Kommer MSN att kosta ?

Permalänk
Medlem

Kommer MSN att kosta ?

Hörde på att msn skulle börja kosta från den 1 november, men jag tror inte på det ? det stog i mailet att det skulle stå på www.msn.se har kollat runt lite där men ser inget om att det ska kosta.

Så är det sant eller ej ?

Visa signatur

/Hensan [Client | [V-Kylt] AMD 2.4Ghz @ 2.6Ghz | Ep0x 9npaj | 1.5Gb ddr 3200| geforce 7600gt 256ddr |4st 250 gig sata2| Nec 3450 | Logitech Dual Optical | Microsoft Mulitmedia | ] [Server | Msi K7 Turbo Delta | 2.0 Ghz | 640 Sdr (133) | Geforce 4 Ti4200 128ddr |

Permalänk
Medlem

Re: Kommer MSN att kosta ?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hensan
Hörde på att msn skulle börja kosta från den 1 november, men jag tror inte på det ? det stog i mailet att det skulle stå på www.msn.se har kollat runt lite där men ser inget om att det ska kosta.

Så är det sant eller ej ?

Inte sant..

Visa signatur

Stationär » Amd Athlon64 X2 4800+ | Asus M2N-Sli Deluxe | 2048mb ram | BFG 8800GTS OC 320mb | Hiper Type-R Modular 580w Black | WD Raptor 74gb + 200gb + 250gb + 250gb + 500gb

Permalänk
Medlem

Det stod även att du skulle skicka mailet till 18 stycken på din lista... eller något. Begrundar folk aldrig trovärdigheten i de här mailen? Om Microsoft vill meddela något så gör de det garanterat inte via kedjebrev.

Visa signatur

Lille Hard Gay får gärna PM:a mig i vilken tråd jag ljugit, puzz
www.scififorum.se | www.ageofconan.se

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av aac_ripper
Det stod även att du skulle skicka mailet till 18 stycken på din lista... eller något. Begrundar folk aldrig trovärdigheten i de här mailen? Om Micosoft vill meddela något så gör de det garanterat inte via kedjebrev.

word

Visa signatur

Ingenting bara fungerar, det går att gräva i precis alla settings.

Permalänk
Medlem

Det roligaste är väl ändå att det finns en länk i mailet, till msn.com, "titta där om du inte tror brevet!!!!!!!!"
Folk måste väl ändå titta där innan dom skickar iväg det igen, eller lever vi i ett så godtroget samhälle?

Visa signatur

ASUS ROG STRIX B550-F Gaming | Ryzen 9 3900X | 64 GB Corsair Vengeance RGB PRO | MSI GeForce RTX 3070 VENTUS 3X OC 8GB | Corsair Graphite 760T

Permalänk
Medlem

typ ja.. vet många som gick på det. och jag trodde ingen ^^ vet att microsoft inte skulle skicka kedjebrev för att få det utspritt. och varför fick jag inget mail? jo för jag får inga kedjebrev från nån, och om det skulle kosta vet jag att jag skulle bli informerad bättre ^^

Visa signatur

AMD Athlon 64 4200+ 2,2ghz-2024mb ram-Ati X1700 1024mb@500mhz,

Permalänk

Gör som mig, alla som skickar kedjebrev blockar du på MSN. Har du kompisar som skickar kedjerbrev så är dom så pass omogna att du inte ska umgås eller snacka med dom..

Visa signatur

Dell XPS m1710 | 2.33GHz Core 2 Duo "4MB" | 2GB 667MHz | go7900GTX | 100GB 7200RPM |

Permalänk
Medlem

det är det jag gjort det är därför jag inte har några kedjebrev ^^

Visa signatur

AMD Athlon 64 4200+ 2,2ghz-2024mb ram-Ati X1700 1024mb@500mhz,

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MindFreaK^
Gör som mig, alla som skickar kedjebrev blockar du på MSN. Har du kompisar som skickar kedjerbrev så är dom så pass omogna att du inte ska umgås eller snacka med dom..

Det var inte jag som fick det mailet, bara hörde att många hade fått det mailet, men jag trode inte på det efter som att det är någon som startar dem för att det är roligt.
(inte första gången det händer) Men jag lära ju kolla efter som det var så många som hade fått det

Visa signatur

/Hensan [Client | [V-Kylt] AMD 2.4Ghz @ 2.6Ghz | Ep0x 9npaj | 1.5Gb ddr 3200| geforce 7600gt 256ddr |4st 250 gig sata2| Nec 3450 | Logitech Dual Optical | Microsoft Mulitmedia | ] [Server | Msi K7 Turbo Delta | 2.0 Ghz | 640 Sdr (133) | Geforce 4 Ti4200 128ddr |

Permalänk
Medlem

Är det bara fjortisar här inne?

Permalänk
Medlem

fick också ett sådant mail från en polare, men jag tror inte att MSN skulle börja att ta betalt att användas. Dom skulle ju då förlora mycket med "kunder" då om dom skulle göra det

Visa signatur

I am 43% addicted to World of Warcraft. What about you?

Permalänk
Medlem

Haha, fick också det av nån idiot. Inte troligt alls, men det hade inte varit fel om det var sant

Visa signatur

-= Svettig dator och en hårig mobiltelefon =-

Permalänk
Medlem

Ni med .. Någon av mina två systrar har lyckats svara på ett kjedjebev, o fått med min adress , så nu vet typ hela hennes skola om min gmail adress så nu har jag fullt med det där förbannad skitmailet i min gmail inkorg varge dag.

Som tur är så är man ju så smart så man vet att det inte stämmer ^^

Permalänk
Medlem

Haha, har också fått det. Är förvånad över hur dumma folk är som skickar det vidare...

Visa signatur

PC: Gammal skit :)
Foto: Canon 350D ||Canon 28-105/3.5-4.5 || Canon 18-55/3.5-5.6 || Canon 50/1.8

Permalänk
Medlem

Jävlar vad jag hatar såna här mail. Fick ett av syrran och skällde ut henne haha.
Vad är det som driver människorna??!

Visa signatur

IBM R40

Permalänk
Medlem
Permalänk

Dö tråd dö.