Permalänk
Medlem

Kritik på hemsida

Jag har precis gjort en hemsida åt en klan som jag själv inte spelar i och nu skulle jag behöva lite kritik på den.

Det är min första sida som jag kodar i php (kanske märks? )
Jag har inte tagit betalt för hemsidan, jag har bara gjort den för att jag ska träna mig på php och samtidigt vara snäll med kompisarna

Sen skulle jag vilja ha tips på vad jag ska ha under menyn "statistik"

Hemsida: http://acore.info.se

Permalänk
Medlem

Den var frän :).
Ta bort den fula joakimweb statbilden vid rubriken vid statistik. Lägg den under eller nåt.
Men det var fin. Jag gillar den.

Visa signatur

Samsung TFT 22" 2233RZ Svart 120HZ - 640GB Western Digital Black 64MB SATA III - Corsair 4GB (2x2048MB) 1333MHz XMS3-10600 - AMD Phenom2 X4 965 3,4GHz Black Edition - Gigabyte GeForce GTX 460 1GB OC - Fractal Design Define R3, Svart - Corsair TX 650W 80+ - Gigabyte GA-870A-UD3 - Cooler Master Hyper 212 Plus

Permalänk
Medlem

sAnden, den är bara där för tillfället, jag ska ha den längst ner där sedan. Men jag måste komma på vad jag ska ha där mer, det ser ju lite tomt ut nu. Men något i stil med unika besök, antal besök, besök just nu och kanske hur snabbt sidan laddades. Jag har som sagt gjort sidan för att lära mig att använda databaser och php.

Permalänk
Medlem

Om det ska en bild (r.gif?) bredvid Sponsorer, Länkar, Meny etc så ser jag den inte iaf.

Permalänk
Medlem

Avaja - Det är en bild där som inte finns på webhotellet, den är där för att jag ska slippa använda "cellpad 5" så jag la dit en bild som är 5x5pixlar istället, det är meningen att man inte ska se den.

Permalänk

Helt ok sida, ballast var att länkarna tonar upp till rött när man håller musen över dom

Visa signatur

/Mvh Stefan

Permalänk
Medlem

ditt nick håller samma klass som sidan. väldigt 1337

Visa signatur

GOING HARDCORE ALLRIGHT?
bogomips : 1581.05

Permalänk
Medlem

lärkan Klart mitt nick är 1337, men det blev lite fel när jag registrerade mig på sweclockers, det ska inte vara Ôrgiz^ det ska vara Orgiz

Permalänk
Avstängd

Har vi sett det förut?

Permalänk
Medlem

Ma Cheriè Jag har inte laggt upp en tråd förut, jag har laggt upp en bild på en ganska linkande design, men den här är lite annorlunda. I den tråden frågade jag om hur man skulle använda include osv..

Permalänk
Medlem

Snygg, förutom de ûberfeta sidolinjerna.

Visa signatur

Stolthet och principer är intelligenssubstituerande egenskaper.
Trött på 'inbäddade' journalisers lögner i media? -> Medialens.org

Permalänk
Avstängd

ÔrgIZ^, du förstod inte vad jag menade. Det var skoj.

Permalänk
Medlem

Ma Cheriè Hehe, sry

Permalänk
Avstängd

Höhöhöhöhöhöhö

Permalänk
Medlem

"Spacat" må jag säga

Visa signatur

td is no more! http://trasher.habitgamer.se/ #trasherdesigns at irc / quakenet

Permalänk
Medlem

Ska det se ut så? Med bilden som inte kan visas?

Annars var den helt ok, lite lite mellanrum på vissa ställen.

Permalänk
Medlem

nystan så ska det inte se ut, när man har IE så ser man inte bilderna som är 5x5pixlar. När jag kör cellpadding så blir cellens bakgrundsbild så konstigt, har ni någon aning om hur jag kan lösa det på ett smartare sätt än bilderna? Jag vill ju som sagt att texten ska komma en liten bit ifrån raden.

Permalänk
Avstängd

Hejsan, najs hemsida men det jag stör mig på att "linjerna" / "Borderna" är så jävla stora i nyheterna.

BILD :

http://img273.echo.cx/my.php?image=dontlikeborders9kh.jpg

Lite mindre tack.

Visa signatur

. C++
. PHP

Permalänk

Tycker det borde stå tydligare att det är en Counter-Strike-klan.

Permalänk
Medlem

Ashim Hum, linjerna är faktiskt ganska stora, jag ska försöka göra något åt dem.

namn? Den informationen kommer senare att finnas under "Information"

Permalänk
Medlem

ÔrgIZ^: Testa att ha en genomskinlig bild som heter så.

Permalänk
Medlem

nystan Hehe, smart.. nu blev det bra ;P