Permalänk
Medlem

Nick: hemligt
Ras: Night Elf
Klass: Rogue
Yrken: Skinning/Leatherworking
Server: PVP vet ej namn än

Visa signatur

Ryzen 5600X|Asus TUF Gaming X570-Plus Wi-Fi|Zotac RTX 3080 AMP HOLO|32gb Corsair vengeance 3200mhz|Corsair RM750X|Corsair MP510 480gb+960gb|Phanteks Eclipse P400

Permalänk
Medlem

@Nollie
Just den och hans "goes pvp" film jag snackar om.
Han har gjort båda.

Permalänk
Medlem

Nick: Censored
Ras: Troll eller Night elf
Klass: Rogue
Yrken: Musiker,Tuppruskare
Server: PvP, helst där det finns många swecare;)

Permalänk
Medlem

drygt att typ alla ska köra Rogue.

Nick: -
Ras: Human
Klass: warrior
Yrken: -
Server: -

Visa signatur

Brööl.

Permalänk
Permalänk

Nick: ......
Ras: Orc
Klass: Warrior
Yrken: Mining/Blacksmithing
Server: Den som passar sig i det läget..

Nick: ....
Ras: Tauren
Klass: Priest
Yrken: Herb/Alch
Server : -----=------

Nick: ....
Ras: Bra fråga
Klass: Mage
Yrken: ....
Server: ----=----

Visa signatur

I play you out like a rubics cube

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tejpis
censur (censur/censur/censur/censur/censur/censur)
Race: Human Male
Class: Rogue
Professions: Skinning, Herbalism (Firstaid, Fishing, Cooking)
Server: Sista PVP-servern

censur
Race: Human Female
Class: Priest
Professions: Leatherworking, Enchanting
Server: Sista PVP-servern

censur
Race: Human Female
Class: Mage
Professions: Tailoring, Alchemy
Server: Sista PVP-servern

-- Vågar inte säga namnen för dom är så otroligt klockrena så jag vägrar att bli rövad på dom.

namn :
priest
rouge
mage?

Visa signatur

All your base are belong to us

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Badkharma
verkar bli som i US där 50% av alla horde är UD rogue...otroligt kul...

Spelar du alliance så är det väl bara glada nyheter?
Visst, det kommer att bli mycket gankande och dylikt från deras sida, men när det väl smäller i större fighter så ligger dom inte lika bra till.

Permalänk
Medlem

Nick: Vet ej
Ras: Night Elf
Klass: Hunter, kanske Rogue
Yrken: Skinning/Leatherworking
Server: PVP vet ej namn än

Visa signatur

| Opteron 146 | DFI NF4 Ultra-D | OCZ EL Platinum Rev.2 2x512MB |
| C3D X800GTO 16p
| 640GB HDD | Chieftec CA-01B-B-SL | Antec TruePower 380W |
| H2O-kyld: | Maze4 CPU | Maze4 GPU | Hydor L20 |

Permalänk
Medlem

Varför avslöjar ni er nick? Tänk om någon annan tycker det är bra, vips så måste ni komma på ett nytt.

Permalänk
Medlem

Är lite splittad.
vilken är roligast att spela?

HUNTER eller ROGUE?

Permalänk

*håller upp en kasse (.txt fil) med en halvt oändlig mängd nicks*
har hur många som helst att välja på

Visa signatur

The enemy of my enemy is still my enemy.

Permalänk
Medlem

Name: Farandir / Faragorn / Farathorn
Race: Dwarf
Class: Hunter
Professions: Mining/Blacksmithing
Server: ngn PvP

Visa signatur

Modermodem från ONOFF och bildskärmsutrustning från Electrolux. US Robotics 28.8K telefonuppringd internetförbindelse. Har en förkärlek för tysk tjejpop.

Permalänk
Medlem

Haha alltså, om typ hälften hade skrivit samma klass som jag tänker vara hade jag bytt direkt.

Det är ju väl kul att vara unik?

Jag kommer bara skratta åt alla rouges....

Visa signatur

CPU: i7-4790K MB: Asus Z-97AR RAM: 16GB 1866MHz GPU: Gigabyte GTX 970 G1 Gaming PSU: Evga G2 850W SSD: Samsung 850 EVO 500GB, Crucial MX100 256GB Skärmar: Benq XL2420Z 144Hz, Benq GW2470H IPS Tangentbord: CM Quickfire Rapid-I Brown Mus: Zowie ZA11 Musmatta: Zowie P-SR

Battlelog BF4: http://battlelog.battlefield.com/bf4/soldier/Manmore/stats/92...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HaxXSpeTT
namn :
priest
rouge
mage?

Nä, mycket bättre =0)
Sitter och förbereder som tusan nu, läst på om alla klasser, läst på om professions, planerat osv --- längtar!

Permalänk

Svårt att vara unik i ett spel med så få klasser

Visa signatur

The enemy of my enemy is still my enemy.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RedFLip
Nick: Yeal
Ras: Tauren
Klass: Shaman
Yrken: ?/?
Server: PvP(samma som NL & NH)

P.S kom gärna med tips på yrken D.S

NL och NH ska nog inte lira på samma server.

OT:

Ingame nick: Har det i huvudet
Ras: Dwarf
Klass: Paladin
Proffesions: Mining/blacksmithing
Server: PVP ***

Permalänk

Ingame nick: Redhorn
Ras: Tauren
Klass: Druid
Proffesions: Alchemy/Herbalism
Server: ?

Visa signatur

Ja, det ser rätt kört ut för dig, men börja med att berätta allting från början...

Permalänk
Medlem

Namn: Deru
Ras: Troll
Klass: Rogue
Proffesions: Deru
Server: Får inte säga för att jag är med i NH!

Permalänk
Medlem

Ras: Orc
Klass: Warrior
Professions: Mining och Blacksmithing
Övrigt: First Aid

Visa signatur

Citera om du vill ha ett svar. Tack.

Permalänk

Namn: Vet ej
Ras: Tauren
Klass: Druid
Proffessions:Vet ej
Server: Vet ej, vilken är bäst?

Visa signatur

Asrock P67 Pro 3 // Core I5 2500K@4.2ghz // 8gb Corsair XMS3 1600mhz // Asus GTX 560ti DCUII @1ghz core/2.2ghz mem // XFX Core Edition 750w // Samsung 830 128gb // Antec 1200 chassi

3dmark11 P 5400

Permalänk
Avstängd

Längtar till den dagen blizz ändrar rouge till det sämre för gankning. Som det är nu är fan största delen rouge vilket är tråkigt.

På horde sidan är stor del i % ud- rouge, undrar varför? Wotf säger det mesta. Dock kommer wotf få sig ett slag av blizzard sen. Klasserna är helt enkelt inte fördelade bra.

Anyway, vettifan vad jag kommer köra rollar nog vid retail, kan spela alla klasser och har ingen direkt favorit så kvittar

Permalänk
Medlem

Nick: profex
Ras: Undead
Klass: Rogue
Professions: Mining/Skinning
Server: PvP

Permalänk

De flesta ska spela på pvp eller? Sedan undrar jag hur det är med pvp och icke pvp. På wows hemsida står det att i pvp finns det zoner där man när som helst kan kriga med motståndare. I icke pvp kan man kriga genom att storma städer osv, och samma antar jag gäller pvp. Så enda skilnaden är alltså dessa zoner som finns i pvp? Då undrar jag hur stora är de zonerna och ungefär hur ligger de fördelade?

Visa signatur

Asrock P67 Pro 3 // Core I5 2500K@4.2ghz // 8gb Corsair XMS3 1600mhz // Asus GTX 560ti DCUII @1ghz core/2.2ghz mem // XFX Core Edition 750w // Samsung 830 128gb // Antec 1200 chassi

3dmark11 P 5400

Permalänk
Medlem

Ok att det börjar bli vanligare med att killar sminkar sig, men varför är mer än hälften på det här forumet SÅ fixerade vid rouge..jaja..

Visa signatur

"We're all prototypes for the future, products of today, manufactured by the past" - Zeilon, 2000

Permalänk
Medlem

Får jag fråga varför det är så många som är just "undead- rouge", är det bättre än att vara "NE- rouge"?

Jag är inte så insatt

Visa signatur

Ah-ah, I know what you're thinking. Did he fire six shots or only five? Well to tell you the truth in all this excitement I've kind of lost track myself. But being this is a .44 Magnum - the most powerful hand gun in the world, and would blow your head clean off, you've got to ask yourself one question, do I feel lucky. Well, do ya punk? -Dirty Harry

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av spixz^^
Får jag fråga varför det är så många som är just "undead- rouge", är det bättre än att vara "NE- rouge"?

Jag är inte så insatt

Jag tror att det är så att "NE" sminket är aningen mera lila i sin ton än "undead".

Visa signatur

I7 4770K, MSI Z87-GD65, Gainward GTX770 SLI, 32 Gb Kingston CL11 2400Mhz XMP Beast , Corsair 750D, 2x Seagate Barracuda 3TB Raid 1, Sandisk Extreeme II 240 GB, be quiet! Dark Power Pro10 850W, Logitech G510+G400+G930+Z680

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gammarayburst
De flesta ska spela på pvp eller? Sedan undrar jag hur det är med pvp och icke pvp. På wows hemsida står det att i pvp finns det zoner där man när som helst kan kriga med motståndare. I icke pvp kan man kriga genom att storma städer osv, och samma antar jag gäller pvp. Så enda skilnaden är alltså dessa zoner som finns i pvp? Då undrar jag hur stora är de zonerna och ungefär hur ligger de fördelade?

alla zoner där man är efter lvl 20 är contested på pvp servar. så det finns egentligen inget sätt att hålla sig undan de områdena.

Permalänk
Medlem

Nick: Hemligt
Ras: Troll
Klass: Shaman
Yrke: Enchanting / Tailoring
Server: PVP

Ska spela igenom spelet med två kompisar som ska vara mage respektive warrior. Horde är ett självklart val! Halva nöjet med spelet är ju att döda paladins/rogues/night elfs on sight De andra raserna/klasserna skonar vi (oftast)

Visa signatur

Intel Prescott 3,4 Ghz | 1536 MB Ram | ATi X800XT | 2x160 GB S-ATA | Win XP Pro | Audigy 2 ZS Platinum | Megaworks 550 5.1
www.club-elite-recordings.com

Permalänk
Medlem

Hipshot
Human
2H Paladin
Mining Skinning
PVP troligen.

Visa signatur

gotta go fast