Permalänk
Medlem

BBB 24 Mbit

Hur fungerar BBB 24mbits bredbandet, stabilt osv?

Permalänk
Medlem

BBB använder ju sitt eget nät för sina tjänster.
Om du är desperat efter mer hastighet och beredd på att vara utan uppkoppling ett tag så kan du ju överväga att byta.
men om ditt nuvarande puttrar på utan problem och du bor i en någorlunda stor stad eller håla(där du nog kan räkna med att snart kunna få telias 24 mbit), så tycker jag att du bör behålla det, tillsvidare i varje fall.

Om man läst lite här o var på forumet så har man hört från flera som haft problem med att dels få igång sitt bredband från b2 och därefter att få det fungera tillfredställande.

Visa signatur

N/A

Permalänk
Medlem

köp BBB 24MBIT lovar du kommer inte o bli besviken eller 10mbit BBB lika bra det är stabbilt o snabbt )) har genom adls2 o det funkar perfect )))

Visa signatur

intel pentium 4 3.20ghz RADEON X600 /Midi Tower

Permalänk
Medlem

har bbb 24/1 sedan maj 04. under denna period på cirka 9 månader så har nätet varit nere 2 ggr. för det mesta stabil ping men ibland har den svajjat iväg men detta är väldigt sällan. bor 350 m från station och har 16/0.9 (teoretiskt max är ju 24/1)i verklig fart enligt tptest och likande, fullt dugligt men inte fantastiskt.
så på det stora hela upplever jag det som stabilt och väl fungerande. betalar 399:- för kalaset varje månad.

Visa signatur

i5-12600K med Noctua 12A | MSI z690 d4 | 2x16 corsair ddr4 lpx 3200mhz | evga 3060ti xc | samsung 980 m2 | LG 27" GP850 | xfx pro 850w | fractal design r6

Permalänk
Medlem

mangew, bor du under 1500m så välj BBB annars inte! Enligt mina erfarenheter!

Visa signatur

Asus Maximus VIII Hero | i7-6700k@4.6Ghz@H115i | ASUS RTX 3080 TUF OC | Corsair Dominator 16GB | Corsair AX860

Permalänk
Medlem

Skaffade precis BB, tog evigheter att byta. Nu fungerar det men hastigheten ligger runt 5,5mbit.

Lars

Visa signatur

Gulan

Permalänk
Avstängd

BBB 24/1 nedladdning via från Sunet. Funkar finfint än så länge..

Visa signatur

------------------------------------------------
Intel E6850 | abit IP35 PRO | 2GB OCZ Titanium | 8800GT | Zalman 9700 CPU Cooler | P180