Permalänk
Avstängd

Logitech diNovo Cordless Desktop

någon som har detta som kan skriva hur det är. :)=

Visa signatur

| Epox 8k5a2+ | Amd 2200+@1807 mhz | 512 Mb DDR (corsair) | Radeon 9800pro (HiS IceQ) | Audigy 2 ZS

Permalänk

Jag har det och jag var jättenöjd med det tills själva blåtand hubben inte hittade t-bordet längre, utan för varning. Men jag har ju garanti så jag ska skicka in det.
Förutom det felet så har just mitt t-bord en trög k-tangent. Och min kompis har ett där den ena Ctrl-tangenten är kaputt.

Så vad kan jag säga, om man bortser från felen (som säkert garantin täcker) så är det världens bästa tangentbord med jättefiffig volym kontroll mm, musen sitter finnt i handen, och mediapaden blir en fiffig fjärrkontroll till tex mediaspelaren eller winamp. Och man kan ju ansluta fler grejer till blåtands hubben, tex mobilen.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Stor skillnad (även i pris) på Cordless Desktop och Bluetooth

Visa signatur

iln

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LajnuZ
Jag har det och jag var jättenöjd med det tills själva blåtand hubben inte hittade t-bordet längre, utan för varning. Men jag har ju garanti så jag ska skicka in det.
Förutom det felet så har just mitt t-bord en trög k-tangent. Och min kompis har ett där den ena Ctrl-tangenten är kaputt.

Så vad kan jag säga, om man bortser från felen (som säkert garantin täcker) så är det världens bästa tangentbord med jättefiffig volym kontroll mm, musen sitter finnt i handen, och mediapaden blir en fiffig fjärrkontroll till tex mediaspelaren eller winamp. Och man kan ju ansluta fler grejer till blåtands hubben, tex mobilen.

msåte man installeranått på datorn föpr det ska funka

Visa signatur

| Epox 8k5a2+ | Amd 2200+@1807 mhz | 512 Mb DDR (corsair) | Radeon 9800pro (HiS IceQ) | Audigy 2 ZS

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jlw
msåte man installeranått på datorn föpr det ska funka

Nej det funkar i bios och så ..men för att få mediapadden/displayen att funka så bör du nog göra det.

grymt tgb annars , MEN lite dålig batteritid på musen tycker jag...dock laddbar

Jag var van vid ett vitt tgb och bytte till detta... deet är jobbigt att se på mediapadden i mörkret...

Sen sitter det inte en stor "0" på mediapadden utan det sitter en "0" och en "000"
lite störigt om man är ovan

Visa signatur

P4/775 @ 3.2ghz | 1gb ram | 2x160gb SATA raid0 | Geforce 6600GT | Nec DVDR-3500 | 19" BenQ | Logitech DiNovo

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av YouAsk
Nej det funkar i bios och så ..men för att få mediapadden/displayen att funka så bör du nog göra det.

grymt tgb annars , MEN lite dålig batteritid på musen tycker jag...dock laddbar

Jag var van vid ett vitt tgb och bytte till detta... deet är jobbigt att se på mediapadden i mörkret...

Sen sitter det inte en stor "0" på mediapadden utan det sitter en "0" och en "000"
lite störigt om man är ovan

hur lång är batteri tiden då?
O hur långt ifrån kan man sitta från RF mottagaren? eller sändare eller vad det nu är

Visa signatur

| Epox 8k5a2+ | Amd 2200+@1807 mhz | 512 Mb DDR (corsair) | Radeon 9800pro (HiS IceQ) | Audigy 2 ZS

Permalänk
Medlem

jag kan köra igenom hela lgh'n iaf, ~9m utan problem

den går på BT inte rf

batteritiden är väl ~4dar med nåra timmar per dag användande

Visa signatur

P4/775 @ 3.2ghz | 1gb ram | 2x160gb SATA raid0 | Geforce 6600GT | Nec DVDR-3500 | 19" BenQ | Logitech DiNovo

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av YouAsk
jag kan köra igenom hela lgh'n iaf, ~9m utan problem

den går på BT inte rf

batteritiden är väl ~4dar med nåra timmar per dag användande

Ska eventuellt köpa ett diNovo snart...
Musen kör väl med laddningsbara batterier och laddas i bluetooth-dockan?

Visa signatur

i am a sig. please don't eat me.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av don_thomaso
Ska eventuellt köpa ett diNovo snart...
Musen kör väl med laddningsbara batterier och laddas i bluetooth-dockan?

Ja MX900:an laddas i dockan.

Jag är hyggligt nöjd med det, lite tveksam dock när den verkar tappa kontakten till tangentbordet lite väl ofta under det år jag har haft det.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av discusnl

Jag är hyggligt nöjd med det, lite tveksam dock när den verkar tappa kontakten till tangentbordet lite väl ofta under det år jag har haft det.

Hmmm..det låter inte bra, några fler diNovo-ägare som har samma problem?

Visa signatur

i am a sig. please don't eat me.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av YouAsk
jag kan köra igenom hela lgh'n iaf, ~9m utan problem

den går på BT inte rf

batteritiden är väl ~4dar med nåra timmar per dag användande

Det går visst på RF.

Visa signatur

| Epox 8k5a2+ | Amd 2200+@1807 mhz | 512 Mb DDR (corsair) | Radeon 9800pro (HiS IceQ) | Audigy 2 ZS

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ingalena
Stor skillnad (även i pris) på Cordless Desktop och Bluetooth

Ni "pratar" om två olika tangentbord!

Visa signatur

iln

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ingalena
Ni "pratar" om två olika tangentbord!

Inte ni. HAN pratar om annat tangentbord

Visa signatur

| Epox 8k5a2+ | Amd 2200+@1807 mhz | 512 Mb DDR (corsair) | Radeon 9800pro (HiS IceQ) | Audigy 2 ZS

Permalänk
Medlem

Jag pratar om det som står i TOPIC
vilket endå ämnet handlade om?=)

Visa signatur

P4/775 @ 3.2ghz | 1gb ram | 2x160gb SATA raid0 | Geforce 6600GT | Nec DVDR-3500 | 19" BenQ | Logitech DiNovo

Permalänk
Medlem

någon som vet var jag kan köpa denivo tangentbordet bluetooth då utan musen...har nämnligen köpt logitects mx1000.

Visa signatur

"OSX Tiger"

Permalänk

Bedrövligt var ordet, nu har jag kört diNovo ett par veckor och så länge det fungerar är det underbara saker, men nu är det stopp.
Nu har musen helt plötsligt lagt av, får inte på något vis liv i den, batterina är laddade och jag provat att ta ur dom och sätta i dom igen.

Fick ny bärbar i veckan och när jag förösker koppla in mus/tangentbordet till den är det stendött, har spenderat hela dagen åt att försöka få liv i sakerna utan resultat. Funderar på att slänga ut skiten

Permalänk

camb: Har du blåtand i bärbara? Då är det antagligen det som är problemet... mata ut enheten i enhetshanteraren... så ska det funka.

Visa signatur

!? Yall talking to me!?
Guess not...