Permalänk

Morrowind patch

Skulle vilja veta hur det funkar med uppdateringarna till morrowind. Är det så att man ska ha den senaste uppdateringen till originalet fast man också ska ha den senaste till expansionerna? För dom kan väll inte mena att det ska vara sådär buggigt. Det har ju varit så där ett tag nu.

Permalänk
Medlem

om du har expansion så räcker det med nyaste dit.
Buggigt? :S Mitt är hur stabilt som helst. Vad är det du har för problem?

Permalänk

Fixar du expansionerna så slipper du uppdatera typ!För mej så är det 100% stabilt!

Visa signatur

Chassi: Antec 300 | CPU: AMD Phenom II 940 3.7Ghz | Kylning: OCZ Vendetta 2 | Minnen: A-Data 8192MB PC8500 | Moderkort: Gigabyte MA-790GP-DS4H | Grafikkort: MSI GTX 580 | Nätaggregat: Antec NEO 620W

Permalänk

Ja få se nu....ALLT! det är en j***a massa uppdrag som inte går att klara. Folk som försvinner. Sådanna allvarliga ting är det väll.

Permalänk
Medlem

Skaffa senaste patchen till Bloodmoon och så är allt löst. Eller bara skaffa Bloodmoon i allmänhet (plus Tribunal).

"Jävla massa uppdrag som inte går att klara. Folk som försvinner."

Det kan inte vara så att du helt enkelt dödat en massa NPCs tidigt i spelet, och sen så när du ska klara ett quest som de är med i, så är de döda och du kan inte klara questet, p.g.a. din egen klantighet?

Permalänk
Medlem

Ja du kan inte vänta dig så mycket om du inte har patchat det - för då du väl har gjort det så är det förbannat stabilt.

Permalänk

Föutom gamla vanliga "crash to desktop" som fortfarande uppstår ibland, så är det faktiskt väldigt stabilt med senaste patchen.

Permalänk
Medlem

Jag gillade det bäst när man kunde göra spells med oändlig duration :/

Permalänk

hmm, jag trodde jag hadde senaste men det värkat ju inte så. Ska väll orka installera igen och påbörja ett spel då.

TACK