Permalänk

Wow fråga??

Tjena alla!

För ett tag sen på ett lan så fick jag ett 10dagars kort till wow och då på de 10 dagarna så kom jag upp i level 12. Nu har jag köpt wow och undrar dessa saker..

Hur ska jag göra om jag vill fortsätta på det kontot jag hade börjat på??

Man får ju ett tio dagars kort med. Men jag har hört att man får 1 månad gratis är det sant??

Hur gör jag när jag vill använda den gratis månaden???

Tacksam för svar

Tack på förhand

Permalänk
Medlem

för att kunna låsa upp din gratis månag så måste du först köpa ett gamecard som innehåller två månaders speltid för 249kr, eller signa upp ditt visakort och betala för en månad för då 120kronors kostnad.

för att lägga detta på ditt gamla 10dagars guestpass så är det nog bara att logga in med samma användarnamn och lösenord som du använde för det på www.wow-europe.com och ta add game card/sign up nånting med visa kort.

hoppas detta svarade på dina frågor.

Permalänk
Medlem

När du ska uppgradera ditt trialkonto till ett retailkonto går du hit:
https://signup.wow-europe.com/

Den månad du får gratis får du automagiskt när du uppgraderat kontot, det kommer alltså inte att dras några pengar från ditt kontokort eller dagar från ditt gamecard den första månaden.

För att förtydliga: Den månad du får gratis är inbakad i priset för spelet.

Visa signatur

Min signatur, inte din, MIN.
Bort med tassarna O.o

Permalänk
Medlem

Jag har ett par dagar kvar tills jag får ta itu med det här problemet också, så igentligen får man 40 dagar? 30+10.
Lite o snylta men!

Btw är 30 dagarna trail? eller är det fullt då så man kan trade och köpa i AH o utnyttja allting till fullt

Permalänk

Det är "fullversion". Du måste regga ditt account med ett riktigt visakort eller något så du kan "köpa" en månad men sen avbeställa den. Men för att kunna göra ett account måste man ha ett riktigt visakort eller ett gamecard. Jag lånade morsans

Visa signatur

Core2DUO e8200. Gigabyte 8800gt. Corsair XMS2 6400, 2GB. Gigabyte EP35-DS3. Seagate Barracuda 320gb. Corsair 650w nätagg.

Permalänk

Så för att "aktivera" min gratis månad så måste jag antingen ha ett gamecard eller ett visakort???

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KaptenKlänning
Så för att "aktivera" min gratis månad så måste jag antingen ha ett gamecard eller ett visakort???

Exakt, fungerar också med vissa andra kort än Visa.

Nej asnan, de 30 gratis dagarna är inte trial, dessa dagar får du som sagt när du köpt spelet och registrerat dig.

Permalänk

Tackar alla nu funkar det som det ska!! :D:D:D:D:D

Permalänk
Medlem

vänta , funkar det att aktivera med ett gamecard istället för kreditkort ?? behöver svar snabbt , angående en kompis.

Permalänk
Medlem

Ja, du kan aktivera med gamecard.

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum