Permalänk
Medlem

LED fläkt till PS2?

är det någon här som vet om man kan montera en LED fläckt till Playstation 2 istället för den vanliga fläkten? det kanske är någon som redan har gjort det ? isåfall vill jag se bilder.

Visa signatur

Q6600/4GB/8800GT | Macbook Pro | iPhone 3G | D3100

Permalänk

ja det går. går även till alla enheter.. bara att koppla in.. oftast så driver fläkten de sj som en generator.. dock så kommer jag inte på vad man ska söka på.. eller hittar inga bilder.. men någon annan kanske kan me dig mer tur.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

men vilken storlek har ps2 fläckten?

Visa signatur

Q6600/4GB/8800GT | Macbook Pro | iPhone 3G | D3100

Permalänk

går på 7v i vilket fall, öppnade min igår och kollade

Permalänk
Medlem

e det 80mm?

Visa signatur

Q6600/4GB/8800GT | Macbook Pro | iPhone 3G | D3100

Permalänk
Medlem

njae snarare 40/60mm

Visa signatur

MVH

Permalänk
Medlem

ok, jag mejlade nyss sony och frågade

Visa signatur

Q6600/4GB/8800GT | Macbook Pro | iPhone 3G | D3100

Permalänk

annars så kan du ju öppna burken och kolla.. har garantin gått ut så gör det ju inget.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Avstängd

eller så skiter man i o öppna den o mäter ifrån utsidan

Permalänk
Medlem

Jag mätte på min ps2, och fläkten är ca 70 mm. Det kan bli svårt att hitta en som passar eftersom fästena är lite speciella. Det ser väl lite olika ut beroende på vilken version man har också.

Förövrigt kan jag inte förstå varför så många vill att det ska lysa överallt, jag tycker bara det är irriterande med saker som lyser i mörkret när man spelar eller ser på film.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sladder
Förövrigt kan jag inte förstå varför så många vill att det ska lysa överallt, jag tycker bara det är irriterande med saker som lyser i mörkret när man spelar eller ser på film.

samma här, jag rycker till bara mobilen blinkar till liksom

Visa signatur

SMPC 2003: Duron 650 @ 1454mhz (1a)
SMPC 2004: Duron 650 @ 1604mhz (2a)

Permalänk

har oxå suttit och funderat på att byta fläkten på min ps2... som tidigare sagt så är det en ganska jobbig dimention på den men ja e säker på att man kan hitta nån som passar, kanske så får man leta upp en genomskinlig och fixa med dioder sj för att få ljuset!

har även funderat på att fixa nått blått sken från gallret på fransidan!

Visa signatur

| Asus Commando | Core2duo E6600 @ 3.6ghz |2 GB Corsair 6400 @ 1:1 | Gainward 8800 GTS 320mb | Hiper Type-R 580W |

Permalänk
Medlem

neonrör

Visa signatur

Aspire X-Qpack black/green |-| AMD64 4000+ |-| X1900XTX 512MB |-| 2GB RAM PC3200 |-| MSI m-atx 7.1 |-| 420w

Permalänk
Avstängd

ett bra tips e att skruva upp sin PS2 o kolla själv o tänka till lite, du kanske kommer på nått som ingen har nämnt...eller att du kollar hur de ser ut i den nu, o sen när du sitter på toa eller siter på bussen o bara vipps så har du en klockren Ide!

Permalänk
Avstängd

60mm är fläkten i V3 och V5

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.