Permalänk
Medlem

Projekt spegelglas klart [BILDER]

Nu har jag monterat i mitt spegelglas..och ja jag tycker det blev väldans nice iaf

Permalänk
Medlem

Fräsigt!

Permalänk
Medlem

ja det ble ju riktikt snajsigt ju!

Permalänk
Avstängd

Värst vad du har dragit kablarna fint:D
Riktigt snyggt och stilrent imho

Visa signatur

"I'm that dark, twisted, screams-for-no-reason-type"

Permalänk
Medlem

Ser ju riktigt fint ut det där. Och man får hålla med Ängeln om att kabeldragningen var fint utförd :).

Visa signatur

tomt

Permalänk
Avstängd

vill ni se snygga kabeldragninar kolla min kusins gamla lanboy det ärr världsklass

http://galleri.sweclockers.com/galleri_visa.php?chassi_id=317

Visa signatur

// Borttagen av Ulvenstein

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av <<WAB>>
vill ni se snygga kabeldragninar kolla min kusins gamla lanboy det ärr världsklass

http://galleri.sweclockers.com/galleri_visa.php?chassi_id=317

Ja på din kusin dator så såg man inte ett skit vad som var i datorn (dåliga bilder)...

Visa signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb DDR5 6000MHz CL36 | GeForce RTX 4080 | Custom Loop Cooling]
Det heter DATOR, inte DATA!

Permalänk
Medlem

riktigt schysst..
snygg kabeldragning..!

Visa signatur

MacBook (svart) | fixedgear

Citera mig om du vill ha svar.

Permalänk
Medlem

Jo, såg ju inte så mycket, riktigt högupplösta bilder krävs vid sådana tillfällen... men det såg helt ok ut.

Visa signatur

Dator 1: ROG STRIX B560-F | Intel i7-11700K | GeForce RTX 3080 FE | 32GB DDR4-3200 | 2+1TB
Dator 2: Asus P7H55D-M Pro | Intel i5 650 | Onboard GPU | 16GB DDR3-1333 | 32TB
Dator 3: ASRock E350M1 | AMD E-35 | Onboard GPU | 4GB DDR3-1333 | 32TB
Dator 4: Asus E45M1-I Deluxe | AMD E-450 | Onboard GPU | 8 GB DDR3-1333 | 16TB
Dator 5: Gigabyte H55N-USB3 | Intel i3 530 | Onboard GPU | 4GB DDR3-1066 | 1TB

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ElyziuM
Ja på din kusin dator så såg man inte ett skit vad som var i datorn (dåliga bilder)...

det är ju inte meningen att du ska se vad han har för hardvara jag ville bara visa kabeldragningen

Visa signatur

// Borttagen av Ulvenstein

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av <<WAB>>
det är ju inte meningen att du ska se vad han har för hardvara jag ville bara visa kabeldragningen

Man såg ju inte in i lådan, det är ju det han klagar på, precis som jag gjorde. man såg ju inte hur bra kabeldragning det var. förstår du nu?

Visa signatur

Dator 1: ROG STRIX B560-F | Intel i7-11700K | GeForce RTX 3080 FE | 32GB DDR4-3200 | 2+1TB
Dator 2: Asus P7H55D-M Pro | Intel i5 650 | Onboard GPU | 16GB DDR3-1333 | 32TB
Dator 3: ASRock E350M1 | AMD E-35 | Onboard GPU | 4GB DDR3-1333 | 32TB
Dator 4: Asus E45M1-I Deluxe | AMD E-450 | Onboard GPU | 8 GB DDR3-1333 | 16TB
Dator 5: Gigabyte H55N-USB3 | Intel i3 530 | Onboard GPU | 4GB DDR3-1066 | 1TB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av <<WAB>>
det är ju inte meningen att du ska se vad han har för hardvara jag ville bara visa kabeldragningen

jo men man ser alltid bättre om bilderna är stora

Visa signatur

MacBook (svart) | fixedgear

Citera mig om du vill ha svar.

Permalänk
Medlem

Jo det känns skönt att det blev uppskattat iaf..Har jobbat rätt mycket med kabeldragningen faktskit..Och har även sleevat dom flesta kablarna som finns i datorn..Tog en jäkla tid men nu i efterhand så är det värt det

Permalänk
Medlem

Skit snyggt me speglen juh.. Kanske man skulle ta o testa:P..

Visa signatur

|Pentium 4 3.06|Maxtor 320 gig|512 mb|Geforce fx 5600 ultra 256 ddr|Chieftec DA-01 Full-tower|
Övriga Ämnen
RIP 2005-05-10

Permalänk

Du sitter förståss oxå och hatar dej själv för att du köpt det där chassit :s
lr? Snygg spegel fressten!

Visa signatur

Allting jag skriver är om inget annat utrycks, SANT! Ingenting är subjektivt, och du kan göra antaganden baserade på mina åsikter utan att överväga mer än bara just min åsikt.
wazzabi: Varför detta prat om AMD, har de något med grafikkort att göra som jag inte förstår?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Antonsson
Du sitter förståss oxå och hatar dej själv för att du köpt det där chassit :s
lr? Snygg spegel fressten!

Nej så illa är det väll inte? Tycker fan det chassit är skit bra nice som fasen!

Permalänk

:P

NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIICE

Visa signatur

//Kim

Permalänk

sweet. jag gjorde liakdant för nått tag sen med nån billig spegelfolie.. blev sådär =/

Visa signatur

"Oneofakind: Jag hamnade på akuten på grund av en bowlingolycka"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av J. Hansson
sweet. jag gjorde liakdant för nått tag sen med nån billig spegelfolie.. blev sådär =/

Mmmm jag har oxå provat det..men ingen höjdare..blev VÄLDIGT mycket bättre med riktigt spegelglas

Permalänk
Medlem

Nice, jag hade också spegel i botten på min dator. blir dock lite dammigt:S

Permalänk
Medlem

Coolt. Skoj med lite innovativa tankar!

Permalänk
Hjälpsam

testat folie i plexichassi, blev lite halvkul men inte spekelfinish. Nice.

Tipps, flourcerande färg på topparna av dv kylflänsar, lite urmed kopplingsbanor på moderkortet, på dv kretsar på gfx kortet osv och ett UV rör... mumma!

Visa signatur

Allt jag säger/skriver här är mina egna åsikter och är inte relaterade till någon organisation eller arbetsgivare.

Jag är en Professionell Nörd - Mina unboxing och produkttester (Youtube)
Om du mot förmodan vill lyssna på mig - Galleri min 800D med 570 Phantom SLI

Permalänk
Avstängd

Mkt snyggt!!
Var köpte du glaset? SKa se om ja har något hemma å göra likaant med!!

Visa signatur

Phenom II 955BE 3,2@4,5GHz| 3 x XFX HD4890 "xXx" 1GB| MSI 790FX-GD70 | SS Phase Switch -40C | Corsair Dominator W/Fan 6GB | Samsung F1 1TB | Corsair HX1000W | Samsung 32" LCD | Logitech G7 Carbon Edition |Galleri

Permalänk
Avstängd

Heeeyyy.... dubbelt upp!

Visa signatur

Dator1:pentium 4. 3,4ghz | 1024mb ddr2 ram. | ati radeon x800 xt 256mb grafikkort pci-e
Dator2: pentium 4 2,6ghz | 512mb ddr ram | 128mb grafik Dator3: pentium 4 3,0ghz | 1024mb ddr ram | 128mb grafik
Dator4(laptop):pentium4 3,0ghz | 1024mb ddr ram | ati radeonT 9700 128mb ram.

Permalänk

Jävligt smutt, o fina kabelstrumpor. Mycket bra

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fluf
testat folie i plexichassi, blev lite halvkul men inte spekelfinish. Nice.

Tipps, flourcerande färg på topparna av dv kylflänsar, lite urmed kopplingsbanor på moderkortet, på dv kretsar på gfx kortet osv och ett UV rör... mumma!

Tack för tipsen! Var kan man köpa sådan färg då??
Glaset köpte jag hos glasmästaren..då får man det skuret etfter sina mått..45:- va väll inte så farligt!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av maxer
Tack för tipsen! Var kan man köpa sådan färg då??
Glaset köpte jag hos glasmästaren..då får man det skuret etfter sina mått..45:- va väll inte så farligt!

det var ju billigt... Snyggt jobbat...

Visa signatur

"If anyone ask why I fight another man's war, I say nothing. Because they dont want to understand..."

Permalänk
Hjälpsam
Citat:

Ursprungligen inskrivet av maxer
Tack för tipsen! Var kan man köpa sådan färg då??
Glaset köpte jag hos glasmästaren..då får man det skuret etfter sina mått..45:- va väll inte så farligt!

Kolla med lokala färghandeln och även med kontorsmatrial o liknande.. slla som kan tänkas ha bra utbud på färg och/eller pennor.

Visa signatur

Allt jag säger/skriver här är mina egna åsikter och är inte relaterade till någon organisation eller arbetsgivare.

Jag är en Professionell Nörd - Mina unboxing och produkttester (Youtube)
Om du mot förmodan vill lyssna på mig - Galleri min 800D med 570 Phantom SLI

Permalänk
Medlem

Jag har kollat hoss alla färhandlare här hemma men ingen har något sådant!! Finns det någon stans så man kan beställa på nätet eller nåt annat tips!?

Permalänk
Medlem