Spel ni trodde var bra men som va en flopp.

Permalänk
Medlem

Halo 2 tänk att jag kastade bort 680kr på skiten

Visa signatur

Compaq suger

Permalänk
Medlem

Nä sluta överdriv nu....
Nästan alla här har sagt HL 2..... ÖVERDRIV LITE till.....
Va fan e det som e så dåligt med Half Life 2??
Ahh va fattar ni...

Jaja.. här kommer mina:

Driv3r (PC versionen)
Driv3r på pc e katastrof.... finns inget buggigare spel ute.... och så otroligt fult... Konsol versionen gillade jag däremot...

Har ni inte tänkt på CS: CZ?? Jag vet att alla här tycker CS: CZ är en FET flopp...
Försenad, försenad och åter igen försenad.... sen när det äntligen kom ut.... katastrof....

Visa signatur

[Intel Dual Core 6420 @ 2,13GHz || 2048 DDR2 || ATI Radeon x1950Pro || MX518 || Koss SB45]
[iAudio U3 1 gb + Sennheiser CX-300]
daVanii på PSN

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av King-eleN
Nä sluta överdriv nu....
Nästan alla här har sagt HL 2..... ÖVERDRIV LITE till.....
Va fan e det som e så dåligt med Half Life 2??
Ahh va fattar ni...

Jaja.. här kommer mina:

Driv3r (PC versionen)
Driv3r på pc e katastrof.... finns inget buggigare spel ute.... och så otroligt fult... Konsol versionen gillade jag däremot...

Har ni inte tänkt på CS: CZ?? Jag vet att alla här tycker CS: CZ är en FET flopp...
Försenad, försenad och åter igen försenad.... sen när det äntligen kom ut.... katastrof....

Driv3r till konsol bättre? inte precis spelade det hos en kompis på Xbox visst snyggt men folktomma gator ibland hackar det, tråkiga banor och dåligt spelupplägg

Visa signatur

Compaq suger

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nefus
Driv3r till konsol bättre? inte precis spelade det hos en kompis på Xbox visst snyggt men folktomma gator ibland hackar det, tråkiga banor och dåligt spelupplägg

Jag har det på PS2... och ja... det hackar ibland.... men bara när många saker exploderar...
PC versionen har såna äckliga grafikbuggar.... PS2 har inte...
Och jag gillar biljakterna på Driv3r...

Visa signatur

[Intel Dual Core 6420 @ 2,13GHz || 2048 DDR2 || ATI Radeon x1950Pro || MX518 || Koss SB45]
[iAudio U3 1 gb + Sennheiser CX-300]
daVanii på PSN

Permalänk
Medlem

1. Far Cry : Känns så meningslöst. Springa runt och skjuta hej vilt. Har bara testat det hos en vän. Kanske man ska lägga ner lite energi så kanske det blir roligt till slut. Har bara så svårt med all grönska överallt.

2. Expantionspacken till MOA : Samma spel, olika banor. Nej tack.

Däremot var HL2 mycket bättre än förväntat. Dom har verkligen lyckats. Bra miljö, otroligt vackert, intelligenta motståndare, bra handling, bra historia.
Historian byggs upp hela tiden på ett bra sätt så man inte tappar suget.
Datorgubbarna är intelligenta och reagerar på ett äkta vis, gillar att en del av sina datormedspelare visar sorgsenhet och rädsla på ett naturligt vis.
Man kan om man vill spela det rakt igenom och klarar det, då förstår jag att man inte tycker det är roligt. Men om man är noga och letar igenom alla områden mm så är det riktigt roligt, man ska inte stress-spela spel.
Ni som floppar HL2, har ni klarat det? Hur långt har ni kommit. Varför tycker ni det var en flopp?
Jag är fullt medveten om att smaken är som baken, en del gillar inte dom spel som andra gillar. Men kom gärna med en motivering till varför ni tycker HL2 är så tråkigt, hur spelade ni spelet tex.

Visa signatur

Dator 1: Core i7 10700K | Asus Prime Z490-P | 16 Gbyte DDR4 3600 MHz | Asus GeForce RTX2060 6 GB OC EVO |
Dator 2: Core i7 4770K | MSI Z87-S02 | 16 Gbyte DDR3 1600 MHz | GeForce GTX 650 TI |
Dator 3: Lenovo IdeaPad 5 Pro | Ryzen 7 5800H | 16 Gbyte DDR4 3200 MHz |
Kamera: Canon EOS 6d | EF 17-40mm f/4L USM | EF 35mm f/2 IS USM | EF 100-200mm f/4.5 | Speedlite 430EX II |

Permalänk
Medlem

finns ingen motivering till att HL2 är en flopp, handlar bara om idioter med för höga förväntningar förhållande till tidsålder

Permalänk
Medlem

Asså ni kan inte säga att Far Cry var en flopp...
Hur många här väntade verkligen på Far Cry ?? Varje gång ni såg en nyhet om spelet eller nåt ... tänkte ni "Ahh fy fan vad man längtar nu då" ??
NEJ....
Far Cry bara kom från ingenstans och tog världen med en storm...
När spelet kom ut var det snyggast... hade kanske bäst fysik då(?) .... hade bra A.I...
Så för fan sluta säg att Far Cry var en flopp....
Själv gillar jag inte Far Cry... men det e fan inte en flopp för det...
Bara lägg ner... snälla... ffs....

Visa signatur

[Intel Dual Core 6420 @ 2,13GHz || 2048 DDR2 || ATI Radeon x1950Pro || MX518 || Koss SB45]
[iAudio U3 1 gb + Sennheiser CX-300]
daVanii på PSN

Permalänk
Medlem

Driver 3, Halflife 2 delvis, Far Cry endast på den punkten att det kräver så-in-i-helvete mycket annars duger det väl.

Visa signatur

A64 3500+ @ 2,2GHz - 1024MB @ DualDDR400 - AV8 - 3d Eye - GF6800 GT, 60 GB Seagate - Barracuda

Permalänk

Spy hunter var definitivt en flopp. Jag hade sett filmer från spelet på nätet och det såg hur grymt ut som helst. Jag blev helt kär i spelet och väntade tills det skulle komma ut. När jag köpte det så spelade jag lite och märkte efter några dagar att det inte alls var som på filmerna jag såg. Jag fick desutom punga ut med 700kr för det. Jag sålde det till tvspelsborsen och köpte project gotham racing.

Spy hunter lärde mig att aldrig köpa ett spel bara för att preview filmerna så grymma ut.

Visa signatur

//HP Pavilion DV9074ea: Turion 64 X2 TL-56 1.85Ghz, 1024MB RAM, 160GB(80 x2), Geforce 7600 256MB, 17" Brightview, Bluetooth, Vista Home Premium

Microsoft Zune 80

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pada
Black and White (Världens mest überhypade spel, hypen började 3 år innan det släpptes, å sedan tröttnade man på det snabbt efter att det släpptes)

Deus Ex 2 Invincible War (Uppföjare till världens bästa spel, som blev en total flopp, nu konkar företaget också yay)

Dune 2000 (Uppföjare till kultspelet dune2 som också var totalt värdelöst)

X-wing vs Tie-Fighter: (uppföjare till xwing och tie-fighter, också kanske en av världens bästa spel, kasst)

andra spel : Settlers III,IV , alla Civilization spel förutom II:an...Brothers in Arms...det senaste Hidden&Dangerous spelet

....orkar inte skriva mer....

jag gråter nästan när jag läser det här.
civ3 är ju lätt ett av de bästa spelen inom sin genre (och enligt mig ett av de bästa genom alla tider), du anar inte hur många internet lösa timmar den har räddat mig från att lämna datorn(spelar normalt inte sp lir) ^^

Visa signatur

- Pappadel: Corsair CX500M - Mammakort: ASRock Z87 Pro3
- Korttidsminne: Crucial Ballistix Tactical 8GB DDR3 CL8 - Tänkarhjärna: Intel i7-4790K
- Sekort: Zotac GTX670 2GB - Långtidsminne: Samsung 840 250GB Basic.

Permalänk
Medlem

ff x-2

Visa signatur

• Corsair Obsidian 800D • i7 920 @ 4.0GHz • Radeon 5870 • Asus P6TD DELUXE • Corsair 6GB 1600MHz PC3-12800 • Intel X25-m 80gig • Dell U3011 •

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ra1
Driver 3, Halflife 2 delvis, Far Cry endast på den punkten att det kräver så-in-i-helvete mycket annars duger det väl.

Njae, med bra konfigurering så kan man få bra grafik med ett lite sämre kort.

Visa signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Permalänk
Hedersmedlem

Brothers In Arms hade jag stora förhoppningar på efter att ha läst och hört så mycket om det. Men som många andra har redan sagt så är "realismen" för satans kass helt enkelt. Går ju inte att träffa någon. Efter att man kom på knepet blev det dock lättare (man ska skjuta lite ovanför så prickar man skallen direkt). Att försöka skjuta på långt håll är helt hopplöst, nej det gick fetingbort helt enkelt.

Visa signatur

Intel i7 4790K | MSI GeForce GTX 980 Gaming | ASUS Z97M-PLUS | Samsung 850 Pro 256GB
8GB Corsair Vengeance Pro | Fractal Define Mini | Noctua NH-U14S | EVGA Supernova G2 750W
rickardj.se | Spotify-profil: http://open.spotify.com/user/richswe

Permalänk

Söldner verkade ju hur jäkla grymt som helst...men det visade sig vara totalt värdelöst.

Permalänk
Medlem

Metal Gear Solid 2.

Gillade ettan, och försökte gilla tvåan, men kunde inte spela mer än ett par timmar in i det innan jag gav upp. På nåt sätt hade de lyckats krångla till både kamera och kontroller, och dialogen (medvetet eller inte) som det var alldeles för mycket av var pinsamt dålig.

Permalänk

Brothers in Arms
Går ju inter o träffa o grafiken e helt krävande me tanke på att den är så kass

Visa signatur

Amd Athlon 64 3200+, Asus K8V mainboard, 2x Kingmax 512 MB DDR400, 160+80 GB HDD, Powercolor Radeon X800 XT 3dmark03: 11556 p, 3dmark05: 5842 p 3dmark01: 22296 p

Permalänk
Medlem

Unreal Tournament 2004
Finns inget sämre? säljes gärna! (nyckelhållare ingår)

FarCry
huvva, trodde de va bra!..?

Doom3
De är int så farligt , och för enformigt:S

Permalänk
Medlem

doom3
dungeon lords
HARBINGER

Permalänk
Medlem

Många av er verkar ju ha overkligt höga förväntningar och köper "hypen" av spelet för att sedan bli besviket när det inte är exakt som ni förväntade det.

Lär er att inte ha för höga förväntningar istället för att såga spel längst med fotknölarna bara för att det inte är absolut perfekt.

Visa signatur

"It's Tommy this, and Tommy that, And chuck him out the brute,
But it's 'Savior of his Country,' When the guns begin to shoot!"

Permalänk

Counter-strike

orsak: kass grafik, ingen större spelkänsla över internet. För lite variation, språkfilter vore vettigt att lägga till. tröttnar direkt. som sagt, inga bryr sig om känslan av att verkligen smyga sig på motståndarna och sånt. inte många som gör så...

hör man för jämnan hur "bra" det är, så tror man till slut det.. ^^

Visa signatur

Jag gillar DOS, det hänger sig inte så ofta och det är inte så höga krav på det... ps.. citera mig så att jag hittar hihihi

Permalänk
Avstängd

Fy på er som säger WoW. Nu äter jag upp era mammor.

Permalänk
Medlem

Counter-strike

Permalänk
Medlem

True Crime, SÅ JÄVLA DÅLIGT från början till slut(dit vi aldrig orkade ta oss) Gotcha Force som också var ett JÄVLA SKITSPEL så jäääävla dåligt och värdelöst. Alla starfox-spel till gamecube, dåligt tråkigt och man blir så jääävla förbannad på den satans räven med sina fisförnuftiga jävla kommentarer. Fatta läget, det blir aldrig "inne" att vara en jävla rävjävel. Fifa footballe 2004-5, är tråkigt som fan. Särskillt jämfört med tidigare spel i serien. TRUE CRIME är så satans dåligt!

Visa signatur

Error 412: Precondition Failed - You need to use a real browser in order to view this signature!

Permalänk
Medlem

Deus Ex 2. 1an är så grymt bra.. Men det var tyvärr inte 2an.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Driv3r

Visa signatur

Intel i7 3770k | 32GB Ram | Asus Strix 1080 | Sennheiser HD 650 | O2+ODAC

Permalänk
Medlem

Battle FIeld

Visa signatur

CPU: Intel(R) Core(TM) i7 CPU X 980 @ 3.33GHz

Permalänk

hur kan man tycka att half-life 2??
C&C renegade och true crimes, helt värdelösa!

Permalänk
Medlem

Finns just inga spel jag köpt och blivit blåst på. Brukar ofta kolla upp information och höra hur liret är hos kompisar innan jag köper. Men visst händer det att jag går på impulsköp... och mina två värsta impulsköp var Quake 3 (vet inte varför jag köpte det, inte alls min typ av smak) och The Sims 2. The Sims 2 varade i några timmar, sen blev det hur trist som helst. Slängde ut en 500-lapp (ja, det var dyrt) i onödan på det spelet.

Ett annat spel som blev ett impulsköp var Warcraft 3. Jag skulle inte vilja kalla det för en flopp, men jag har helt enkelt inte spelat det något. Sen kom ju expansionen (som jag aldrig köpte) och då försvann intresset ännu mer.

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower

Permalänk
Medlem

hal life 2 är ½ flopp & ½ demon

Visa signatur

A64 3500+ @ 2,2GHz - 1024MB @ DualDDR400 - AV8 - 3d Eye - GF6800 GT, 60 GB Seagate - Barracuda