Hidden Stroke 2 "WW2 fanatiker se hit"

Permalänk
Medlem

Hidden Stroke 2 "WW2 fanatiker se hit"

Jag vill ha kontakt med fler personer som spelar Hiddenstroke 2 i Sverige.

För er som inte vet så är det ett ww2 strategispel där man kan 1000 tals enheter på skärmen och man har otroligt stor frihet.

Man kan minera, bygga pansarvagnshinder, spränga broar, använda, bombflyg osv,osv. Hiddenstroke 2 är spelet för den som gillar hardcore strategi. Spelet är i 2d men är otroligt snyggt ändå och flyter bra på alla datorer bara man har minst 256 i ram.

Visa signatur

Barton2500@2551 mhz 189*13,5 Hemmabyggd vattenkylning. EDIT: Numera stolt medlem i 3090 klubben =)

Permalänk
Medlem

Det är ett betalspel?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

det kostar att köpa, men inte att spela på nätet. Tror det kostar 199 kr.

Visa signatur

Barton2500@2551 mhz 189*13,5 Hemmabyggd vattenkylning. EDIT: Numera stolt medlem i 3090 klubben =)

Permalänk
Medlem

En expansion till sudden strike 2 alltså...

Visa signatur

🎮 - AMD RYZEN THREADRIPPER 2970WX • 64GB DDR4 3200MHz • RTX 2070 SUPER • Seasonic Core GM 650 650W PSU

🖥️ - 2x ACER 27" ConceptD CP5271UV IPS QHD HDR 170 Hz

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av macke18
En expansion till sudden strike 2 alltså...

Nej. Expansionen hette Sudden Strike: Hidden Stroke.

Det spof pratar om är standalone spelet Hidden Stroke 2, baserat på Sudden Strike serien.

Visa signatur

Asus P5Q / C2D 3.0 GHZ / Corsair 4GB DDR2 / Asus 5850 1GB / ~4 TB HD

Permalänk
Medlem

riktigt roligt synd att det verkar finnas alldeles för få ww2 fanatiker =(

Visa signatur

Barton2500@2551 mhz 189*13,5 Hemmabyggd vattenkylning. EDIT: Numera stolt medlem i 3090 klubben =)

Permalänk
Medlem

Jag är intresserad av 2vkr, anledningen till lågt skrivande i tråden skulle jag säja är nog för du ej gett någon webbsideadress. Du har bara pladdrat på vad man kan göra i spelet, så jag antar att ingen fattar ett dyft.

Permalänk
Medlem
Citat:

Players of Hidden Stroke II can look forward to challenging and exciting missions guaranteed to keep the hobby strategist engaged for hours. British, French and Italian forces are equipped for combat. Four new landscapes to battle across, players can engage in close-city combat, countryside engagements and across arid desert wastelands.

Each landscape consists of over 760 different units, over 500 buildings and countless objects. These vary from a small road signs to a huge submarine riding at anchor. New buildings (haystacks, trees, trenches) offer a huge variety of clever hiding places and entrenchments.

Skärmskott:
http://www.tothegame.com/screenshot.asp?id=3809

Permalänk
Medlem

"Hidden Stroke - It can strike you at any time and leave you paralysed!"

Visa signatur

^^

Permalänk

Jag är WW2-fanatiker. Har spelat en massa Blitzkrieg.. Det ser ju ungefär ut som samma sak?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Guitarkalle
Jag är WW2-fanatiker. Har spelat en massa Blitzkrieg.. Det ser ju ungefär ut som samma sak?

Blietzkreig innefattar mindre enheter och ett mindre dynamiskt spelande. I Hiddenstroke 2 kan du gör allt.

Visa signatur

Barton2500@2551 mhz 189*13,5 Hemmabyggd vattenkylning. EDIT: Numera stolt medlem i 3090 klubben =)

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Scab Players of Hidden Stroke II can look forward to challenging and exciting missions guaranteed to keep the hobby strategist engaged for hours. British, French and Italian forces are equipped for combat. Four new landscapes to battle across, players can engage in close-city combat, countryside engagements and across arid desert wastelands.

Each landscape consists of over 760 different units, over 500 buildings and countless objects. These vary from a small road signs to a huge submarine riding at anchor. New buildings (haystacks, trees, trenches) offer a huge variety of clever hiding places and entrenchments.

inga tyskar???...nej då får det va

Deutschland über alles!!

nej skämt och sido, jag älskar WWII spel, men jag är inget strategi fan direkt

jag lirar mest bara Il2 Sturmovik, det kan vi lira om du vill Spok

Visa signatur

"There's no such thing as gravity, the earth sucks!.
"we all know George Bush is an imbecill. He loves dick but he hates homosexuals.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Spof
Blietzkreig innefattar mindre enheter och ett mindre dynamiskt spelande. I Hiddenstroke 2 kan du gör allt.

Kan man sätta bomber i döda kossor?

Visa signatur

DFI Lanparty Ultra-D :: x2 4400+ :: x1800XT 512MB :: Corsair TWINX2048-3200C2 ::

Permalänk
Medlem

Skulle någon vilja vara vänlig att slänga in lite "in game" bilder från Hiddenstroke 2 så man kan se hur det ser ut.

Visa signatur

Life begins at 9000rpm. S2000 for life!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TrIzZ
Skulle någon vilja vara vänlig att slänga in lite "in game" bilder från Hiddenstroke 2 så man kan se hur det ser ut.

Yah right,

Visa signatur

"640K ought to be enough for anybody."
-Bill Gates, 1981