Permalänk

Att söka team medlemmar

Hej,
Jag undrar hur och var man effektivast ska söker medlemmar. Är det någon som har tips hur man skriver eller var man kan skriva? Eller är det någon här som rent av vill gå med i mitt projekt?
Ni kan läsa om projektet på min hemsida:

http://www.fiershold.tk

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Verkar vara intressant det där

Visa signatur

Hyvää Joulua!

Permalänk
Medlem

Vilket språk är det tänkt att vara skrivet i?

Visa signatur
Permalänk

Låter coolt, kommer det finnas till linux också? Fick den inte att funka särskilt bra i cedega eller wine.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av namn?
Låter coolt, kommer det finnas till linux också? Fick den inte att funka särskilt bra i cedega eller wine.

Ja det görs i SDL så det kommer nog funka

Och det skrivs i c++

[edit] Förväxla inte den nerladdnignsbara versionen med den nya. Den som man kan ladda hem gjordes i DarkBASIC för mer än två år sen

Visa signatur
Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mullvalen
Ja det görs i SDL så det kommer nog funka

Och det skrivs i c++

[edit] Förväxla inte den nerladdnignsbara versionen med den nya. Den som man kan ladda hem gjordes i DarkBASIC för mer än två år sen

Får se på den nya?

Visa signatur
Permalänk
Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mullvalen
Okej

http://www.freewebs.com/project_fiershold/fiersholdalpha0.003...

Funkar det inte så kopiera detta till navigeringsfältet:

"www.freewebs.com/project_fiershold/fiersholdalpha0.003.2.zip"

Det var en rar-fil ju...

Edit: Är det meningen att man ska kunna göra nåt eller ska man bara se på dom vackra fyrverkerierna?

Permalänk

Ja än så länge är det bara ett litet programm som testar min motor så ja, det är bara meningen att man ska titta på fyrverkerierna

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Hehe, ta det inte personligt, men jag förstår att ni letar efter en grafiker. Hade gärna hjälpt till om jag hade haft mer tid! Mitt tips är att fortsätta söka på forum likt detta... Här samlas mycket duktigt folk.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SomNa
Hehe, ta det inte personligt, men jag förstår att ni letar efter en grafiker.

Sant, det står t.o.m. på sidan

Visa signatur