Permalänk

Sw Kotor 2

Hej, jag kör Kotor 2 just nu och på vissa ställen går de absolut inte att spela! de laggar sönder, jag kör allt i max, men jag testar dra ner allting, hjälper inte! vad är felet tro? har testat att formatera och installera om alla drivers, men som sagt de laggar inget på dom flesta ställena, bara vissa ställen som laggar som jävla doom 4234234
jag borde liksom kunna köra de...

Cpu : p4 @ 3.06
Moderkort : Abit IS-7
Ram : 2048 Samsung (2.5-3-3-8)
Grafikkort : X800 xt pe @ 540 / 605 mhz
Hd : 80 + 200 ata Seagate 7200 rpm 8m

Permalänk
Medlem

Hur mycket ledigt utrymme har du på C: och X:\kotor2 ??

Visa signatur

Sam: "Give me some intelligence."
Guard: "I don't have any intelligence."
Sam: "He, he, you just called yourself stupid."

Permalänk
Sötast

är likadant på min dator, dom använder väl nån kass opengl motor som funkar halv fem typ

Permalänk

Det är inte så att det enbart laggar på Dantoin? I så fall finns det en fix i den andra tråden på forumet.

Permalänk
Avstängd

När det hackar så "snabbsava" och "snabbloada" direkt efter, så får jag bort det iaf.

Visa signatur

"Hörru, som chef tycker jag det ser illa ut."

Permalänk
Medlem

Disable Vertex Buffer Objects=1 skriv det i swkotor.ini under graphics så ska det hjälpa

Visa signatur

Laptop - MacBook 2.0GHz, 4GB ram, Intel GMA 950
Stationär - i5 3570k @ 4ghz, 8gb ram, 120gb ssd + 2tb hdd, Windows 8 64bit, fractal design arc
Citera så jag hittar tillbaka :)

Permalänk
Medlem

ändra någon inställning som att dra ner AA så att skärmen blinkar till sedan ska det lösa sig det gjorde de för mig iaf..

Visa signatur

K4 Jägare är härliga människor. Varför får inte rika människor bli rikare. Ja till EMU
We live for the one, we die for the one'
(Loggar man inte ut får man en extra rad i sin signatur :-) /VaCUm)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Taklampa
När det hackar så "snabbsava" och "snabbloada" direkt efter, så får jag bort det iaf.

löste det på samma sätt här... men när man börjar en diskussion med en NPC så kommer det tillbaka.

Visa signatur

3dMark05: 15.100 -> E4300 1.8Ghz @ 3.15Ghz , 2x1gb OCZ PC6400, 8800GTS 320mb, ASUS P5N-E SLI