Permalänk

Vet inte. Ceo:n bråkar med nån i FINK, så dom fick väl stain att decka oss.

Visa signatur

Argaste

Permalänk
Medlem

Amerus. du sa det tog 3 dagar att få din kod?

ok då är det bara att vänta lite till. dom verkar dock fet sega med att svara på mail

Visa signatur

Gaming: Epenis ++
Everything else: MacBook Air M1
Work: MBP M1

Permalänk
Medlem

Hahaha, mötte en taranis igår, i satt en kille som lirat sedan 2003, på något sätt så lyckades jag i alla fall köra ner hela hans sköld och armor, då jag inte har någon scrambler på min caracal (som jag hade där) så kom han iväg..

Tämligen intressant, han måste typ ha trott att jag hade heavy missiles (vilket jag har i normala fall), nu hade jag dock 5 assault launchers laddade med bloodclaws så hans orbit på det avståndet hjälpte inte.. *mohahha*

Gah: Försökte fylla på mitt Paynova konto genom min internetbank, självfallet så tar de inte emot SEBs internetbank..

Visa signatur

Dekadens

Permalänk

Internetbank (Föreningssparbanken, Handelsbanken, Nordea).
Tråkigt
Kan du inte hitta nån polare som har nån av dom?
Annars kan skicka in på deras bank/post-giro.

Visa signatur

Argaste

Permalänk

paypal funkar med SEB... kör det själv och det är supersmidigt.

Permalänk
Medlem

YARRR!! Började spela i lördags, måste säga än så länge så är det sketkul

Har en Merlin nu, har typ 8mill ISK så tillräckligt för att köpa en Moa (som jag förstått är bästa Caldari cruisern?!) men har inte tillräckliga skills än...! Tränar Caldari Frig 4 nu kommer ta 2 dar, sen måste jag träna upp Cruiser 3 och Spaceship Command 3 också tror jag, så blir nog nästan en vecka innan jag kan använda den

En liten fråga bara.. i en Moa, använder man Medium turrets/launchers eller Light som jag använder nu på min frigate? Och om den använder medium / heavy missiles osv, kan jag fortfarande montera light-vapen tills jag har råd/skills med bättre?!

Permalänk
Medlem

Ja du kan sätta på frigate vapen på en moa. Men jag skulle råda dig till att stanna kvar i din merlin innan du har fixat ordentliga skills för att flyga en cruiser. Annars kommer den gå en snabb död tillmötes.

Visa signatur

An enemy that is pure evil? Right or wrong are not what separate us and our enemies. It’s our different standpoints, our perspectives that separate us. Both sides blame one another. There’s no good or bad side. Just two sides holding different views. - Squall, FF8

Permalänk
Medlem

Haha yes har du nog rätt i, stannar i min frigate lite till då Jag åker runt med skitvapen/ammo just nu så den ska nog hålla ett tag till om jag bara köper lite nya fina vapen!
(woo bara 2 timmar kvar på jobbet nu, sen hem o game:a!)

Permalänk
Medlem

Fan vad jag älskar detta spelet, det kan fan inte finnas något bättre MMO.

Har träffat några som verkar vara riktigt bra folk också som ville ha mig i deras corp.

Visa signatur

http://latenightgamers.com/index.php
[MSI K8N NEO4 Ultra]-[x64 X-2 4600+]-[2x1024 PC3200]-[MSI 7800GTO 512MB]-[HIPER 580W]-[Western Digital Raptor 36GB 10k]-[Maxtor 250GB SATA]-[Maxtor 120GB SATA]-[Western Digital 250GB]

Permalänk
Medlem

Köpte min Moa för ca 30 minuter sen, är ju inte världens snyggaste skepp precis

Men iallafall precis på väg till lvl 2 agent, med 4 medium turrets + 2 assault launchers o lite annat roligt på mig, can't wait!!

Permalänk
Medlem

moan flyger baklänges, så är det bara.

ang fitting, kläm på 4 heavy beam lasers på den, gärna named. eller 4 650mm artielleries, för range och mindre cap usage. i med ett medium cap battery och en medium c5l eller medcium t2 shieldbooster så är du fit for fight.

Visa signatur

Ingenting bara fungerar, det går att gräva i precis alla settings.

Permalänk

Vilken class ska jag välja?

Visa signatur

Home, sweet home Sidan för ALLA!

Permalänk

Amarr skulle jag säga.

Visa signatur

Argaste

Permalänk
Medlem

Eller Gallente? Iaf om du har planer på att skaffa en Dreadnought någon gång.

Permalänk
Medlem

Det är ju lite upp till digsjälv hur du vill att din gubbe ska se ut, sen är det ju inga problem att träna andra rasers skepp

Ja hade tatt minmatar iaf, ser hårda o balla ut + att om du gör en brutor så kan du få hög perseption och willpower, vilket är dom 2 skillsen som man tränar absolut mest (iaf innom pvp).

Visa signatur

"It is our attitude at the beginning of a difficult task which, more than anything else, will affect its successful outcome." - William James

Permalänk
Medlem

jag körde ne caldari deteis, mest för att kunna få 7-7-6-4-6 i attribut. 4 i carisma eller vad det var.

Visa signatur

Ingenting bara fungerar, det går att gräva i precis alla settings.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av VIGGE_BOSSEN
Vilken class ska jag välja?

När jag började spela så valde jag Gallente, men jag har en Minmatar (Brutor) nu med.. Jag tycker att man väljer den man gillar bäst så gjorde jag i alla fall..

Visa signatur

ROG Strixt Z390-H | Intel I9-9900k | MSI RTX 2080ti | Corsair RM850W | Kingston HyperX DDR4 3200MHz 32GB | ASUS PG349Q | Corsair MP500 M.2 SSD | Kingston HyperX SSD | Samsung SSD 850 PRO |

Permalänk
Medlem

Jag fick ner charisman till 3 med Amarr, så det valde jag

Visa signatur

http://latenightgamers.com/index.php
[MSI K8N NEO4 Ultra]-[x64 X-2 4600+]-[2x1024 PC3200]-[MSI 7800GTO 512MB]-[HIPER 580W]-[Western Digital Raptor 36GB 10k]-[Maxtor 250GB SATA]-[Maxtor 120GB SATA]-[Western Digital 250GB]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av slak
Jag fick ner charisman till 3 med Amarr, så det valde jag

Blir ju bara jobbigt att träna t.ex. trade då Det enda attributen gör är att påverka träningstiden.

Permalänk
Medlem

Jag kommer varken träna trade eller mcyket social, förrutom lvl 3 i social och negotiation.

Kan inte nån posta lite screens från systemen som ligger i kanten på kartan? Jag ser bara samma system dag ut och dag in =(

Skulle vilja se lite ovanligare system, dom utan stationer osv.

Visa signatur

http://latenightgamers.com/index.php
[MSI K8N NEO4 Ultra]-[x64 X-2 4600+]-[2x1024 PC3200]-[MSI 7800GTO 512MB]-[HIPER 580W]-[Western Digital Raptor 36GB 10k]-[Maxtor 250GB SATA]-[Maxtor 120GB SATA]-[Western Digital 250GB]

Permalänk
Medlem

Skapa en alt för trading och sånt, då slipper man oroa sig för security status allt för mycket också

Permalänk
Medlem

amarr är många pga att deras stridsskepp är både bra mining o. strid va jag förstått. själv kör man en lugn o. go mining runda

Permalänk
Medlem

Jag började spela igår, valde Gallente. Så fort jag var klar med tutorialen så ville någon att jag skulle gå med i ett corp. Fallen Angels heter dem. Jag kommer nog vara inne större delen av dagen då jag är hemma och är sjuk, så om någon har lust att träffas säg till, jag bevakar tråden.

Visa signatur

[size="1"]Signatur raderad, max tre rader. Se reglerna. - Vicotnik[/size]

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av langby
Jag började spela igår, valde Gallente. Så fort jag var klar med tutorialen så ville någon att jag skulle gå med i ett corp. Fallen Angels heter dem. Jag kommer nog vara inne större delen av dagen då jag är hemma och är sjuk, så om någon har lust att träffas säg till, jag bevakar tråden.

Hoppas att du kommar att trivas med eve, jag är fast i det

Det är bara att gå in i den svenska chatten om du vill prata med nån. Mitt namn ingame är Emelie om du vill fråga om nått, är online efter 16.00 eftersom jag jobbar :/

Visa signatur

ROG Strixt Z390-H | Intel I9-9900k | MSI RTX 2080ti | Corsair RM850W | Kingston HyperX DDR4 3200MHz 32GB | ASUS PG349Q | Corsair MP500 M.2 SSD | Kingston HyperX SSD | Samsung SSD 850 PRO |

Permalänk
Medlem

sverige eller swedish, välj själv. sverige är modererad och alla otrevliga småbarn är utkastade - permanent.

själv heter jag Elrathias, och är i ATUK.

Visa signatur

Ingenting bara fungerar, det går att gräva i precis alla settings.

Permalänk
Medlem

Jag heter Hesekiel in game om någon nu mot förmodan skulle vilja något

Visa signatur

[size="1"]Signatur raderad, max tre rader. Se reglerna. - Vicotnik[/size]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DareDevil
Hoppas att du kommar att trivas med eve, jag är fast i det

Det är bara att gå in i den svenska chatten om du vill prata med nån. Mitt namn ingame är Emelie om du vill fråga om nått, är online efter 16.00 eftersom jag jobbar :/

Haha, tänkte att det skulle finnas fler MC här

(Hoolk)

Visa signatur

"It is our attitude at the beginning of a difficult task which, more than anything else, will affect its successful outcome." - William James

Permalänk

Hehe jag visste redan att du var här Hoolk..

ksw.. vi får se om vi ses i rymden

Visa signatur

ROG Strixt Z390-H | Intel I9-9900k | MSI RTX 2080ti | Corsair RM850W | Kingston HyperX DDR4 3200MHz 32GB | ASUS PG349Q | Corsair MP500 M.2 SSD | Kingston HyperX SSD | Samsung SSD 850 PRO |

Permalänk
Medlem

The Lost Souls rekryterar för tillfället, och Svenskar är alltid välkommna

Är ni sugna på att vara pirater så kan ni Kontakta Keo Morigan ingame, men se till att ha samlat lite erfarenheter först, så ni inte slänger er in i något som får er att tappa spellusten (Modell gank x 10, eller liknande).

edit: Det är för tillfället tre st. swecare med i corpen, om det skulle vara relevant

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DareDevil
Hehe jag visste redan att du var här Hoolk..

ksw.. vi får se om vi ses i rymden

hehe, så du har spionerat på mig :PP

Keo, fy på dig. Pirata o hålla på, skjuta på stackars oskyldiga targets överallt........ massa targets överallt. Hmm.....

Visa signatur

"It is our attitude at the beginning of a difficult task which, more than anything else, will affect its successful outcome." - William James