Permalänk

42 kg paket

Hallå grabbar beställde ett 42 kg paket från komplett igår när kommer det fram tror ni,har mailat supporten om när den ungefär kommer fram och när jag får mitt kollinummer,för er som undrar så beställde jag "data" komponenter som ni kanske redan vet,det som vägde så mycke var ju skärmen som väger 18 kg och chassit 19 kg,jaja men nu har jag kommit bort mig igen men skriv när ni ungefär tror att den kommer fram!

Permalänk
Medlem

Det spelar ingen roll vad paketet väger. Det kommer när det kommer, antagligen på tisdag om posten fungerar som den ska.

Permalänk
Medlem

Du beställer alltså på en Lördag och under helgen mailar du supporten?
Herregud kan du inte vänta tills de börjar jobba på måndag?
Du kommer få bekräftelser och kollinummer när ordern är klar.
Du kan följa allt, packning osv.

Sen är det inte ett paket utan minst två.

Permalänk

tre paket tror jag de är!

Permalänk

Mina erfarenheter av komplett säger att det tar minst 2 dagar från och med måndag. Alltså att det borde komma på tisdag.

Men du får inte avin förens på onsdag/torsdag typ. Det har ju inget med komplett att göra iof. Du kan ju hämta ut paketena med endast kollinummer. Även om det innebär lite mer arbete för postpersonalen.

Visa signatur

Citera för att jag ska hitta tillbaka.

Permalänk
Medlem

Helt onödig tråd, tillika helt onödigt svar men måste ändå säga det! - Paketet kommer när det kommer!

Är du det minsta osäker på om dom alls skickat sakerna så finns det både mail och telefon du kan använda dig av för att ringa och kontrollera det hela. Ingen här vet när ditt paket kommer fram, någon kanske fått leverans på 1 dag, nån annan på 2 nån på 1 vecka. Helt olika m.a.o.

Permalänk
Avstängd

Ska alla göra gissningstrådar om när deras paket kommer nu också... Herregud lugna dig lite grabben.

Visa signatur

c-(`_´Q) - <(^-^)>

-05a och astuff. Lovar.

Permalänk
Hedersmedlem

Det kommer fram.........när det kommer!!

Visa signatur

🖥️ 13600K • RTX 4080 • 32GB DDR5 • 2TB NVMe • LG C3 OLED 42"
💾 4790K • 16GB DDR3 • 14TB HDD • Plex ❤️
💻 MacBook Air M1
🎮 Xbox Series X