guid någon stans där du berätter hur man gör sådana här utbykter/ air-brust målar bra?

SÅ syggt ditt bygge kommer bli.

edit på home.no kan du få 20 mb gratis ftp

Visa signatur

i7.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GoTaLL
de e ok ...kul med åsikter ,,, ... men den "ska" ses IRL

Du har inte lust o glida ner till Karlstad nån dag...? en GoTaLL turné! :);):D

Visa signatur

Dator 1: ROG STRIX B560-F | Intel i7-11700K | GeForce RTX 3080 FE | 32GB DDR4-3200 | 2+1TB
Dator 2: Asus P7H55D-M Pro | Intel i5 650 | Onboard GPU | 16GB DDR3-1333 | 32TB
Dator 3: ASRock E350M1 | AMD E-35 | Onboard GPU | 4GB DDR3-1333 | 32TB
Dator 4: Asus E45M1-I Deluxe | AMD E-450 | Onboard GPU | 8 GB DDR3-1333 | 16TB
Dator 5: Gigabyte H55N-USB3 | Intel i3 530 | Onboard GPU | 4GB DDR3-1066 | 1TB