Permalänk

3dguru vs. nvidia

Vilka drivrutiner funkar bäst? De från www.3dguru.com lr www.nvidia.com? Jag tänkte mest på klockning men också stabilitet?

Visa signatur

Core2DUO e8200. Gigabyte 8800gt. Corsair XMS2 6400, 2GB. Gigabyte EP35-DS3. Seagate Barracuda 320gb. Corsair 650w nätagg.

Permalänk
Gäst

Fick endast upp massa fina naturbilder + hus på din första länk.
I och för sig vackra bilder,men tveksamt om det kommer att fungera för ditt ändamål

Permalänk
Medlem

men du vilken jävla kåk! shit, där skulle jag kunna tänka mej att bo, fint värre, bra läge o allt, skulle lätt byta min etta på 36kvm mot det där stället haha

ontopic : det är väl samma drivrutiner som man kan ta från guru3d och nvidia, bara det att man brukar kunna hitta betadrivare på guru3d?

Visa signatur

kaka

Permalänk
Medlem

Mjo, schysst hus Det är därför man pluggar så man når upp dit sen

Hursomhelst, du får testa dig fram själv till vilka drivrutiner som funkar bäst för dig. Det kan vara olika för spel/benchmark osv.

EDIT: Den sista bilden där på sidan var ju riktigt vacker, som naturbild

Visa signatur

Stek mer! - Flingor - Schampo
Överklockning är är lika överskattat som din dator är överklockad.

Permalänk

Kåken var kanske fin men inte fan var den fin innut i. Jävla kärring inredning. Kolla köket dom har ju blandat marmor å flammig lönn, NEJ USCH DET GÖR ONT I ÖGONEN HAHA.

Visa signatur

AMD 64 3200+ "Venice", Antec Sonata II, 80 Gb Maxtor diamond plus 9,Western digital 200GB, MSI GeForce 6800GT, Maya MkII ljudkort, Abit ATX K8T800 Pro, Twinmos 2 GB, Samsung 913N

Permalänk
Medlem

Killen menade nog www.guru3d.com

Permalänk
Medlem

det är bara till att testa.. min själva favoriter är http://www.ngohq.com/

Visa signatur

i7.

Permalänk

hehe visst var det www.guru3d.com jag menade

Visa signatur

Core2DUO e8200. Gigabyte 8800gt. Corsair XMS2 6400, 2GB. Gigabyte EP35-DS3. Seagate Barracuda 320gb. Corsair 650w nätagg.