Permalänk
Medlem

Alldeles för tyst i min dator nu Kanske ett bra tillfälle att gå ut och röra på sig lite och träffa nån

Visa signatur

ASUS Z170 PRO GAMING | Intel Core i5 6600K 4.2 GHz | ASUS GeForce GTX 1080 Strix Gaming Advanced 8GB | Corsair Vengeance LPX 16GB 2133MHz | Corsair CX650M | Samsung 960 EVO 250GB | Kingston V300 120GB | Seagate Barracuda 64MB 1TB | Seagate Barracuda 64MB 2TB | ASUS PCE-AC68 |
Fractal Design Define R4 Titanium Windowed | AOC G2778V 27" 75Hz

Permalänk
Medlem

6.2 här med och funkar.

Betan verkar strula.

EDIT:

Dock så var 5.0 den bästa versionen de har gjort.

Permalänk
Avstängd

Fungerar perfekt här.

Visa signatur

DDR, Beatmania & Pop 'n Music. For life.

Permalänk
Medlem

Onej, världen går under för att ett IM program går ner.
Om ni nu är så extremt kåta på att skriva av er har ni då aldrig hört talas om IRC, ICQ, AIM mfl? Är det någon tjej som inte vet hur man använder sådana makalösa program som utnyttjar tex IRC protokollet? Ring istället om det är så akut.

Visa signatur

<cidec> anybody here that can translate a swedish sentence for me pls ?
<Zaq> shot
<cidec> må din pung bli överkörd av femhundra siamesiska elefantbögar samtidigt som du får en ananas uppkörd långt upp i rektum

Permalänk
Medlem

Fick det att funka efter flertal försök dock var där endast 4online

Visa signatur

-._.-

Permalänk
Medlem

Bah... MSN web messenger funkar iaf

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bi99uy
Onej, världen går under för att ett IM program går ner.
Om ni nu är så extremt kåta på att skriva av er har ni då aldrig hört talas om IRC, ICQ, AIM mfl? Är det någon tjej som inte vet hur man använder sådana makalösa program som utnyttjar tex IRC protokollet? Ring istället om det är så akut.

Jag tror snarare tråden är till för att kolla om det är så att MSN inte funkar för någon, eller om det endast är trådskaparen den inte funkar för...

Jag kom in nu, för övrigt.

Permalänk
Medlem

Fattar inte varför ALLA är så FRUKTANSVÄRT förtjusta i msn...Icq är minst lika bra, men på senare tid blivigt tvingad att köra msn för att vissa vänner kör det

Permalänk
Medlem

Har inte fungerat innan..
Kom in nu precis..

Visa signatur
Permalänk
Sötast

att så mycket folk kan gnälla över en gratis-tjänst haha... riktigt roligt...

iallfall.. det jag är mest rädd för att är att dom kommer fortsätta utveckla msn lika mycker som dom gjorde med icq... tills det var skit...

minns från början.... ladda ner msn på 56k.. tog faktiskt inte ens lång tid... då hade man en snygg interface.. med menyer smileysar å allt...... vad har man idag? nästan exakt samma sak ... som är c:a 1000% större till ingen nytta å fyllt med skit å extra reklam å dylikt.... tråkigt när saker utvecklas till det sämre :/

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Shade6

Det har funkat felfritt för mig sedan MSN7-betan släpptes. Då var det lite smått krångel. Förstår inte vad du gnäller på. Felet ligger med största sannolikhet hos dig.

så måste det vara!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av sunnis

Vill du hellre betala för det? Uptimen på msn är faktis bra det kanske krånglar 1 dag varje år, rätt okej för att vara kring 50miljoner användare eller vad det nu är.

är det nån som vet hur många det är som använder msn? Måste va bra många miljoner.

Jag betalar för det genom att se på den skitiga reklamen och sen köpa de skitiga produkterna.
1 dag om året? 1 dag i månaden snarare.

edit: så, nu är jag inne igen

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk
Medlem

Nu fungerar det!

Permalänk

Funkar igen

Visa signatur

It's good to be back, baby!

Permalänk
Medlem

Fungerar icke här heller, men det är ju söndag så de spelar mindre roll.

Visa signatur

tomt

Permalänk
Medlem

Nu funkar det

Permalänk

Har varit ensamen online nu ett tag, men nu börjar det komma lite folk.
Trodde på massblock först

Visa signatur

Det sägs att om man kedjar fast ett oändligt antal apor vid var sin skrivmaskin, då kommer någon av dem att prestera ett litterärt mästerverk.
Internet har bevisat att så inte är fallet.

Permalänk
Medlem

Jävligt het tråd denna ^_<

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tap1on
Jävligt het tråd denna ^_<

Ny startsida?

Permalänk
Medlem

Mina fjooooooortisar :(:(:(
buhuu vad ska jag nu ta mig till hela kvällen? Någon som har några tips?

Visa signatur

i5-4890k

Permalänk
Avstängd

nepp funkar inte, cp

Visa signatur

..::AMD64::..

Permalänk

kommer in ett litet tag, kastas ut efter 1-2min

Visa signatur

[XP2400+ 2,0ghz] [2x256mb DDR ram] [80gb WD] [EPoX 8K9AI Moderkort] [GeForce 4MX] [NEC 2500 8x]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av PihraiJA
Mina fjooooooortisar :(:(:(
buhuu vad ska jag nu ta mig till hela kvällen? Någon som har några tips?

onani?

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk
Medlem

Samma problem här. jag är ensam inne.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dlink
Bah... MSN web messenger funkar iaf

Visa signatur

;)

Permalänk
Medlem

Verkar funka nu iaf Både på 6.2 och 7.0

Permalänk
Medlem

Jag kommer fansiken inte in =( vilket liv man har igentligen sitter å trycker åtrycker och hoppas att de ska gå... )

Permalänk
Medlem

nu funkar skiten

Permalänk
Medlem

jag har prob

Visa signatur

R7 5800X3D | MSI X470 GAMING PLUS | 32GB 3200MHz CL16 | Powercolor Radeon RX 5700XT 8GB Red Dragon | Samsung 850 EVO 500GB | Samsung 860 EVO 1TB | Kingston A2000 1TB | 2x 3TB HDD | Seasonic FOCUS Plus 650W Gold

Permalänk

Japp.....nu ere uppe

Visa signatur

"Pain is temporary, Glory is forever"

"Om man klonar en sjörövare, får man då en piratkopia?"

Permalänk
Medlem

"MSN is having problems at this moment. Signing in is not working correclty. Because of the many login requests we have put up this light page. Please check back regularly to see if the Problems with MSN are fixed. Sorry for any inconvenience."

@ www.E-Messenger.net

Visa signatur

ASUS Z170 PRO GAMING | Intel Core i5 6600K 4.2 GHz | ASUS GeForce GTX 1080 Strix Gaming Advanced 8GB | Corsair Vengeance LPX 16GB 2133MHz | Corsair CX650M | Samsung 960 EVO 250GB | Kingston V300 120GB | Seagate Barracuda 64MB 1TB | Seagate Barracuda 64MB 2TB | ASUS PCE-AC68 |
Fractal Design Define R4 Titanium Windowed | AOC G2778V 27" 75Hz