WoW Guild @ Haumarush!! se hit :>

Permalänk
Medlem

Kan vara med om ni behöver en UD priest.

Visa signatur

Winchester 3500+, Sapphire X850XT,2x512 Kingston hyperX,2x200Gb Diamondmax10,DFI Lanparty Nf4-sli dr
(23:42:26) <@Garland|Greene> peGGy: du är inget annat än en attentionwhore, så dig skiter jag fullkomlit i

Permalänk

skriv i forumet. För vi har stängt rekryteringen.

Visa signatur

Amd 64 3000+ @ 1836mhz. 3x512mb minne. X800xt PE AGP. Kyls med Zalman reserator 1 Plus. 80+100+120+120=420Gb hårddisk. Dual screen. Sambeställaren:)
[SwecC]Mammuten @ BF2. Min signatur är ju helt enkelt bäst :D Inte ändrad sedan 2003/2004.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av downup
Kollade igenom nu och hittade svaret ;D

Skulle det bli av. Ska jag vara

Class: Undead Rogue
Proff: Skinning/plocka blommor
Nick: Downup

om du vet att du kmr vara seriös så blir det nog inga problem att du får joina..
fast jag bestämer ju inte allt men, om jag skulle få bestäma skulle du får joina efter som du har spelat länge å är kunnig , skriv på vårat forum å kolla vad dom andra säger..

Permalänk
Medlem

Helt klart med =)

Jag är med!
Namn: Taxignome
Klass: Rouge
Ras: Undead

Detta ska nog kunna bli trevligt

Edit: Ojdå inga mera anökningar...

Visa signatur

Mitch Hedberg: Jag hatar polotröjor, det känns som om man blir strypt av en riktigt svag person, hela dagen.

Permalänk

gå in på vårat forum och skriv upp er på ansökan så kanske ni kan få komma med efter vi tagit bort en del inaktiva.

Visa signatur

Amd 64 3000+ @ 1836mhz. 3x512mb minne. X800xt PE AGP. Kyls med Zalman reserator 1 Plus. 80+100+120+120=420Gb hårddisk. Dual screen. Sambeställaren:)
[SwecC]Mammuten @ BF2. Min signatur är ju helt enkelt bäst :D Inte ändrad sedan 2003/2004.

Permalänk
Sötast

Booo for horde *pvpa*

Permalänk

Kan tänka mig att vara med. Kul med ny server och mindre många lvl 60 där.

Visa signatur
Permalänk

Alla som inte kommer med i Unseen från början, kan ju starta en guild så länge. Så man lär känna varandra

Permalänk
Medlem

från och med nu är Rekryterings stoppet infört!. vi tar inte in flera förran vi har fått igång guilden och ser ifall fler behövs

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem

Kan folk sluta begära att dom ska vara med och börja läsa vad vi skriver?

Flera gånger har det stått i tråden att det är rekryteringsstopp.

Mitt tips är att gå in på http://unseen-wow.mine.nu/viewforum.php?f=2 , alltså ansökningsdelen, göra en tråd, skriva om sig själv osv. För då står din tråd kvar där sen när vi kanske behöver fler, så har du större chans att få komma med...

Visa signatur

| i5 4690k | Asus Z97-A | 8GB Crucial BallistixSport | MSI GTX 980 Ti | Cooler Master 212 EVO | Samsung 850 250GB | BenQ GL2460HM | Corsair K95 | QPAD 5K Pro | Windows 8 |

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ronnie60
får jag vara med? iofs så har jag inte wow, men jag kan låssas. om det är ok då?

Lägg av med fånerierna, annars kan det bli tråkiga konsekvenser i form av varningar/ban

Visa signatur

🖥️ 13600K • RTX 4080 • 32GB DDR5 • 2TB NVMe • LG C3 OLED 42"
💾 4790K • 16GB DDR3 • 14TB HDD • Plex ❤️
💻 MacBook Air M1
🎮 Xbox Series X

Permalänk

Exakt när kan man hoppa in och börja lira på den nya servern? Är det tisdag kl 00:00 som gäller eller?

Visa signatur

De kan ta vår sömn och tvinga oss marschera men de kan aldrig ta våra baskrar!
" Warrior is a very gear dependant class, once they get their epics they're pretty much are a concrete wall with a bazooka"

Permalänk
Medlem

onsdag efter maintance vid 11 tiden...

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kazen
onsdag efter maintance vid 11 tiden...

Det är alltså då köerna börjar... Om man nu försöker komma åt servern vid 11 tiden, då kan man väl räkna med att stå i kö i ett par timmar va?

Permalänk

SkAliz brukar vara lite halft omöjligt att få hem patchen innan 13:00

Men dom ihärdiga sitter och tankar på 10kb/s med en ständig popup

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Överkill
SkAliz brukar vara lite halft omöjligt att få hem patchen innan 13:00

Men dom ihärdiga sitter och tankar på 10kb/s med en ständig popup

Så är det ju men det kommer väl ingen patch nu på onsdag?

Visa signatur

WS: DFI LP UT X38T2R (Gigabyte X38-DQ6 = Trasigt)| Intel C2D E6750 | 4*1 GiB Twinmos PC2-6400 | ATI Radeon HD4870 1GB | WD Caviar XL "AAKS" SATA 500GB | Antec Neopower 480W | Antec SLK3700-BQE
Server: DFI LP NF4 Ultra | AMD 3000+ "winchester" | 2*512MiB PC3200 | ATI Radeon HD2400pro | 1000GB WD GP, 3*320GB Seagate 7200.10, 250GB WD2500 PATA, 200GB Maxtor DM10 SATA = 2410GB

Permalänk

Är det bara servern som poppar?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Överkill
Är det bara servern som poppar?

Ja, inget datum till 1,7 patchen satt ännu.
Men hur långt tid borde det ta att komma åt servern?....

Permalänk

Servrar brukar komma efter downtime, dvs. 11:00 så det är nog så i dethär fallet också.

...komma åt servern?.. , som i anslutningstid? tror inte det kommer vara några köer.

bara inte blizzard låter folk transfera chars till servern. Då blir man ju förbannad, man börjar på en ny server för att få spela om från start, inte för att det ska flytta in massa andra 60's på den.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Överkill
Servrar brukar komma efter downtime, dvs. 11:00 så det är nog så i dethär fallet också.

...komma åt servern?.. , som i anslutningstid? tror inte det kommer vara några köer.

bara inte blizzard låter folk transfera chars till servern. Då blir man ju förbannad, man börjar på en ny server för att få spela om från start, inte för att det ska flytta in massa andra 60's på den.

"Haumarush will be a "fresh" realm, meaning there will be no character migration involved."

http://www.wow-europe.com/en/

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Överkill
Servrar brukar komma efter downtime, dvs. 11:00 så det är nog så i dethär fallet också.

...komma åt servern?.. , som i anslutningstid? tror inte det kommer vara några köer.

bara inte blizzard låter folk transfera chars till servern. Då blir man ju förbannad, man börjar på en ny server för att få spela om från start, inte för att det ska flytta in massa andra 60's på den.

Du tror alltså inte att det kommer bli några köer?
Humm, hur många kan det vara som kommer att sitta på helspänn för att klockan elva logga in på servern.... misstänker att det blir ett par...

Permalänk

ack så glad man blir :>

Man vet ju aldrig, men tror inte det kommer bli ett så stort flöde på folk som ska in, men man kan ju alltid hoppas!

man vill ju inte att servern blir jätte low populated, det suger

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Överkill
ack så glad man blir :>

Man vet ju aldrig, men tror inte det kommer bli ett så stort flöde på folk som ska in, men man kan ju alltid hoppas!

man vill ju inte att servern blir jätte low populated, det suger

mm, typ som Vashj, lite keligt att ha så svårt att hitta folk till ex. UBRS.

Visa signatur

(\__/) RIP [-Pale-]
(O.o) www.icanhascheezburger.com
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem

PMa mig om ni är i behov av en ud priest . ska köra tailoring/enchanting

Visa signatur
Permalänk
Avstängd

har regge mig på era forumet men har inte fått nån email,fick nån error

heter Dream och har redalex@spray.se som email

Permalänk

OMG. Jag vill också vara med jag funderar på att vara: Tauren Shaman/Druid.

Permalänk
Medlem

Fan va nice med en bra Horde guild.. Jag är Officer i Divine vi ska börjar på Haru på allainces..!
Gå gärna in på #divine.wow på mirc eller kolla vårat forum www.divine-wow.com

Permalänk
Medlem

förbannad aktiverade dig manualt, så nu kan du logga in...
Tomatsalad de är rekryterings stop för tillfället, skriv upp en ansökning på vårt forum så kan vi kontakta dig senare då vi kickat inaktiva. Just nu är de 91personer som skulle va med bara runt 70 av dem har reggat sig på forumet, så vi får se...

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk

Den servern kommer inte att bli något bra ställe =(

2000 st i kö för att komma in =(

Visa signatur

Alienware 15R3, 7820HK, 16 GB DDR4 2667 MHz, 1080 Max-Q, 512 GB SSD + 1 TB 7200 RPM, 15.6" 120 Hz TN+WWA G-Sync, Killer 1550

Permalänk
Medlem

undrar hur många timmar man ska behöva vänta på att komma in

Visa signatur

Core i7-8700K - Noctua NH-U14S - ASUS PRIME Z370-A - Corsair Vengeance 32GB DDR4 - RTX3070 - MASSA SSD - Define R4 - Corsair RM750X V2 - Asus Swift PG278QR
Mer CO-OP åt folket!