EQ2 screenshot som fick mig att skratta.

Permalänk
Medlem

EQ2 screenshot som fick mig att skratta.

Jag såg att det fanns free trial föe EQ2 på fileplanet. Kollade på lite screenshots. Jag vet inte men den fick mig att skratta iallafall...

http://everquest2.station.sony.com//screenshots/races/woodelf...

Visa signatur

Phenom II 960t @ 4 Ghz - Gigabyte 990xa UD3 - 8 GB Corsair Vengence - Asus 560 ti @ 950/2200 Mhz - 60 GB vertex plus - 1 TB WD black - Fractal Design Tesla 650 W

Permalänk
Medlem

Re: EQ2 screenshot som fick mig att skratta.

den var lite väl.. ja Finns värre dock

Visa signatur

/MurZik

Permalänk

Haha, den försänar ett LOL

Visa signatur

[Asus A7N8X-X Nforce2 400 Socket A] [AMD ATHLON XP 3000+] [Arctic Cooling SuperSilent Coppar 2 TC] [DDR PC2700 Kingston 256MB Ram] [Connect 3D Radeon 9600SE 128MB] [Seagate 80GB HDD 2MB] [AS-Xdreamer II Black] [Nätdel Hec 350W] [Windows XP Pro]

Permalänk
Medlem

Exakt vad är det som är roligt med den? Att tjejens svärd kanske i någon sjuk människas ögon kan framstå som en penis?

Permalänk
Medlem

Verkar vara en väldans hög grafik standard på Eq2, eller e det bara missvisande bilder måhända?:D

Jo kalla mig seg, men vad e kul me bilden??

"Edit" sa att jag va seg, såg det "roliga" nu, hmmm.

Visa signatur

[Amd 64 3800] - [TwinMos 2048 4*512] - [Gainward 6800Ultra 2600 GS]- [MSI K8T NEO2]
No easy way out.......By pain alone shall i find you.......My love!

Permalänk
Medlem

Ja, vad är det roliga? Att hon inte har några tår eller vad?

Permalänk
Medlem

fick inte mig att skratta.

Permalänk
Avstängd

hennes stand position kanske han menar.......annars vet ja inte heller va som eså komiskt

Visa signatur

..::AMD64::..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mr. E
Exakt vad är det som är roligt med den? Att tjejens svärd kanske i någon sjuk människas ögon kan framstå som en penis?

1. Hon har inga trosor!
2. Hur hon står.
---
Vill ha mer roliga eq2 bilder!

Visa signatur

AMD FX(tm)-8120 Eight Core Processor. 6.00GB RAM, 64-bit OS
AMD Radeon HD 6900 Series

Permalänk
Medlem

Den där bruden måste ha jävligt starka handleder för att hålla upp det där svärdet, såvida det inte är gjort i målad plywood eller nåt...

Visa signatur

(http://rivfader.blogspot.com)
Blank face in the windowpane
Made clear in seconds of light

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rivfader
Den där bruden måste ha jävligt starka handleder för att hålla upp det där svärdet, såvida det inte är gjort i målad plywood eller nåt...

Fantasy-karaktärer brukar vara ganska starka.

Permalänk
Medlem

Det ser mer ut som hon är stark i fingrarna... hon håller om svärdet med de yttersta 2 lederna.
Ja den var lite komisk.. det håller jag med om. Så klagade folk på att Laura Croft var vulgär
Ser ni att skynket fladdrat upp precis fram på ..... finns det Brazilian wax i Fantasy spel??

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Avstängd

måste börja spela dedär

Visa signatur

P4 1,9GHz Willamette - 1024MB RDRAM Samsung 400Mhz - Hercules 9800 SE AIW + (ZM 80D, OP1) - SG 40GB , WD 120GB , SG 200GB - Nec DVD+-RW 3500A - 16" CRT Samtron - Santa Cruz | no its not, its the dark side, you are correct
Tangentbord, Mus, Musmatta - Ljudsystem

Permalänk
Medlem

Och folk klagar på Lineage 2......... när EQ2 är flera gånger värre i det här området..... aja

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 3070
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck + de fiesta konsoller.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av szhred
1. Hon har inga trosor!
2. Hur hon står.
---
Vill ha mer roliga eq2 bilder!

Jaja, alla lägger väl inte ner tid på att hitta porr i screenshots ifrån spel... Jag vet iaf att jag INTE gör det...

Permalänk
Medlem

Jag la inte ner speciellt mycket tid och jag letade inte efter porr det var tredje screenshoten jag tittade på, hade inte varit där i mer än 2 min.

Jag skrev också "Jag vet inte men den fick mig att skratta iallafall..." vilket borde för de flesta betyda att den kanske inte roar alla men den fick mig att skratta.
Hade jag varit speltillverkare hade jag nog valt att inte lägga ut denna screenshot på spelets hemsida.

Visa signatur

Phenom II 960t @ 4 Ghz - Gigabyte 990xa UD3 - 8 GB Corsair Vengence - Asus 560 ti @ 950/2200 Mhz - 60 GB vertex plus - 1 TB WD black - Fractal Design Tesla 650 W

Permalänk
Medlem

Är det värt att betala $9 för att testa EQ2?

Permalänk
Medlem

nej, inte om du tänker på Fileplanet prylen.

Man får bara testa Refugee Ön, dvs ön man börjar på i spelet innan man kommer ut i riktiga världen.

Och den ön är inte skoj alls, visar verkligen inte hur roligt spelet kan vara.

Det är docj värt det att lägga 300kr till för att köpa spelet och få en månad gratis.

Visa signatur

http://latenightgamers.com/index.php
[MSI K8N NEO4 Ultra]-[x64 X-2 4600+]-[2x1024 PC3200]-[MSI 7800GTO 512MB]-[HIPER 580W]-[Western Digital Raptor 36GB 10k]-[Maxtor 250GB SATA]-[Maxtor 120GB SATA]-[Western Digital 250GB]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Wreckage
måste börja spela dedär

Ännu porrigare brudar i Lineage 2

Permalänk
Medlem

Ser ut som något hämtat ifrån Xena

Permalänk

OMG en polygonmodell utan trostextur! Var beställer man spelet?

Visa signatur

ABIT AN8 / 3000+ Winchester @2,31 Ghz / 2 x Corsair Value Select 512 MB / HIS Radeon X800XL / Creative Audigy 2 ZS / Tagan 380 W / Hyundai Q17

Permalänk
Medlem

LOL WTF ROFL ROFL!!!!1 *LEEER*

Permalänk
Medlem

shiit måste skaffa WQ2 nu

Permalänk
Medlem

Haha den där bruden har ju ingen armor! piece of cake att gibba henne ju

Visa signatur

Main: i5 6600k|ASUS Z170-P|Corsair Vengeance LPX 8GB DDR4
WindForce GTX970| 500GB evo850|Phanteks Enthoo EVOLV

Retro: S939 A64 venice 3000+@2826mhz|ASUS A8N-E|PoV 7800GT|1024mb Corsair XMS 450mhz|Aspire 520w

Permalänk
Medlem

Re: EQ2 screenshot som fick mig att skratta.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av xhriz
Jag såg att det fanns free trial föe EQ2 på fileplanet. Kollade på lite screenshots. Jag vet inte men den fick mig att skratta iallafall...

http://everquest2.station.sony.com//screenshots/races/woodelf...

Citat:

Ursprungligen inskrivet av szhred

1. Hon har inga trosor!
2. Hur hon står.
---
Vill ha mer roliga eq2 bilder!

Eftersom ni inte har flickvänner; skaffa Sagan om Ringen, bildboken...

Edit:

Hahah, ser ni, någon sate har satt 2 spikar i Quake märket!!!!!!!!88888 Bhahahawahwahwahwhaw Submit that Carmack!

Visa signatur

gotta go fast

Permalänk
Avstängd

tv-spels brudar....aha

Visa signatur

..::AMD64::..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kanske
Är det värt att betala $9 för att testa EQ2?

Skulle tippa på om du väntar nån vecka så släpps det till icke-betalande.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Chaos
Skulle tippa på om du väntar nån vecka så släpps det till icke-betalande.

Nja, ngt måste de ju ha exklusivt för att folk ska betala. Man får spela ett år med det där också. De är väl nervösa nu när WoW kommit ut.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kanske
Nja, ngt måste de ju ha exklusivt för att folk ska betala. Man får spela ett år med det där också. De är väl nervösa nu när WoW kommit ut.

De borde väl blivit nervösa för ett par månader sen när WoW kom ut, och inte nu?

Visa signatur

"A good discussion is like a miniskirt; Short enough to pertain interest and long enough to cover the subject"
何回やっても何回やってもエロゲが終わらない

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Xaanin
De borde väl blivit nervösa för ett par månader sen när WoW kom ut, och inte nu?

I Europa.