Vad fan har hänt med sweclockers?!

Permalänk

Vad fan har hänt med sweclockers?!

Det är ju helt lustigt..
ÖÄ har försvunnit och massor andra ämnen.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Kolla överst i alla forum.

Kolla efter något som heter något i stil med detta:

Klistrad: Borttagning av forumdelen Övriga ämnen.

JA, DET ÄR SANT. ÖÄ+UNDERTRÅDAR ÄR BORTA

Moderatorerna har hjärtan av sten.

Permalänk

ja vad är det frågan om?

Visa signatur

P4 3.2Ghz, 1024Mb Ram, Geforce 6800le 128mb(16/1.6 @ 350/800)

Permalänk
Medlem

buuuuh nu blev jag ledsen!

Visa signatur

mjau

Permalänk

aotch... Vad ska man då göra när man väntar på att någon ställer en intressant fråga i någon av hårdvarudelarna?

Visa signatur

Belysningstekniker låter väl lagom flummigt?
signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if

Permalänk

Helt sjukt.. swec kommer förlora 70% av sina medlemmar pga av detta

Tycker det är vekt av moderatorerna att vika sig för såna bråkmakare som skrivarn eller va fan han hette.. Antagligen den jäveln som fick bägaren att rinna över.. Det dumma är att tema sport,film etc. har gått i graven dem också

Fan också! Vad ska jag nu göra? tråkigt på jobbet

Visa signatur

In the land of the blinds, the one eyed man is king!
♪♪ Återinför Övriga Ämnen ♪♪

Permalänk
Medlem

Bye bye SweC!

Visa signatur

Utvandrad till NH tills vidare

Permalänk

Jaha... Skall vi tävla om vem som kan få snyggast avtängning nu då?

Permalänk

Musik och film delen är borta.....stor besvikelse=(

Visa signatur

Asus Rog Strix Geforce RTX 3080 TI OC 12GB/ AMD Ryzen 7 5800X/ DDR4 Corsair Vengeance RGB PRO 64GB (4x16)/ Asus Rog Strix B550-F Gaming/ Corsair iCUE H150i Elite Capellix/ Corsair HX1200 v2 1200w 80+Platinum/ Lian Li PC-011 Dynamix XL Temered Glass White/ Corsair Braided white-black cables/ AOC CU34G2X/ Roccat Vulcan TKL/ Logitech G502 Hero/ Sound blaster Katana Soundbar/ Steelseries 9 wireless/ Lytmi Immersive ARGB Monitor Backlight LED

Permalänk

Får hoppas att en sådan här uppoffring får de "sämre" medlemmarna att försvinna.
Så det blir en upprensning.
Så det inte blir som med ign.com när de började med betaltjänst.
Till slut var det bara frågor som ställdes. Ingen besvarade dem för att ingen var kvar.

Visa signatur

Belysningstekniker låter väl lagom flummigt?
signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Baalzamon
Jaha... Skall vi tävla om vem som kan få snyggast avtängning nu då?

Jag är på det.. jag har inget att vara reggad för ändå

Visa signatur

In the land of the blinds, the one eyed man is king!
♪♪ Återinför Övriga Ämnen ♪♪

Permalänk
Medlem

Skönt, kanske man slipper en massa fjortisar. Ska bli intressant att se hur drastiskt antalet särskrivningar försvinner från forumet.

Visa signatur

infowars - prisonplanet

Permalänk
Medlem

Övriga ämnen, TV/Media, Akademiska ämnen, och Tema/Sport/Intressen borta.

Hjärnsläpp, eller?

Visa signatur

Asus Strix ROG X570-F, Ryzen 9 5900X, 32GB DDR4 3600MHz, Asus RTX 4070 Ti Super TUF Gaming, 1TB Samsung 980 Pro, 1TB Samsung 970 Evo Plus, Acer Predator X34A 3440x1440 100Hz.

Permalänk
Medlem

Jaha, hur ska man nu få tiden att gå på jobbet? Sorgligt.

Permalänk

Det är ju ett hårdvaruforum iofs...
Fokusen ska ju ligga på hårdvara och inte på vad liv & helvete haft för sig i helgen...

Visa signatur

Belysningstekniker låter väl lagom flummigt?
signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if

Permalänk
Medlem

Det här suger. Kommer inte vilja vara på swec mer. Det var ju övriga ämen som var det roliga!

Permalänk
Medlem

smart ide att ta bort dom mest lästa forumen. undrar vad nästa genidrag blir, låsa alla trådar kanske

Visa signatur

Poor people are crazy. Rich people are eccentric

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ColtrasteN
Jag tycker det är en förbättring, nu ser SweClockers inte ut som en mognare avdelning av Lunarstorm.

Men sen spelar du ju CS också.

Ta tillbaks ÖÄ, låt oss diskutera viktiga saker som flickvänner och photoshoppade bilder!

EDIT: Och liv&helvetes fem dagar gamla köttfärssås på burk!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mortifer666
Det är ju ett hårdvaruforum iofs...
Fokusen ska ju ligga på hårdvara och inte på vad liv & helvete haft för sig i helgen...

Men alla sysslar inte med hårdvara hela tiden, och de litet mer allmänna forumen håller kvar folk mellan dessa perioder. Sedan så fungerade nog Övriga Ämnen litet som en buffer mot resten av forumet.

Synd på akademiska ämnen också, men det finns andra bra forum.

Permalänk

Det är nog billigare att ta bort övriga ämnen än att skaffa en ny server bara för belastningen...

EDIT: Skrivkramp: Det har du rätt i. Menade det själv överst i tråden. Man går ju till övriga ämnen när det är stiltje i de andra avdelningarna...

Visa signatur

Belysningstekniker låter väl lagom flummigt?
signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sputniqs
smart ide att ta bort dom mest lästa forumen. undrar vad nästa genidrag blir, låsa alla trådar kanske

Låsa wow tråden

Visa signatur

In the land of the blinds, the one eyed man is king!
♪♪ Återinför Övriga Ämnen ♪♪

Permalänk
Medlem

okey att stänga Övriga ämnen, men TV/Media, Akademiska ämnen, och Tema/Sport/Intressen? Där var det ju vettiga saker.

aja, dags att bli avstängd då?...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sputniqs
smart ide att ta bort dom mest lästa forumen. undrar vad nästa genidrag blir, låsa alla trådar kanske

Javisst! Oj vad tyst det kommer bli... Annars är ni hjärtligt välkomna till min signatur

Permalänk
Medlem

ja detta var ju tråkigt.
Ingen som vet nåt annat vettigt och roligt forum med bra stämning där man kan diskutera andra saker än datorer?

Permalänk
Medlem

Bra initiativ om man vill göra Swec. till "totalt" hårdvaaruforum etc. Annars vetesjutton, men de borde i alla fall återuppleva "Framtida Teknik" eller vad det forumet hette, där kunde man sitta riktigt länge och läsa intressanta artiklar/inlägg. Som de flesta vet togs tekniska forumet bort och frågor/länkar/påståenden därifrån skulle postas i "Övriga Ämnen: Akademiska Ämnen", som var det mest civiliserande bland dem. Verkligen synd att den forumgenren försvann.

Visa signatur

Hacking hasn't been this easy since the axe was invented. - Tomshardware

Permalänk
Medlem

Jag tycker att man kan ha kvar musik / akademiska ämnen / sport men skippa övriga ämnen-delen där alla skittrådar hamnade.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av aronat
ja detta var ju tråkigt.
Ingen som vet nåt annat vettigt och roligt forum med bra stämning där man kan diskutera andra saker än datorer?

Flashback fanns ju, men det var lite för mycket droghandel där.. Så nu är det OCKSÅ borta.

Coltrasten: Nej, justeja..

Permalänk
Medlem

Ni som bor i norrköping kan ju hoppa in i mitt och mina kompisars forum: forumpeking.tk

;D

Permalänk
Graded.se

Jahapp, jag vill väll bara ta farväl av den underbara tid som har varat under typ 4 år.
Tack för mig! Jag vill inte vara medlem längre!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ColtrasteN
Jo för mitt före detta Counter Strike-spelande har ju mycket att göra med hur "mogen" jag är.

Ja...

Visa signatur

In the land of the blinds, the one eyed man is king!
♪♪ Återinför Övriga Ämnen ♪♪