Bra, stort MINIKYLSKÅP till lan. Vart ska jag köpa det?

Permalänk

Bra, stort MINIKYLSKÅP till lan. Vart ska jag köpa det?

Jag vill som sagt köpa ett minikylskåp till lan. Det ska vara större än typ 5-15 liter eller dyligt. Vet ni några affärer som säljer bra och billiga? Har kollat rusta, finns det andra bättre?

Permalänk
Hedersmedlem
Visa signatur

Kontaktas via PM eller IRC [color="green"]#Sweclockers.com [/color]@ quakenet.org Mina regler: §1 Jag har alltid rätt. §2 Jag KAN ha fel men då inträder §1 automatiskt.

Permalänk
Medlem

Precis, jag skulle också valt en kylbox, mer praktiskt och pålitiligt. fast är det ett längre lan så är det ju bra med något som har en aktiv kylning

Visa signatur

| AMD Athlon64 3000+@4048+ (9x285=2565MHz) | MSI K8N NEO2 Platinum | 1GB Corsair XMS PC3200 XL |
| Leadtek 6800LE (8/6) @ 410/830 | 3x120GB HD | 250GB SATA | NEC 3500-A | Logitech MX 510
| 19" DAEWOO CRT | SuperPI = 33s | Powered by: ColorsIT 400W (13A@12V = skräp)|

Permalänk
Medlem

Man får ju bara använda en viss mängd el också... Så jag rekommenderar kylväska! Kan ju alltid be mamsen komma med fler kylklampar när det börjar hetta till

Visa signatur

-------

Världens bästa kommande MMORPG: www.trialsofascension.com

Permalänk
Medlem

På många större lan gnäller folk när man använder sådana Kylar, men är det på ett litet privat så bör det inte vara några problem.

Visa signatur

<cidec> anybody here that can translate a swedish sentence for me pls ?
<Zaq> shot
<cidec> må din pung bli överkörd av femhundra siamesiska elefantbögar samtidigt som du får en ananas uppkörd långt upp i rektum