Permalänk
Medlem

Chieftech delar

Hej!

jag funderar var man kan köpa Chieftechs fläkthållare (som ska sitta framför hårddiskarna i hårddiskhållarna (80mm))

jag har frågat i affärer och kollat på deras hemsida och kollat runt på olika svenska online butiker men ja hittar inget..

jag saknar en sån till ena hårddiskhållaren vilket gör att det blir lite klurigare att få dit en fläkt.. skulle behöva lite hjälp!

Permalänk
Medlem

Re: Chieftech delar

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr.3
Hej!

jag funderar var man kan köpa Chieftechs fläkthållare (som ska sitta framför hårddiskarna i hårddiskhållarna (80mm))

jag har frågat i affärer och kollat på deras hemsida och kollat runt på olika svenska online butiker men ja hittar inget..

jag saknar en sån till ena hårddiskhållaren vilket gör att det blir lite klurigare att få dit en fläkt.. skulle behöva lite hjälp!

Jag tror inte det går att köpa en fläkthållare löst med du kan ju höra med Chieftec och se om du kan få köpa en löst

Hare Bra! // E!i

Visa signatur

Game | Northwood P4 2.0 | XFX Geforce 6600Gt | 2st 256mb Cruical | 80gb+80gb extern | and a smile :)
HTPC | P3 1.0 | 256mb Cruical | 20gb | Wireless | Meedio

Permalänk
Medlem

Om jag får loss fanskapet helt som sitter i min projekt låda ( Dragon )
så kan du få den i ett brev på posten.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Har några stycken liggandes. Så om inte T-R får loss nån så kan jag skicka en till dig.

Visa signatur

"There is no reason for any individual to have a computer in his home." - Ken Olsen

Permalänk
Medlem

Om inte T-R får loss sin och Belorios blir bestulen på sina, så har jag också över.

Visa signatur

Nej är också service.

Permalänk

En sån till skulle sitta mumma i min burk. Skulle dessutom behöva de där luckorna som man tar bort för att sätta dit CD och floppy, alltså en 3,5 och en 5,25. Burken är svart, eller snarare mörkgrå enligt mina ögon. Oerhört tacksam om någon har dessa delar till övers.

Permalänk
Medlem

eller front luck till high tower svart=9

Permalänk
Medlem

och om varken T-R, Belarios eller Rushdie lyckas kan jag skicka

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk
Medlem

och om t-R skulle svimma, Belarios skulle hitta en Pepparkaksgubbe och flytta till småland och Rushdie skulle tappa hakan och om.... ja... det som jag försöker säga är att jag också har några över...

Visa signatur

En vis man sa: EH!?

Permalänk
Medlem

Vi är tydligen flera som gärna skulle vilja ha tag i delar, för min del så skulle 3 st för montering i hårddiskhållare vara på sin plats och 1 eller 2 för chassimontering.

Det är skandal att man inte får med alla hållarna vid köp, och dessutom inte kan köpa prylarna löst via svenska återförsäljare.

Permalänk
Medlem

Jag skulle också vilja ha tag i fläkthållare, om det finns nån i göteborg som har några över så kanske vi kan göra en liten deal

Visa signatur

Dator/HTPC: X2 4200+ - 2048MB Corsair VS - ASUS A8N32-SLi Deluxe - ATi Radeon HD2400XT - Audigy 2 Platinum Ex - Tagan 380W - 1,2TB HD - Lian Li PC-777 Limited Edition "snäckan"

Permalänk
Medlem

Re: Chieftech delar

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr.3
Hej!

jag funderar var man kan köpa Chieftechs fläkthållare (som ska sitta framför hårddiskarna i hårddiskhållarna (80mm))

jag har frågat i affärer och kollat på deras hemsida och kollat runt på olika svenska online butiker men ja hittar inget..

jag saknar en sån till ena hårddiskhållaren vilket gör att det blir lite klurigare att få dit en fläkt.. skulle behöva lite hjälp!

Jag har en massa chieftech delar liggandes, bara o hojta till om du behöver

Visa signatur

Main: i5 6600k|ASUS Z170-P|Corsair Vengeance LPX 8GB DDR4
WindForce GTX970| 500GB evo850|Phanteks Enthoo EVOLV

Retro: S939 A64 venice 3000+@2826mhz|ASUS A8N-E|PoV 7800GT|1024mb Corsair XMS 450mhz|Aspire 520w

Permalänk
Medlem

Haha, skapligt gensvar från folk med Chieftech chassin,
det mest seriösa folket i sverige ?
Jag bröt tyvärr sönder en sån f-bannad plast pigg på min
så om någon annan har en hel att skicka så är väl det bättre.
Läste begäran om frontluckor , ska se hur många som blir över.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Jag har eventuellt 2st svarta(gråa?) täckplattor för 5,25" till övers, men saknar som sagt 4 fläkthållare i samma veva.

Ni som har fläkthållare, kasta iväg ett PM så blir jag glad.

Permalänk

Skulle rekommendera T-R att istället för 80 fläkt, trycka in en 90mm fläkt i hårddiskhållaren...den passar precis utan monteringssats, har själv en, ypperligt praktiskt!

Visa signatur

[Intel Core i5-3570K, Noctua NH-U12P SE2, ASUS P8Z77-V, Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 4x4GB, Powercolor Radeon 4870 1 Gb, 2x BENQ V2400 ECO + 1 Samsung syncmaster 940BF, Steinberg CI2.]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zax31415926
Skulle rekommendera T-R att istället för 80 fläkt, trycka in en 90mm fläkt i hårddiskhållaren...den passar precis utan monteringssats, har själv en, ypperligt praktiskt!

Tack för den !
Det har jag inte tänkt på själv , hmm , måste
fylla på förrådet med chassifläktar.
Dom försvinner konstigt nog

Visa signatur
Permalänk
Avstängd

Ujuj!

Om någon har en fulltornsfront (båda delarna) så är jag mycket intresserad och kan pröjsa Matrix, eller Dragon eller Mesh eller någon annan front eller färg spelar ingen roll

Mailade chieftec ang mitt behov men de svarade aldrig, har varit i kontakt med Dustin och Komplett och ingen av dem kunde hjälpa mig heller Så det är upp till er, kära sweclockare

Permalänk

någon som har en lucka till 5.25 platserna till något silvrigt lian li. Har sabbar en på en pc7.

Jag betalar bra.

Permalänk
Medlem

JAG BEHÖVER!!!

T-R fått lös din??

kanske kan skriva i den här tråden då eller skicka PM (vette faen hur de funkar här i forumet men de löser sig nog.. )

*Edit: fick nyss reda på att en polare behöver en han oxå.. kan du (eller någon) skicka 2?? skulle vara sjysst!

Permalänk
Medlem

jag körde själv en 92mm-fläkt monterad med buntband och det funkade bra om inte bättre...så det kan man rekommendera

Visa signatur

Lian Li PC7SE | Athlon 2800+ | 2x 512MB | Leadtek 6800LE 16/1,6 @ 1,3v 400/870 | 250 + 160 + 2x 200 + 40 = 850GB
Pergo-kuben | Pergomodd2 | PSX-modd | HTPC i CD-spelare | Pergo-tower

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr.3
JAG BEHÖVER!!!

T-R fått lös din??

kanske kan skriva i den här tråden då eller skicka PM (vette faen hur de funkar här i forumet men de löser sig nog.. )

*Edit: fick nyss reda på att en polare behöver en han oxå.. kan du (eller någon) skicka 2?? skulle vara sjysst!

Mjo jag fick lös min men en pigg ville inte vara med
så den gick av..
Bättre är väl att t.ex fråga Ryo om han har några hela
att skicka istället.
Men visst kan jag skicka min iaf men jag har
bara en. ( äger ett Miditower ).

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Har nån en 5.25" front, svart till gamla dragon? Jag behöver!!

Permalänk
Medlem

jag vill tacka alla som har hjälpt mig men främst Belorios som skickade två fläkthållare till mig..

nöjd som aldrig förr! vill passa på och tacka för den fina julklappen, tack tack!

Permalänk
Medlem

sånna behövde jag innan osså.. Hittade inga o gick loss på chassit me dremlen så gjorde ja ett par fina hål lite överallt o whoops en massa fläktplatser Muhahahaha ^^

Visa signatur

|Pentium 4 3.06|Maxtor 320 gig|512 mb|Geforce fx 5600 ultra 256 ddr|Chieftec DA-01 Full-tower|
Övriga Ämnen
RIP 2005-05-10

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr.3
jag vill tacka alla som har hjälpt mig men främst Belorios som skickade två fläkthållare till mig..

nöjd som aldrig förr! vill passa på och tacka för den fina julklappen, tack tack!

Vassego

Så posten lyckades altså inte krossa dem?

Visa signatur

"There is no reason for any individual to have a computer in his home." - Ken Olsen