Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av OJJE
Själv nappade jag på ett erbjudande om en IP-telefon+Skype starpaket på 120 minuter samtalstid till fastnätstelefoner.

Men hur kul är det att vänta:

OBS! Du får ditt första nummer i slutet av december månad.

+

IP-telefon + Skype-startpaket får du ca 4 veckor efter att din betalning registrerats.

Kommer inbetalningslappen med första nummret av tidningen? Lite väl surt att behöva vänta tills i slutet av januari.

http://www.pctidningen.se/Crosslink.jsp?d=261

Japp brukar alltid komma med första nummer iaf alla gånger jag har beställt diversa saker.

Visa signatur

R.I.P Robert 2004-01-29 (klasskompis) Läs: Artikel Nr 1. | Artikel Nr 2. | Artikel Nr 3.

Permalänk
Medlem

Jahapp, då är det bara för mig att ringa till kundtjänst och avbeställa prenumationen. Har inga planer på att vänta över 2 månader på en sådan sak.

Tar och köper en VoIP-telefon av Doro, http://www.dustinhome.se/dacsaportal/?ProdID=5010081581

Visa signatur

Vill ni ha svar från mig underlättar det enormt om ni citerar mig.

Permalänk
Medlem

fick min fjärrkontroll idag, som vad med i första posten... jäkligt snygg och jäligt billig! funkar kanon, dock rök jag på att betala nästa nummer också.. betalade in en dag försent, typiskt men det är ok ändå.

Visa signatur

HP Pavillion DV9005EA
www.cannabisera.se/overgrow.html

Permalänk
Medlem

Fick också min kontroll idag, funkar sådär men värt pengarna iaf. Lite jobbigt att man måste sitta och prova alla koder för mer kända tv apparater bara.

Permalänk
Medlem

Lyser era blått? Det gör inte min :(.

Visa signatur

Dator: Intel Core 2 Duo E6750@3.2Ghz 2 GB DDR2 6400, 320GB HD, ATI HD3850 256MB, 22" Mirai TFT.
Laptop: Lenovo S10E.

Permalänk
Medlem

Tjena!

Min e redan paj. "ytan" för setknappen reagerar inte :D, så om kvaliten/hållbarheten är på topp vettefan men det lyser fint :P.

/Mashi

Permalänk

Hur ställer man in kanalerna i kontrollen,mina knappar är inte rätt inställda för tv´en.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mashi
Tjena!

Min e redan paj. "ytan" för setknappen reagerar inte :D, så om kvaliten/hållbarheten är på topp vettefan men det lyser fint :P.

/Mashi

Det ska den inte göra heller, du ska bara hålal in set samt tv1. tv2 etc.

Peter233: jorå nog lyser den blått när man slänger in ett par batterier samt trycker på nån knapp

Visa signatur

R.I.P Robert 2004-01-29 (klasskompis) Läs: Artikel Nr 1. | Artikel Nr 2. | Artikel Nr 3.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Creative1
Hur ställer man in kanalerna i kontrollen,mina knappar är inte rätt inställda för tv´en.

Provat med det som står under C. manualen, autosökning? Allt står ju i manualen.

Riktigt avancerat med makros ju nu kan man starta alla apparater samtidigt.

Permalänk

Jag har prövat men knapparna funkar inte korrekt,tips?

Visa signatur
Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ganescha
fick min fjärrkontroll idag, som vad med i första posten... jäkligt snygg och jäligt billig! funkar kanon, dock rök jag på att betala nästa nummer också.. betalade in en dag försent, typiskt men det är ok ändå.

Får man betala ett nummer till om man är sen med betalningen?? Det låter ju inte så bra . . . borde man inte få en påminnelse eller någonting innan ?

Visa signatur

Sqwee

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sandpappa2002
Får man betala ett nummer till om man är sen med betalningen?? Det låter ju inte så bra . . . borde man inte få en påminnelse eller någonting innan ?

Men asså... själv tanken är ju att man ska fortsätta ta emot nummer och då är det ju självklart att man måste betala. Meningen är ju egentligen inte att man ska ta första nummret bara för att få fjärren och sedan säga upp. Varför varna om något så självklart? Det är precis som att det står en kontrollant mitt i en mataffär och upplyser dig om att du måste betala för mjölken sen när du kommer till kassan.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Xade
Men asså... själv tanken är ju att man ska fortsätta ta emot nummer och då är det ju självklart att man måste betala. Meningen är ju egentligen inte att man ska ta första nummret bara för att få fjärren och sedan säga upp. Varför varna om något så självklart? Det är precis som att det står en kontrollant mitt i en mataffär och upplyser dig om att du måste betala för mjölken sen när du kommer till kassan.

Det verkar vara som att du inte försår vad jag menar . . . självklart borde man ju fortsätta ifall man inte SÄGER UPP I TID. Men han skrev att han var tvungen för att han inte betalade i tid . . . han kanske menade att han inte sagt upp i tid . . .

Visa signatur

Sqwee

Permalänk
Medlem

Nu har jag fått min kontroll men jag fick inte med någon lista med koder. Autosökningen verkar inte hjälpa. Den slår av tvn men sedan fungerar den i alla fall inte.

Kan någon kolla upp vilken kod det är till en Thomson 29DM182?

Permalänk
Medlem

Hur visste du hur man skulle använda autosökningen ifall du inte fick någon manual?

Här är iaf koderna till Thomson tv.

065, 067, 075, 078, 098, 100, 103, 185, 186, 222, 722, 733, 735, 737, 743, 746

Permalänk
Medlem

Ja titta, dom var ju i manualen. Tack i alla fall!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jonasL
Ja titta, dom var ju i manualen. Tack i alla fall!

Kolla längst bak i manualen ;D

Permalänk
Medlem

Kan man använda displayen på kontrollen till något kul eller är den bara där för att lysa?

Permalänk
Medlem

Re: Re: Re: Re: LCD Touch screen fjärrkontroll för 39:-

Jag fattar inte riktgit:P
Beställd eän nu, hur fungerar det när man skall avbeställa. Får man tidningenförst och inbetalningskort, kan någon föklarar noga:P sedan vad kommer det att kosta totalt cirka 50 kr?

Permalänk
Korsordsguru

Re: Re: Re: Re: Re: LCD Touch screen fjärrkontroll för 39:-

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Wiskman
Jag fattar inte riktgit:P
Beställd eän nu, hur fungerar det när man skall avbeställa. Får man tidningenförst och inbetalningskort, kan någon föklarar noga:P sedan vad kommer det att kosta totalt cirka 50 kr?

Det blir totalt 39 kronor. Du beställer och väntar tills du får tidningen. När du får tidningen får du även ett inbetalningskort på 39 spänn, betala in de pengarna. På inbetalningskortet finns även ett prenumerationsnummer. Med hjälp av detta nummer så kan du avbryta din prenumeration. Avbryt lämpligtvis samma dag som du har betalat in pengarna. Du kan ringa och avbryta eller använda deras websida för att göra det. Finns länk längre bak i tråden.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Bumpar upp tråden lite med rätt syfte. Är det någon som har fått sin fjärr än?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Persa
Bumpar upp tråden lite med rätt syfte. Är det någon som har fått sin fjärr än?

Läs tråden igen Persa

Förresten.. jag fick en till tidning idag som jag måste betala 59:- för TROTS att jag sa upp prenumerationen på dag 5 efter att jag fick förra tidningen. Fick också brev idag på samma gång där det står att de mottagit min avbeställning av prenumerationen. Dåligt av dom.. de sa "senast 5 dagar efter du mottagit tidningen måste du säga upp", vilket jag också gjorde! BLÄÄÄÄÄ, kontrollen är inte värd 98:-

Permalänk
Medlem

jo, jag antog att den inte hade kommit upp sedan sist jag kollade(då ingen hade fått den än). Mycket dåligt av mig att inte läsa innan jag postade. Jag ber om ursäkt för inlägget.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Xade
Läs tråden igen Persa

Förresten.. jag fick en till tidning idag som jag måste betala 59:- för TROTS att jag sa upp prenumerationen på dag 5 efter att jag fick förra tidningen. Fick också brev idag på samma gång där det står att de mottagit min avbeställning av prenumerationen. Dåligt av dom.. de sa "senast 5 dagar efter du mottagit tidningen måste du säga upp", vilket jag också gjorde! BLÄÄÄÄÄ, kontrollen är inte värd 98:-

samma grej har hänt mig...och jag har fan (ursäkta språket) inte ens fått fjärren...
ska ringa och fråga vad som försigår på måndag...

Permalänk
Medlem

Jag fick också en till tidning idag. Ringde kundtjänst och slipper betala eftersom jag avbeställde i tid.

Visa signatur

Mina boktips: Clean codeHead First Design PatternsHead First Object-oriented Analysis and Design
Innovation distinguishes between a leader and a follower. — Steve Jobs

Permalänk

Jag fick också mig en tidning till fast jag avbeställt. Ringde och sa detta och då sa hon att det var lungt och att jag inte behövde betala. Men jag har dock inte heller fått min fjärrkontroll ännu. Ska ringa på Måndag och fråga hur det går för dom.

Visa signatur

Citera!

Permalänk

får den inte att funka med united tv =/

Visa signatur

Sqwee

Permalänk
Medlem

Glöm absolut inte att avbeställa, annars blir det riktigt dyrt!

Visa signatur

IBM R40

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sandpappa2002
får den inte att funka med united tv =/

Fick inte min philips multfjärr att funka med brorsans united tv, så jag är inte förvånad...

Visa signatur

Workstation:*Acer TimelineX 4830tg *8gb DDR3 1066MHz *Core i5, 2410M, *GeForce GT 540M 2gb, *80gb ssd intel x-25 g2*Griffin Elevator
HTPC:*Lian Li C36B*Gigabyte GA-MA78GM-UD2H*AMD Athlon X2 4850e 2.5GHz + Scyte Shuriken*2x1gb pc8500 corsair dominator*XFX Radeon HD5450 512MB - passivt*40gb ssd intel x-25 g2

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DrRotmos
Jag fick också en till tidning idag. Ringde kundtjänst och slipper betala eftersom jag avbeställde i tid.

Jag råkade ut för samma sak.
Avbeställde på hemsidan, men fick inget mail om det. Bekymrade jag mig inte om det mer förrän för några dagar sen då det kom ett nytt nummer.
Behövde du bevisa på något sätt att du avbeställt i tid?

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?