Ska köpa en 959 av en polars polare nu undrar jag ska man få med en skiva???

Permalänk

Ska köpa en 959 av en polars polare nu undrar jag ska man få med en skiva???

Ska man få med en skiva med drivisar eller kan man ladda ner det på nätet???

Han har bara skärmen men ni som har en 959 vad fick ni med???

Visa signatur

Live for fun, Loyal to none

Permalänk
Medlem

om du ska köpa skärmen ska du få med allt som han fick med skärmen när han köpte den tycket jag

Visa signatur

Kass DATA

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av johan866
om du ska köpa skärmen ska du få med allt som han fick med skärmen när han köpte den tycket jag

Vad är det då?? typ ?? någon som kommer ihåg när dem fick sin 959??

Visa signatur

Live for fun, Loyal to none

Permalänk
Medlem

lite kablar och en skiva? det fick jag med min nya skärm

Visa signatur

R.I.P Robert 2004-01-29 (klasskompis) Läs: Artikel Nr 1. | Artikel Nr 2. | Artikel Nr 3.

Permalänk

Vad är det på skivan??? ock vad är det för kablar ursäkta att jag frågar men man vill ju ha allt som var med )

Visa signatur

Live for fun, Loyal to none

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RoleX
lite kablar och en skiva? det fick jag med min nya skärm

När du köper ny Skärm i butik så följer det med i låda.

Manual
nät kabel
skärm kabel
skiva med drivrutiner + 2 andra pr till skärmen
+ lite annat papper som jag ej kommer ihåg
Det vill säga om du köpt retail och ej bulk

Visa signatur

Låda Chieftec LCX-01SL-SL-B + Nätagg bluestorm 500W P4: 2.90 Ghz Minne: 3 GB DDR Dual Moderkort: Abit IC7-G Graffe: Saphire 1950 Pro AGP Ljudkort: AC97 6-Kanals Högtalarsystem: Cambridge Soundworks FPS 1600

Permalänk

Är det typ jätte nödvändigt att få med drivisarna på en cd ?? man kan inte få tag på dem på annat sätt?? typ be samsung skicka en cd hehe

Visa signatur

Live for fun, Loyal to none

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av blue eyed devil
Är det typ jätte nödvändigt att få med drivisarna på en cd ?? man kan inte få tag på dem på annat sätt?? typ be samsung skicka en cd hehe

Tanka från hemsidan går ju lika bra så får du de absolut senaste med.

Visa signatur

AMD athlon 64 3000+ | Geforce 6800 Gt leadtek | Asus K8N| Antec Sonata | 1024 Corsair pc3200

Permalänk
Medlem

Ja det lär nog inte vara någon fara direkt, om dom inte finns på deras sida så är det väl bara att be någon med cdn rippa den till HDn och skicka till dig.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Findah
Ja det lär nog inte vara någon fara direkt, om dom inte finns på deras sida så är det väl bara att be någon med cdn rippa den till HDn och skicka till dig.

Det ända jag hittar till min 997 Df är drivrutin och manual på hemsidan
och det finns mer skivan

Visa signatur

Låda Chieftec LCX-01SL-SL-B + Nätagg bluestorm 500W P4: 2.90 Ghz Minne: 3 GB DDR Dual Moderkort: Abit IC7-G Graffe: Saphire 1950 Pro AGP Ljudkort: AC97 6-Kanals Högtalarsystem: Cambridge Soundworks FPS 1600

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hansomguy
Det ända jag hittar till min 997 Df är drivrutin och manual på hemsidan
och det finns mer skivan

Som vad??

Visa signatur

Live for fun, Loyal to none

Permalänk
Medlem

lär säkert följa med lite skitprogram som det oftast gör när man köper nåt......säkert nåt sugigt videoredigeringsprogram och acrobat reader eller nåt sånt

Permalänk

k inge å ha med andra ord

Visa signatur

Live for fun, Loyal to none

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av blue eyed devil
Som vad??

Se länk http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload2/Samsung_997_D...

Tror inte du får dom andra pr så sa i allafall min kompis han fick heller inte nån skiva

Natural Color är ett program som du använder för att ställa in
skärmens storlek
Color adjustment
Color Prefence

LCD Gamma har nog med att göra med ljuset i rummet kontra skärmens ljus

Så ligger det till

Visa signatur

Låda Chieftec LCX-01SL-SL-B + Nätagg bluestorm 500W P4: 2.90 Ghz Minne: 3 GB DDR Dual Moderkort: Abit IC7-G Graffe: Saphire 1950 Pro AGP Ljudkort: AC97 6-Kanals Högtalarsystem: Cambridge Soundworks FPS 1600

Permalänk
Medlem

ska ioförsig hämta ut en sån skärm imårn så jag kan ju skriva här eller pm:a dig vad som följde med

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Shredder
ska ioförsig hämta ut en sån skärm imårn så jag kan ju skriva här eller pm:a dig vad som följde med

ok gör så pm bättre

Till Shredder som skrev följade

lär säkert följa med lite skitprogram som det oftast gör när man köper nåt......säkert nåt sugigt videoredigeringsprogram och acrobat reader eller nåt sånt

Svar :Nope det gör det inte se mitt svar

Visa signatur

Låda Chieftec LCX-01SL-SL-B + Nätagg bluestorm 500W P4: 2.90 Ghz Minne: 3 GB DDR Dual Moderkort: Abit IC7-G Graffe: Saphire 1950 Pro AGP Ljudkort: AC97 6-Kanals Högtalarsystem: Cambridge Soundworks FPS 1600

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hansomguy
ok gör så pm bättre

Till Shredder som skrev följade

lär säkert följa med lite skitprogram som det oftast gör när man köper nåt......säkert nåt sugigt videoredigeringsprogram och acrobat reader eller nåt sånt

Svar :Nope det gör det inte se mitt svar

Vad var det för leet program som följde med då :)??

Visa signatur

Live for fun, Loyal to none

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av blue eyed devil
Vad var det för leet program som följde med då :)??

Suck lääääääääääs tidigare svar

Visa signatur

Låda Chieftec LCX-01SL-SL-B + Nätagg bluestorm 500W P4: 2.90 Ghz Minne: 3 GB DDR Dual Moderkort: Abit IC7-G Graffe: Saphire 1950 Pro AGP Ljudkort: AC97 6-Kanals Högtalarsystem: Cambridge Soundworks FPS 1600

Permalänk
Medlem

Vad tusan ska man med programmen som följer med skärmen när man har alla inställningarna i drivarna till grafikkortet?

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf