Killzone 2 VS Gear of War

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Buio
Lustigt att allt snack om Killzone 2 gjort att Killzone till PS2 gått upp på Webhallens försäljnings-topplista.

http://www.webhallen.com/avd_start.php?avd=1

Haha
Själv så hade jag aldrig hört talas om Killzone innan jag såg videon... så jag frågade en polare om jag kunde låna hans demoskiva (med killzone på), och provade det... och tyckte det var riktigt roligt Så jag har köpt det jag med

Permalänk
Medlem

okej, kan inte alla bara hoppas att det är ingame då?, för det vore väl inget dåligt om det är det eller?

fast man kan ju även hoppas att det inte är ingame och hoppas att det är snyggare ingame

Visa signatur

Har en matta som musen bara sviiiiscchar runt på...en svart....som svänger lite i underkant......// MER CO-OP ÅT FOLKET!

Permalänk
Medlem

Nu är jag ingen expert på området men, man brukar ju se när ett spel är in-game och inte. Killzone ser inte ut och vara in-game.

Visa signatur

|AMD Ryzen 9 5900X| |ASUS ROG Strix B550-F| |Crucial Ballistix 32GB CL16@3600MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |Corsair RM1000| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|

Permalänk
Medlem

Det var "in-game". Dock i 5fps och uppspeadat till 60fps.

Och snälla Killzone 3, inte Killzone 2.

Permalänk
Medlem

Om jag inte mins fel så står det enbart "Killzone" före trailern på sonyconferansen. Bara det gör det ju lite suspekt.

Men ärligt talat tycker jag vi släpper detta. Varför inte bara tro att det är För-renderat tills det är motbevisat. Alla förutom några envisa har förstått att detta bara är ett försök till en representation av hur nya killzone komer se ut.

Sen kan inte folk sluta med att säga "sen är ju PS3an dubbelt så kraftig" lr liknande. Försök läsa på lite innan ni börjar tro på vad Sony slänger ut.

Själv hoppas jag få se lite med PS3-spel snart. Fast det tar nog ett tag innan vi får se mer sånt tyvärr :/.

Visa signatur

Gigabyte P35 DS3 -- Intel Core2Quad 8300 @ 3GHz-- XFX 5830 1GB -- Corsair Dominator 4096MB 1066mhz -- Fractal Design Define R2 -- 60GB OCZ SSD - 320GB Samsung -- Fractal Design 550W

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mothman
Själv hoppas jag få se lite med PS3-spel snart. Fast det tar nog ett tag innan vi får se mer sånt tyvärr :/.

Dom skulle väl visa mer på TGS?

Permalänk
Medlem

Lite svårt att jämföra Gears Of War och Killzone 2 eftersom det ena var ingame och det andra inte var ingame.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Joul
Lite svårt att jämföra Gears Of War och Killzone 2 eftersom det ena var ingame och det andra inte var ingame.

Skulle ändå vara lite orättvist är jämföra Gears of War med Killzone 2, iom att Killzone 2 kommer till PS2 och Gears of War till Xbox360.

Därimot kan jag hålla med dig om man byter ut Killzone 2 till Killzone 3.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kaZmur
Skulle ändå vara lite orättvist är jämföra Gears of War med Killzone 2, iom att Killzone 2 kommer till PS2 och Gears of War till Xbox360.

Därimot kan jag hålla med dig om man byter ut Killzone 2 till Killzone 3.

Tråden skapades långt innan Killzone2 var klart för att släppas till PS2!!!!

Visa signatur

So Far So Good So WHAT!