Permalänk
Medlem

Brajjade filer

Min mapp "Nerladdat" försvann mystiskt och la sig i en mapp där den inte gick att öppna. Körde diskkontroll med det sket sig det med.

Så jag drog in EasyRecovery och kopierade filerna utan problem, nu är frågan. Hur får jag bort denna korrupta mapp?

Det är en Maxtor Diamondmax 10 250 gb det gäller
Windows XP och hela paketet

Permalänk
Medlem

Jag är paranoid, så jag skulle formatera om disken. Då det har blivit ett fel på filsystemet som du har lagt märke till. Hittar man ett kan man ge sig fan på att det finns tjugo till

Permalänk
Medlem

Var ska jag lägga alla mina nuvarande filer som ligger på hårddisken dåe?, det är minst 200 gb råmaterial film till Avid som jag inte kan dumpa hiff

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Men tror du jag är rik?

Permalänk
Medlem

Det bästa är att börja om från början med en ny partition som sagt.

Permalänk

köp dvd skivor och bränn backuper.... Eller investera i en 250gb hd och kör som backup..

Visa signatur

Workstation:*Acer TimelineX 4830tg *8gb DDR3 1066MHz *Core i5, 2410M, *GeForce GT 540M 2gb, *80gb ssd intel x-25 g2*Griffin Elevator
HTPC:*Lian Li C36B*Gigabyte GA-MA78GM-UD2H*AMD Athlon X2 4850e 2.5GHz + Scyte Shuriken*2x1gb pc8500 corsair dominator*XFX Radeon HD5450 512MB - passivt*40gb ssd intel x-25 g2

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av turbonow
Men tror du jag är rik?

Nope men köp dvdskivor om du har dvdbrännare i burken för tydligen kan du komma in i Windows eller? Om du inte kan komma in i Windows så är Knoppix isf ditt val för det är ett os som man lämpligast bootar ifrån en bränd dvd efter att man laddat ner en iso-fil som innehåller även brännarprogram även om jag själv inte provat det utan bara lekt lite med Knoppix än så länge.

Permalänk
Medlem

Det är min tredje hårddisk. Att köra in knoppix är inte nödvändigt när Fedora Core ligger på en annan disk med Captive NTFS redan fungerande. Jag tar risken att dra filerna. Howdy!

Senare:
Får bara felmeddelandet: Felaktig Växel