World of Warcraft-tråden!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lan-Dan1el
Finns det någon som har patchen och kan slänga upp den?

Men alltså, eftersom ingen som har postat har sagt "Jippi nu börjar Min blizzard loader att tanka!" så tror jag ingen har tyvärr

Edit: ät aldrig vatten melon och fis sen, luktar inte gott

Permalänk
Medlem

NI som har fått ner antingen EU eller US patch kan väl lägga upp dem nånstans till oss andra...

EDIT: Fick nu "successfully reconnected to tracker"..

Bådar det gott?

Visa signatur

Om du svarar på mitt inlägg, citera, tack!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av isak88
NI som har fått ner antingen EU eller US patch kan väl lägga upp dem nånstans till oss andra...

EDIT: Fick nu "successfully reconnected to tracker"..

Bådar det gott?

Står så hela tiden för mig men det händer inget.

Permalänk
Permalänk
Medlem

Aja, ska gå och ta en slurk kaffe för att lugna mig lite

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Argh!

"Note that there might be heavy traffic on the download at first."

Visa signatur

Citera om du vill ha ett svar. Tack.

Permalänk
Medlem
Citat:

jag som vill lägga om mina talents på warriorn.. funderar på att gå 12 arms och 39 fury! Då med Dualwield.

Visa signatur

Woop woop

Permalänk
Medlem

Hum, ge mig BWL...nu

Visa signatur

Data!
www.upl.se
P4 3.2 GHz Prescott E | ASUS P4C800E-Deluxe | Gainward 6800 256MB ULTRA | Tagan 480W | 1024 DDR | 160 GB S-ATA

Permalänk
Medlem

Asså snälla, dröjjer det timmar, eller dagar?

Visa signatur

Om du svarar på mitt inlägg, citera, tack!

Permalänk
Medlem

År...

Visa signatur

Data!
www.upl.se
P4 3.2 GHz Prescott E | ASUS P4C800E-Deluxe | Gainward 6800 256MB ULTRA | Tagan 480W | 1024 DDR | 160 GB S-ATA

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av linux
Argh!

"Note that there might be heavy traffic on the download at first."

Men är det inte det man vill ha med p2p?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DroWziD

jag som vill lägga om mina talents på warriorn.. funderar på att gå 12 arms och 39 fury! Då med Dualwield.

Jag vill lägga om mina talents jag med, på warlocken MD/Ruin, here I come!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av isak88
Asså snälla, dröjjer det timmar, eller dagar?

Veckor, minst!

Permalänk
Medlem

Wehoo.. nu är jag connectad i alla fall! fortfarande på 0% dock

Edit: tror torrenten ljög för mig.. nu har jag samma problem som förut!

Visa signatur

Woop woop

Permalänk
Medlem

Haha, fan vad skönt det kommer vara att tanka ner patchen i 800kb/s sisådär 3-4 timmar efter att alla tankat klart

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zymosis
Men är det inte det man vill ha med p2p?

Jo men vad dom menar är kanske att vissa inte kommer kunna tanka alls i början pga den höga trafiken.

Visa signatur

Citera om du vill ha ett svar. Tack.

Permalänk
Medlem

var det inte såhär förra patchen med, eller kommer jag ihåg fel?

kommer säkert igång om några timmar...

Permalänk
Medlem

Så kul att se alla bli så negativa när det inte funkar som dom vill xD

Tänk nu på att miljontals tankar detta sammtidigt.. inte bara du

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KingCobra
Jo speciellt när han är en Rogue. Det "regnar" ju inte Rogue drops i MC direkt. Men annars har han nog bara raidat varje vecka.
Fick min Lawbringer chest igår och har nu halva setet Saknar bara byxorna, bootsen och bältet. Men jag måste fråga... har Earthshaker droppat från Magmadar för er andra? Vi har dödat honom flera gånger nu....men aldrig sett det droppa. Tycker det är tunt med vapen överhuvudtaget i MC droppsen. Nån dagger här.... nån 1-h hammare där. Iof Aurastone hammer http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=17105 är ju väldigt fin ihop med http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=14528 men annars tycker jag att dom borde lagt till lite fler vapendrops

earthshaker och obsidian edged blade droppar väldigt ofta för oss, gutgore ripper som jag själv fick droppa oxå :), aurastone hammer har oxå droppat

Visa signatur

Ryzen 5600X|Asus TUF Gaming X570-Plus Wi-Fi|Zotac RTX 3080 AMP HOLO|32gb Corsair vengeance 3200mhz|Corsair RM750X|Corsair MP510 480gb+960gb|Phanteks Eclipse P400

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Icetec
Haha, fan vad skönt det kommer vara att tanka ner patchen i 800kb/s sisådär 3-4 timmar efter att alla tankat klart

tänk på att dina kompisar nog har patchen om ungefär 1 timme och då har dom gjort alla häftiga saker utan dig

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av downup
Så kul att se alla bli så negativa när det inte funkar som dom vill xD

Tänk nu på att miljontals tankar detta sammtidigt.. inte bara du

Dom har det säkert skit tufft och jobbigt att få allt att fungera där borta på Blizzard..

Men jag tycker det borde fungera lite bättre, ofta massa problem. Och så betalar vi ju faktist 100-130kr i månaden för det.

Visa signatur

Woop woop

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Exerco
earthshaker och obsidian edged blade droppar väldigt ofta för oss, gutgore ripper som jag själv fick droppa oxå :), aurastone hammer har oxå droppat

Vi (KingCobra, jag, Norbius bl.a.) har endast fått se Aurastone Hammer droppa 2 ggr utav ovanstående under alla runs vi kört... och det är ganska många Giv mig Gutgore... *dr00L*

Visa signatur

.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av da henkz
Vi (KingCobra, jag, Norbius bl.a.) har endast fått se Aurastone Hammer droppa 2 ggr utav ovanstående under alla runs vi kört... och det är ganska många Giv mig Gutgore... *dr00L*

Jo gutgore e riktigt skön Ambushar runt 1700 på cloth users backstabar 1200-1300 har 600attackpower 25% crit chans

Visa signatur

Ryzen 5600X|Asus TUF Gaming X570-Plus Wi-Fi|Zotac RTX 3080 AMP HOLO|32gb Corsair vengeance 3200mhz|Corsair RM750X|Corsair MP510 480gb+960gb|Phanteks Eclipse P400

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av da henkz
Vi (KingCobra, jag, Norbius bl.a.) har endast fått se Aurastone Hammer droppa 2 ggr utav ovanstående under alla runs vi kört... och det är ganska många Giv mig Gutgore... *dr00L*

vi har bara fått 1 aurastone hammer, 1 guttgore ripper(som blev ninjaed....morr), 2 brutality blade (1 ninjaed...samma run som guttgore...)

Permalänk
Medlem

asså kan man få tanka patchen idag, står att den inte kan connecta :S

Visa signatur

Ryzen 5600X|Asus TUF Gaming X570-Plus Wi-Fi|Zotac RTX 3080 AMP HOLO|32gb Corsair vengeance 3200mhz|Corsair RM750X|Corsair MP510 480gb+960gb|Phanteks Eclipse P400

Permalänk
Medlem

Undra vilken som kommer först, Fileplanet eller Blizzard downloader.

Har nu 30min kvar i kön på fileplanet, och till blizzard går det inte att connecta!

Visa signatur

Woop woop

Permalänk
Medlem

Link!

Visa signatur

Data!
www.upl.se
P4 3.2 GHz Prescott E | ASUS P4C800E-Deluxe | Gainward 6800 256MB ULTRA | Tagan 480W | 1024 DDR | 160 GB S-ATA

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DroWziD
Undra vilken som kommer först, Fileplanet eller Blizzard downloader.

Har nu 30min kvar i kön på fileplanet, och till blizzard går det inte att connecta!

Varför tankar du ifrån fileplanet? Är ju US versionen och inte EU.

Visa signatur

arrwhh

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Korize-
vi har bara fått 1 aurastone hammer, 1 guttgore ripper(som blev ninjaed....morr), 2 brutality blade (1 ninjaed...samma run som guttgore...)

Körde ni random i MC?
Jag har hållt både fingrar o tår i kors för att Earthquaker skall droppa av Magmadar...men hundfan vägrar droppa den! Det är alltid något druidplagg och ett fistvapen som droppar av honom.
Kanske man skall börja fundera på Ashbringer istället...det är iallafall en quest.
http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=13262
Tippar att det inte är så enkelt iof...

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Medlem

dumma patch

Visa signatur

[list][*]Popcorn Hour A110
[*]Philips 42" Full HD[/list]