Permalänk
Medlem

Shysst demo, dock inte den snyggaste grafiken
Annars var de rätt kul, om de fixar utseendet kanske man tillochmed kan köpa de!

Permalänk

Nja var väll helt okay, kan dock säga att det var troligen det kortaste demo någonsin.
3 minuter vardera så var allt klart.

Var inte särskilt snyggt, men o bli jagad av T-rexen var bland det vidrigaste nånsin, man är inte direkt kaxig när han kommer emot en.

Spela som King Kong var riktigt trist, visst det kändes häftigt till en början men tröttnade rätt fort på hans spelsätt, hade typ 2 olika slag förutom "the big finish" när han knäcker käcken på dom.

2 av 5. Får nog högre när hela spelet anländer!

Visa signatur

| Corsair Carbide 300R Midi Tower | MSI B75MA 1155 | Intel Core i7 3770-3.4GHZ | MSI GeForce GTX 980 Gaming 4GB | Kingston DDR3 HyperX 1600mhz 16GB| WD Black 1TB SATA 3.0 | Cooler Master 650W PSU | Logitech G500 | Windows 10 64-bits.

Permalänk
Avstängd

Efter att ha kollat på en liten in-eye film på EB-Games i Sundsvall så verkar spelet vara hur coolt som helst, men tankar demot nu och ska se om det funkar på min dator

Visa signatur

#1. Amd64 Athlon 3700+► PNY GeForce 7800GT ► Kingston 2x512 mb►Asus A8N-E ► WD Caviar 200GB ► <6781p 3Dmark05 oklockat>
#2. P4 2ghz, 768 mb ram, GeForce 3 TI 500
#3. P4 2ghz, 256 mb ram, GeForce mx440

Permalänk
Medlem

Jag tyckte det va brutalt som fan! Att va apan va kul för jag kände att man kunde utagera sig! speciellt på dom små dinosarierna

Permalänk
Medlem

OMFG...Paniken när man hadde T-rexen efter sig..."Draw his attension from us"
Yeah right..skit skoj.

Leka med King Kong var brutalt...

Visa signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb DDR5 6000MHz CL36 | GeForce RTX 4080 | Custom Loop Cooling]
Det heter DATOR, inte DATA!

Permalänk
Medlem

Det jag menar, förstår inte varför vissa klagar som fan, det var fan mer panik än flesta skräckspel när man vart jagad av T-rex.

Visa signatur

The Walking Dead

Permalänk
Medlem

Woho, StarForce!
*ironi*

Visa signatur

❤️ Aruba, EdgeRouter, HPE, macOS & Armbian

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Octabust
Det jag menar, förstår inte varför vissa klagar som fan, det var fan mer panik än flesta skräckspel när man vart jagad av T-rex.

Haha jo , som när dom precis har öppnat dörren o man ska gå in tänker man " skynda på förhelvete , den jäveln e i röven på mig"

Fan vad jag diggar hans ställning i denna bilden

Nu är man inte så kaxig längre

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cj
Woho, StarForce!
*ironi*

men fan, då slösade jag 4 min på något jag inte tänker installera

Visa signatur

Fractal Meshify C | Phantek AMP 1000W PSU | AMD 5800X3D | Noctua NH-U14S | 32GB RAM | AMD Radeon 7900 XTX | Pro-Ject Pre Box Digital S2 | Beyerdynamics DT 900 Pro X | LG 27GP850 / Zowie XL2546k | Sony A90J

Permalänk
Medlem

Va är det för fel på grafiken? skulle ni villja lira i 640*480 16 bit..om det liret hade hafft bättre bantexturer o.s.v. hade ni inte sett glymten av de snygga motlionblur effekterna o snygga regnet..tycket det ger en jäkla skön upplevelse..spelet känns liksom fullt av liv......kolla bara rörelserna på creaturen när de rör sig.mamamia...lär er att en kaka kan man inte äta och ha den kvar!!

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av power1
lär er att en kaka kan man inte äta och ha den kvar!!

Klart man kan. "Ingenting försvinner.. Allt finns kvaaar!"

Permalänk
Medlem

Var spelbart med ett radeon 9550.
Är det bara jag som inte har koll, eller är det bara en massa klickklickklick som gäller när man kör som Kong ?

Visa signatur

Damn it feels good to be a gubbe.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Patienten
Var spelbart med ett radeon 9550.
Är det bara jag som inte har koll, eller är det bara en massa klickklickklick som gäller när man kör som Kong ?

En massa klickklickklick är det. Vad svårt det var att ta sig mellan "striderna", King Kong hoppar mellan grenar och klippblock och det är omöjligt att få apfan att ramla ner :(.

Fan om man kör med hög volym så är det sjukt läskigt att vara Jack.
- Jack your bleeding!
No shit! Han tog just en tugga av mig!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sim

Klart man kan. "Ingenting försvinner.. Allt finns kvaaar!"

http://www.svt.se/vaxjo/bilder/tippen.jpg

Dagens skratt, man tackar

Permalänk
Medlem

fan demot var bättre än jag trodde... :=) Kan kanske t om bli bra

Visa signatur

Gigabyte GA-MA790X-DS4 | AMD Phenom X4 9850 BE @ 3Ghz | Noctua NH-C12P | 4x1024mb PC8500 @ 1066Mhz | ASUS EAH3870X2 @ 876/ 1910Mhz | Seagate 250 GB SATAII x 2 |
Logitech Z-5400 | Crosair 750W ATX | 3DMark: 03: 59068 | 05: 20082 | 06: 15250 | Vantage: 8363

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mytos
men fan, då slösade jag 4 min på något jag inte tänker installera

Precis, fast det tar betydligt längre att ladda ner på 512 lina =(

Visa signatur

http://latenightgamers.com/index.php
[MSI K8N NEO4 Ultra]-[x64 X-2 4600+]-[2x1024 PC3200]-[MSI 7800GTO 512MB]-[HIPER 580W]-[Western Digital Raptor 36GB 10k]-[Maxtor 250GB SATA]-[Maxtor 120GB SATA]-[Western Digital 250GB]

Permalänk
Medlem

riktigt tråkigt

Visa signatur

Glöm storebror, Putin ser dig!

Permalänk
Medlem

Tyckte det var riktigt kul detta Spela som King Kong var ju oslagbart

Visa signatur

| Opteron 146 | DFI NF4 Ultra-D | OCZ EL Platinum Rev.2 2x512MB |
| C3D X800GTO 16p
| 640GB HDD | Chieftec CA-01B-B-SL | Antec TruePower 380W |
| H2O-kyld: | Maze4 CPU | Maze4 GPU | Hydor L20 |

Permalänk

tyckte det var frustrerande så det blev dåligt.
ta när man möter dom där 2 t-rexarna tex,dom slår ner en 1 gång,man är på väg att resa sej och dom slår ner en igen,så där håller det på och dom gånger man lyckas komma undan och ska slå tillbaks så lyckas man kanske få in några slag på dom som inte verkar ha nån effekt och sen slår dom ner en igen och hela prosessen börjar om igen.

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk

Att vara soldat med tommy var fan en kort men härlig upplevelse, men king kong var inge kul. För enformigt stridssystem.

Detta blir nog ett repetativt spel, men varar nog ett tag.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mangemani
tyckte det var frustrerande så det blev dåligt.
ta när man möter dom där 2 t-rexarna tex,dom slår ner en 1 gång,man är på väg att resa sej och dom slår ner en igen,så där håller det på och dom gånger man lyckas komma undan och ska slå tillbaks så lyckas man kanske få in några slag på dom som inte verkar ha nån effekt och sen slår dom ner en igen och hela prosessen börjar om igen.

HAHAA...det var ju så frustrerande lätt...skäms Mange.

Visa signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb DDR5 6000MHz CL36 | GeForce RTX 4080 | Custom Loop Cooling]
Det heter DATOR, inte DATA!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mangemani
tyckte det var frustrerande så det blev dåligt.
ta när man möter dom där 2 t-rexarna tex,dom slår ner en 1 gång,man är på väg att resa sej och dom slår ner en igen,så där håller det på och dom gånger man lyckas komma undan och ska slå tillbaks så lyckas man kanske få in några slag på dom som inte verkar ha nån effekt och sen slår dom ner en igen och hela prosessen börjar om igen.

Klarade det på första försöket

Spelet förövrigt var ju jävligt roligt! Äckligt roligt!

Fick sån jävla panik när man hade T-Rexen bakom sig haha, såna här känslor har jag inte haft sen Halflife 1! Mitt hjärta dunkar fortfarande och det var 10 minuter sen jag spelade!

Ska helt säkert köpa det här spelet när det kommer ut!

Visa signatur

Maincomputer 4x128gb SSD i raid0 = snabb. I7 4770k@4.4GHZ med en stor jädra fläkt (kommer inte ihåg namnet på rak arm. Asuis Z87-Delkuxe, 2x R9280X.. Madcatz (Tangentbord Cyborg Strike 7), Rat 9 och så hörlurarna såklart, Freq5. [/Madcatz] :P.. Massa annat som jag inte orkar skriva här :)

Permalänk
Medlem

Tyckte inte om spelet då;

1. StarForce, virus!
2. Programmet startar ett annat program, kingkongcheck.exe som kopplar upp sig mot internet och irriterar min brandvägg.
3. KingKong är allsmäktig. (Tycker synd om min mus, jävla massa klickande)
4. AIn är smått dum, T-rexarna har problem att följa efter mig...

Nuff' Said!

Visa signatur

❤️ Aruba, EdgeRouter, HPE, macOS & Armbian

Permalänk
Medlem

Spelet var hel skönt...

Visa signatur

CPU: Intel(R) Core(TM) i7 CPU X 980 @ 3.33GHz

Permalänk
Medlem

är det något så när det första Turok-spelet så måste det vara bra! måste dock invänta min nya dator innan jag kan ta del av det

Visa signatur

Speldator: Antec Sonata II| AMD64 4000+| 2 GB RAM| GeForce 7800GT | ASUS A8N-E|WD Raptor 74 GB 10k RPM | Syncmaster 19N 19" TFT
Server: Chieftech Matrix Fulltower| 1.2 Ghz AMD T-Bird | GeForce2 GTS| 768 MB RAM| 2.1 TB HD

Permalänk
Medlem

När dom två snubbarna hade öppnat dörren så sket jag i det och sprang fram och tillbaka och lekte med T-rexen , det var båda kul och läskigt

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ElyziuM
HAHAA...det var ju så frustrerande lätt...skäms Mange.

baah...bara för att du råkar ha ett sånt jäkla flyt i alla spel du spelar;)

fly från t-rexen var rätt så roligt,men gubbarna som försökte fiffla upp porten verkade vara rätt så korkade,när halva jag var inne i t-rexens mun så skriker dom "draw his attention from us",va fan tror dom att jag håller på med då:p

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem

Tyckte att det var enformigt och känslan infann sig inte alls. Kunde varit riktigt coolt att spela som kingkong och slå sönder T-rex men var bara jävligt enforigt och tråkigt tycker jag. Att spela som människan var inte heller någon höjdare. Synd.

Visa signatur

Fotograf | www.gardsater.se| P5B DLX/WIFI | 800mhz C4 4GB RAM | C2D E6600 @ 3 ghz | XT1950XTX | Seasonic M12 600W |74 GB Raptor | 1 TB HDD | Vista 64

Permalänk
Medlem

hur kan folk klaga på detta lir, stämmingen va rju skön.. ni har säker low end system och kan knappt lira spelet..
där emot BF2 , där har vi ett spel utan snygg grafik!!

Visa signatur

CPU: Intel(R) Core(TM) i7 CPU X 980 @ 3.33GHz

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mangemani
baah...bara för att du råkar ha ett sånt jäkla flyt i alla spel du spelar;)

fly från t-rexen var rätt så roligt,men gubbarna som försökte fiffla upp porten verkade vara rätt så korkade,när halva jag var inne i t-rexens mun så skriker dom "draw his attention from us",va fan tror dom att jag håller på med då:p

*Aaah* I know...I got the gift

Hahaha..typ så var det för mig också..."draw his attension".
Sköt på han/hon, han vänder sig mot mig och skriker så hela bilden blir blurrig.
Hmm jag tror jag fick hans uppmärksamhet nu :/
Sedan löper man som en dåre, han typ tuggar på mig 2ggr sedan skriker dom att jag ska komma.
Visst ja ska bara plocka med mig alla kroppsdelar som han slet lös.

Jag hoppas det är stor variation i spelets gång, så det inte bara är två delar.
En som FPS och en som King Kong fighting.

Visa signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb DDR5 6000MHz CL36 | GeForce RTX 4080 | Custom Loop Cooling]
Det heter DATOR, inte DATA!